Nuvaringquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat ja, en labielo worden van die troep. Er zijn ook wel hormoonloze alternatieven. Koperspiraal. En nu zit ik zelf ook over anticonceptie te bomen
Een persoon met betere genen zoeken dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En corrigerend ondergoed is juist voor dingen die je niet wegkrijgt met sporten Bol en SC![]()
Tja het is het één of het ander natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onhandig ding. En moet je nog meer op de tijd letten dan met de pil.
Vasectomie....quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het is het één of het ander natuurlijkeen ideale oplossing is er niet... ja, onthouding
Precies.quote:
Ja dat kanquote:
Ben ook zeker geen condoom tegenstander, maar om nou te zeggen dat ik er blij van word? Als het zonder kan: graag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat kanmaar goed, ik ben geen tegenstander van het condoom, dus dan maar een condoom
Dat gaat niks helpen voor die van mij hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een persoon met betere genen zoeken dan maar
Imperfectie is ook erg subjectiefquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat gaat niks helpen voor die van mij hoorMaar geeft niks: imperfectie
Ik heb niets tegen vasectomieën, alles wat seks zonder comdooms bevordert is een voordeel wat mij betreft, maar doe het inderdaad pas als je het echt écht zeker weet. Je zou niet de eerste patiënt zijn die het teruggedraaid wil hebben, wat kan, maar vaak genoeg niet succesvol is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ben ook zeker geen condoom tegenstander, maar om nou te zeggen dat ik er blij van word? Als het zonder kan: graag.
Heb het ook nog steeds niet laten doen, al sluit ik niet uit dat het (binnenkort) wel gaat gebeuren.
Kans dat ik de wereld wil lastig vallen met nageslacht word steeds kleiner, waarschijnlijk ook beter voor zowel het nageslacht als de wereld.
Geen idee. Heb moeite om serieus te zijn op Fok!. Snap heel het datinggebeuren toch niet. Nee, echt niet.quote:
PUA-meisterquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Vrijdagavond na een afdelingsuitje gaan we even ergens wat eten en drinken.
Snap je het niet of vind je daten niet het juiste middel voor mensen om hun doel (een relatie krijgen voor de meesten dan) te bereiken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee. Heb moeite om serieus te zijn op Fok!. Snap heel het datinggebeuren toch niet. Nee, echt niet.
En ik heb een open relatie derhalve heb ik geen recht van spreken volgens sommigen hier
Tja, oppervlakkig is ook maar een mening. Maar ik durf er voor uit te komen dat ik het op dit moment niet zoek in diepgaande, betekenisvolle relaties met het andere geslachtquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee. Heb moeite om serieus te zijn op Fok!. Snap heel het datinggebeuren toch niet. Nee, echt niet.
En ik heb een open relatie derhalve heb ik geen recht van spreken volgens sommigen hier
[..]
PUA-meister
Oh en over heel die condoom/pil/vasectomie/bloedklodders discussie. Gew niet neuken, probleem opgelost![]()
Oppervlakkig gedoe ook altijd over lusten enzo
quote:
quote:
Ik denk dat dit topic ook eerder averechts werkt op het begrijpen van het datinggebeuren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
bij mij ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic ook eerder averechts werkt op het begrijpen van het datinggebeuren.
Bij mij tenminste wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De belabberde grammatica en de hypocrisie kunnen niet op tegen z'n best wel leuke kop. Nondeju zeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoelang zou het geleden zijn dat deze vent voor het laatst een leuke vagina van dichtbij heeft meegemaakt?Het narcisme, chauvinisme, de arrogantie en zijn superieuriteitscomplex nog daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De belabberde grammatica en de hypocrisie kunnen niet op tegen z'n best wel leuke kop. Nondeju zeg.![]()
Die ben ik nog bereid over het hoofd te zienquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het narcisme, chauvinisme, de arrogantie en zijn superieuriteitscomplex nog daargelaten
Voorbinddildo, mobiele martelbank, zweepje? Dat idee?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrijdag parkdate. Flesje wijn, aardbeien, dat idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |