Niemand komt langs Muma Bernardez:quote:Op zondag 15 juni 2014 20:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laatst nog met 10 man de 0 gehouden tegen Engeland, niks mis mee
Deze 11 helden gaan het straks doen![]()
[ afbeelding ]
Samen met deze held de rots in de brandingquote:Op zondag 15 juni 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand komt langs Muma Bernardez:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gaan huilen straksquote:Op zondag 15 juni 2014 20:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Samen met deze held de rots in de branding![]()
[ afbeelding ]
Hondurascist.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Knap van Frankrijk, ben benieuwd hoe lang ze het nog vol houden
100% pingelquote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Als dat een penal was, is Casillas een uitstekend keeper.
Aldus Michel Platini, stoma van Sepp Blatter.quote:
Nou ja. Ik probeer mijn partijdigheid opzij te zetten, dan is het ergens heel ver weg wel terechtquote:
Bal aannemen en gaan liggen.quote:
Ga eens even weg hier. We zijn hier supportersquote:Op zondag 15 juni 2014 21:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja,matig team. Ze moeten nu wel gaan voetballen...
Van een faal teamquote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ga eens even weg hier. We zijn hier supporters
Die haantjes krijgen klop met 1-5quote:Op zondag 15 juni 2014 21:52 schreef MakkieR het volgende:
Heerlijk; gewonnen wedstrijden met penalty's en uitgelokte rode kaarten. Daar kun je mee thuis komen
Heb je je honduras sjaal al in de kliko gedaan ?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo, beetje normaal gaan doen hé. Het is nu leuk geweest
Geen aandacht gevenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo, beetje normaal gaan doen hé. Het is nu leuk geweest
Dit inderdaad, wat is het probleem nou?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:11 schreef aZiim. het volgende:
Klopte toch? Bij ene paal GEEN goal, bij andere paal waar de doelman stond WEL goal volgens doellijntechnologie (duwde hem er zelf overeen).
Blijkbaar wel, die penalty en dat niet doelpuntquote:Op zondag 15 juni 2014 22:15 schreef aZiim. het volgende:
[..]
Net of Frankrijk hulp nodig heeft om te winnen haha
Eerste was echt een penalty. En ze voetballen amper en het zijn nare irritante ventjes met dat geschop en gedoe.quote:
Van mij ook. Verder dan in het rond schoppen komen ze niet bij honduras.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef Hathor het volgende:
Wat een vreselijke schoppers zijn dat zeg, die mogen van mij na een wedstrijd al naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |