Ik heb serieus altijd dat Bridget Jones dillemaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, geen seks, dus corrigerend ondergoed is een optie.
Dat had ik een tijd geleden ook ja. De BH aandoen waar m'n tieten geweldig in uitkomen, maar waar de gaten in pleuren, of de mooie sexy BH waarvan het beugeltje kraakt als ik een bepaalde draai maakquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd dat Bridget Jones dillema![]()
zonder corrigerend ondergoed -> sowieso geen seks
met -> eventueel kans op seks maar dan heb je verdomme het verkeerde ondergoed er voor aan
Zonder corrigerend ondergoed sowieso geen seks?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd dat Bridget Jones dillema![]()
zonder corrigerend ondergoed -> sowieso geen seks
met -> eventueel kans op seks maar dan heb je verdomme het verkeerde ondergoed er voor aan
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder corrigerend ondergoed sowieso geen seks?
Hoeveel correctie kan dat ondergoed in vredesnaam geven dan
You don't wanna know.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder corrigerend ondergoed sowieso geen seks?
Hoeveel correctie kan dat ondergoed in vredesnaam geven dan
Niet klagen, ik moest vd week een condoom gebruiken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden ook ja. De BH aandoen waar m'n tieten geweldig in uitkomen, maar waar de gaten in pleuren, of de mooie sexy BH waarvan het beugeltje kraakt als ik een bepaalde draai maak.
En dan ben je helemaal geplukt, geharst, ingesmeerd en opgefluft en heb je geen seks, maar de dag dat je met stoppelbenen en lippen in je grannypanties de deur uit gaat eindigt wél met seks.
JA MANNEN JULLIE LEZEN ER MAAR OVERHEEN. GODVERDOMME. HET LEVEN VAN EEN VROUW IS ZWAAR.
Ah. Beetje beperkt wereldbeeld heeft 'ie dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij date alleen slanke meiden, dus hij kent het hele 'probleem' niet
Normaal zonder? MAar in de stopweek met? Ik snap m nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Niet klagen, ik moest vd week een condoom gebruiken.
HET LEVEN VAN EEN MAN IS ZWAAR ALS DE VROUW IN EEN STOPWEEK ZIT JA!
Je bent anderhalve week met haar... ik zou sowieso nog even een condoom gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Niet klagen, ik moest vd week een condoom gebruiken.
HET LEVEN VAN EEN MAN IS ZWAAR ALS DE VROUW IN EEN STOPWEEK ZIT JA!
Anders krijgt ie smurrie aan zijn piemeltjequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal zonder? MAar in de stopweek met? Ik snap m niet
Dan slikt ze de pil niet ofzo. Weet ook niet hoe dat werkt. Weet alleen dak em in moest pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mwah als je allebei getest bent is het niet erg toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent anderhalve week met haar... ik zou sowieso nog even een condoom gebruiken
Ik weet wat een stopweek is ja. Maar de periode buiten de stopweek is gevaarlijker voor zwangerschappen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Dan slikt ze de pil niet ofzo. Weet ook niet hoe dat werkt. Weet alleen dak em in moest pakken
Hij wil geen bloed aan z'n piemol.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Whehehhe. Die assistente waar ik het laatst over had (met wie ik inmiddels heb gegeten en gedronken) verlaat binnenkort het bedrijf.
Kan nog leuk worden dus.![]()
Whaha ik zou haar echt nu dumpenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Dan slikt ze de pil niet ofzo. Weet ook niet hoe dat werkt. Weet alleen dak em in moest pakken
21quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha ik zou haar echt nu dumpen
Of ze is 15?
Ik zou toch geen meisjes daten die niet snappen hoe hun eigen voorbehoedsmiddel werktquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
21
Ik houd me niet bezig met die vrouwenzaken
Ik moet even kijken of ik dit weekend een gaatje kan vinden, anders wordt het na mijn vakantie (dinsdag ga ik voor twee weken weg).quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij wil geen bloed aan z'n piemol.
[..]. Heeft het al een vervolgplanning?
Misschien wel handig. Aangezien jij anders de vader wordt van haar kind.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Cart_A1993 het volgende:
Kan jij mij uitleggen hoe dat precies werkt dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou toch geen meisjes daten die niet snappen hoe hun eigen voorbehoedsmiddel werkt
als ze 15 zijn is het nog te vergeven maar daarna echt niet meer
Maar ieder zijn ding
Valt wel meequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ah. Beetje beperkt wereldbeeld heeft 'ie dan.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |