Dat kost toch veels te veel moeite johquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sporten op je voeding letten alles
De prikpil is wat dat betreft makkelijker. Toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of ze hem correct gebruikt? Eigenlijk zou je hem elke dag op hetzelfde tijdstip moeten nemen. Volgens mij zelfs op het uur nauwkeurig wil je het echt goed doen.
Klopt, maar voor mijn gevoel minder veilig (verkeerd prikken enzo). Spiraaltjequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
De prikpil is wat dat betreft makkelijker. Toch?
Ook een optie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mijn gevoel minder veilig (verkeerd prikken enzo). Spiraaltje
Toevallig m'n laatste dates op dat gebied wel direct geloofd. Gaven alle drie aan dat ze GEEN pil, spiraaltje, nuvaring, etc gebruikten. Gewoon GEEN anti-conceptie dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, maar dan niet bitchen dat je een condoom moest gebruiken. En sowieso is het slim om een meisje niet op haar mooie blauwe ogen te geloven, op dat gebied.
Iets met hormonen. Niet elke vrouw wil dit of vind het nodig om standaard te gebruiken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:26 schreef Clicks_nl het volgende:
.
Al vraag ik me soms wel af waarom er geen voorzorgsmaatregelen genomen worden door haar.
Misschien is het inderdaad ook mijn eigen achterdochtige geest, gevoed door enkele negatieve ervaringen met vrouwen die wel heel erg graag mama wilden wordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met hormonen. Niet elke vrouw wil dit of vind het nodig om standaard te gebruiken.
Eh, wat? Als het goed is vliegt het ondergoed snel uit voor de seks, dus grote kans dat de ander niet eens ziet wat voor ondergoed je aan hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd dat Bridget Jones dillema![]()
zonder corrigerend ondergoed -> sowieso geen seks
met -> eventueel kans op seks maar dan heb je verdomme het verkeerde ondergoed er voor aan
Dat geld voor mannen net zo. Scheer je een keer je ballen of je baard niet, beland je bij iemand in bed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden ook ja. De BH aandoen waar m'n tieten geweldig in uitkomen, maar waar de gaten in pleuren, of de mooie sexy BH waarvan het beugeltje kraakt als ik een bepaalde draai maak.
En dan ben je helemaal geplukt, geharst, ingesmeerd en opgefluft en heb je geen seks, maar de dag dat je met stoppelbenen en lippen in je grannypanties de deur uit gaat eindigt wél met seks.
JA MANNEN JULLIE LEZEN ER MAAR OVERHEEN. GODVERDOMME. HET LEVEN VAN EEN VROUW IS ZWAAR.
Ik zie het probleem ook niet zo eigenlijk. En ik date niet alleen slanke vrouwenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij date alleen slanke meiden, dus hij kent het hele 'probleem' niet
Dat dus! Ik snap dat hele gezeik over wel/geen condoom nooit zo. Natuurlijk is zonder fijner, maar dan loop je nu eenmaal bepaalde risico's. Als je die aanvaard, prima, maar aanvaard ze dan al een echte kerel en ga niet achteraf lopen zeiken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je neukt moet je ook weten hoe je een kind kunt voorkomen![]()
al ben je 14
Nou.. laatst had iemand het heeel snel uit getrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
2. Corrigerend ondergoed heb je niet snel aan en uit
Hoe oud zijn jullie dames eigenlijk, aangezien er hier al over corrigerend ondergoed gepraat wordquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. laatst had iemand het heeel snel uit getrokkenJe moet het wel door de man laten doen
Veels te oud voor jou, dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:43 schreef Cart_A1993 het volgende:
Hoe oud zijn jullie dames eigenlijk, aangezien er hier al over corrigerend ondergoed gepraat word
Je zou toch niet mijn type zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te oud voor jou, dus dat zit wel goed
En voor dat spul hoef je niet oud te zijn. Je moest eens weten wat oud en jong draagt zonder dat jullie er ooit achter komen
Vrijdagavond na een afdelingsuitje gaan we even ergens wat eten en drinken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik dit weekend een gaatje kan vinden, anders wordt het na mijn vakantie (dinsdag ga ik voor twee weken weg).
Go syl gooooquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrijdagavond na een afdelingsuitje gaan we even ergens wat eten en drinken.
Eh, wat? Noem jij dit al stoer? Ik geef alleen mijn mening en dat ik niet voor mijn verantwoordelijkheid weg loop als ik zelf ergens voor gezorgd heb. Is dat zo vreemd dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
@yats
1. Praat niet zo stoer
2. Corrigerend ondergoed heb je niet snel aan en uit
3. Dat spul valt wel op
Pijn aan mijn ogenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen hoe dat precies werkt dan?
ik bedoelde het hele 'heet ligt toch snel op de grond whahahaahahahhahahaha'quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat? Noem jij dit al stoer? Ik geef alleen mijn mening en dat ik niet voor mijn verantwoordelijkheid weg loop als ik zelf ergens voor gezorgd heb. Is dat zo vreemd dan?
En voor wat betreft dat ondergoed, ik ben geen lingerieverkoper en ben dus niet zo thuis in alle soorten ondergoed. Ik weet alleen dat ik me nog nooit gestoord heb aan de soort ondergoed die een vrouw aan heeft op het moment dat ze in mijn bed ligt. Laat staan dat het lang duurde om het uit te trekken.
Dat ja, en labielo worden van die troep. Er zijn ook wel hormoonloze alternatieven. Koperspiraal. En nu zit ik zelf ook over anticonceptie te bomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met hormonen. Niet elke vrouw wil dit of vind het nodig om standaard te gebruiken.
Ik ben inderdaad te terughoudend als ik niet 100% zeker weet of iemand dezelfde interesse in mij heeft. Maar geloof me, als ik dat wel weet klopt het toch echt wat ik postte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde het hele 'het ligt toch snel op de grond whahahaahahahhahahaha'
Je durft niet eens te tongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |