Mooi zo!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan post ik alles zonder een spoilertag.
Ga ik eerst even wat spoilers zoeken, ik heb uiteraard geen idee wat ik moet spoileren uiteraardquote:
Babs, erg jammer met je Fuck dat. Want je weet dat het zo isquote:
Zal ik dan TWD strips erbij gaan halen en die eindes spoileren?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga ik eerst even wat spoilers zoeken, ik heb uiteraard geen idee wat ik moet spoileren uiteraard
Je telefoon houdt van je en wilde je opvrolijken!quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Sucks
Wil ik eens dramatisch doen, werkt mijn mobiel niet mee
dat is dan wel weer liefquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je telefoon houdt van je en wilde je opvrolijken!
Zo is iequote:
Ik moest snel zijn, ik wilde de LaPoquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Babs, erg jammer met je Fuck dat. Want je weet dat het zo is
Lapo Hunter of the House of Babylonquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn, ik wilde de LaPo
Leef je uit, ik ben niet zo anal over dat soort dingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dan TWD strips erbij gaan halen en die eindes spoileren?
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leef je uit, ik ben niet zo anal over dat soort dingen.
Maar we hebben al House of Lies en House of Cards en die zijn allebei al retegoedquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt eigenlijk best mooi, the house of Babylon. En dan een toren op je vaandel of zo
If you don't want the answer, don't ask the questionquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.
Ik kan dan ook niet zo bij met m'n hoofd waarom iemand dat moedwillig zou doen en wat voor plezier hij daar uithaalt. Ik vind het zeer kinderachtig.
DAT vind ik het stomme. Doe t gewoon niet. It ain't that hard.
Ja, maar zo werkt de wereld nou eenmaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, want er gaat niemand dood aan (pun intended). Maar t is gewoonweg jammer.
Ik kan dan ook niet zo bij met m'n hoofd waarom iemand dat moedwillig zou doen en wat voor plezier hij daar uithaalt. Ik vind het zeer kinderachtig.
DAT vind ik het stomme. Doe t gewoon niet. It ain't that hard.
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
If you don't want the answer, don't ask the question
Ja, weet ik. ERG jammer dat e rvan die lulletjes bestaan. Simpele zielen die moedwillig de lol voor een ander willen vergallen. Ik kan daar niet echt met mijn pet bij. En "that's the way the world works" vind ik echt geen excuus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt de wereld nou eenmaal.
Was er geen internet geweest had je altijd die ene lul die op maandagochtend even keihard over het schoolplein riep dat "die en die doodgaat in serie X".
En zo komen we weer terug bij dat ze er boven moeten zetten dat het verboten is voor boeklezersquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.
En dat topic waar IK mijn vragen in stel is voor non-boek dingen, dus daar kan je ze veilig stellen aan andere non-boeklezers. Als ik de vragen in andere topics zou stellen zou je gelijk hebbenMaar zelfs in het NON-boek topic menen boeklezers te moeten spoileren, en dat is gewoonweg heel erg jammer en extreem kinderachtig.
En da's mijn laatste two cents, want ik wil het hier helemaal niet over GOT hebben
Ach babs zeurt alleen zo omdat ie eens wat antwoorden weet. Normaal hoor je hem er nooit over. Dus ben het eens met jouw uitleg eind vorig topicquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pure nonsens. Je kan je afvragen, je kan speculeren. Dat is het leuke. Zoals ik al zei is er een verschil tussen de vraag stellen en het exacte juiste antwoord willen weten of je afvragen en samen met andere onwetenden speculeren over ene eventuele uitkomst. En je weet zelfs ook wel dat daar verschil in zit, dus doe ff niet zo boeklezerig koppig en star.
En dat topic waar IK mijn vragen in stel is voor non-boek dingen, dus daar kan je ze veilig stellen aan andere non-boeklezers. Als ik de vragen in andere topics zou stellen zou je gelijk hebbenMaar zelfs in het NON-boek topic menen boeklezers te moeten spoileren, en dat is gewoonweg heel erg jammer en extreem kinderachtig.
En da's mijn laatste two cents, want ik wil het hier helemaal niet over GOT hebben
Ja, maar dan krijg je daar weer gezeik meequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo komen we weer terug bij dat ze er boven moeten zetten dat het verboten is voor boeklezers
ja, dat is nou eenmaal een excuusquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, weet ik. ERG jammer dat e rvan die lulletjes bestaan. Simpele zielen die moedwillig de lol voor een ander willen vergallen. Ik kan daar niet echt met mijn pet bij. En "that's the way the world works" vind ik echt geen excuus.
Dat is als mijn vader die me uitscheld en mijn moeder die zegt "Ja, je weet toch hoe ie is...". So? is dat een excuus?
Ik ben t ook erg met mijn eigen uitleg eens, want je merkt aan alle kanten dat dat het nou eenmaal isquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach babs zeurt alleen zo omdat ie eens wat antwoorden weet. Normaal hoor je hem er nooit over. Dus ben het eens met jouw uitleg eind vorig topic
Ik vind dat geen excuus. Iets doen omdat het in de wereld zo werkt. Als ik iets niet fijn vind, doe ik dat niet. Ook al zijn er 5.000.000 die het wel doen in de wereld en ook al "werkt de wereld nou eenmaal zo". Als iemand van een brug springt spring ik ook niet mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is nou eenmaal een excuus.
Mensen zijn mensen en mensen zijn over het algemeen niet leuk.
Dat Sinterklaas bestaatquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. als een kind van 5 vraagt of Sinterklaas echt bestaat.. wat vertel je dan?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t ook erg met mijn eigen uitleg eens, want je merkt aan alle kanten dat dat het nou eenmaal isHet zijn echt van die typische sociopatische nerds die dat doen.
Niet voor Babs hoor, die vind t volgens mij gewoon weer eens een leuke discussie om dwars te liggen
Het wordt natuurlijk wel gevoed door het enorm overtrokken reageren van mensen he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t ook erg met mijn eigen uitleg eens, want je merkt aan alle kanten dat dat het nou eenmaal isHet zijn echt van die typische sociopatische nerds die dat doen.
Niet voor Babs hoor, die vind t volgens mij gewoon weer eens een leuke discussie om dwars te liggen
quote:
Ik ken die als: Als al je vrienden in de sloot springen, spring jij dan ook?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat geen excuus. Iets doen omdat het in de wereld zo werkt. Als ik iets niet fijn vind, doe ik dat niet. Ook al zijn er 5.000.000 die het wel doen in de wereld en ook al "werkt de wereld nou eenmaal zo". Als iemand van een brug springt spring ik ook niet mee.
Ja, klopt. Maar ook DAT snap ik niet in de hoofden van mensen. Dat als je merkt dat iemand iets echt niet leuk vind, dat je het dan JUIST gaat doen. Wat ben je dan voor mongool?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk wel gevoed door het enorm overtrokken reageren van mensen he?
Die haat, die enorm gemeende rants maken het extra "leuk" om te doen, als mensen er gewoon lauwtjes op zouden reageren was het lang zo populair niet.
The House of babylonquote:
Dat IS de waarheid. Ik heb de beste man 3x ontmoetquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En waarom vertel je daar dan niet de waarheid op? Jij weet immers beter
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Dat IS de waarheid. Ik heb de beste man 3x ontmoet
okquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Twee intochten in Zwolle en 1x in Hattem.
Ik niet, want ik hou niet zo van slootwaterquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken die als: Als al je vrienden in de sloot springen, spring jij dan ook?
Oh hell yeah dat ik dat doe, als al mijn vrienden dat doen, zal er een verdomd goede en/of leuke reden achter zitten
Over stomme mensen die GOT willens en wetens spoilerenquote:
Ik wel, maar spoileren vind ik lamequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ook DAT snap ik niet in de hoofden van mensen. Dat als je merkt dat iemand iets echt niet leuk vind, dat je het dan JUIST gaat doen. Wat ben je dan voor mongool?
Ik hou gewoon niet zo van trollen denk ik.
+1quote:
Ik spoiler NIKS! En daarnaast, dit is toch vele malen interessanter nieuws?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over stomme mensen die GOT willens en wetens spoileren
En over het meest belachelijke excuus voor een slechte daad "Ja, zo werkt de wereld nu eenmaal" of "Ja, zo is hij nou eenmaal".
Ik denk dat DAAR Sinterklaas vandaan komt!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik spoiler NIKS! En daarnaast, dit is toch vele malen interessanter nieuws?
Elke exoplaneet in de Goldielock-zone is interessant, maar ik zie even niet waarom deze zo groots vermeld wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik spoiler NIKS! En daarnaast, dit is toch vele malen interessanter nieuws?
Mwah, soms is trollen hier best leuk hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Plezier halen in het vergallen van andermans plezier geeft alleen maar aan dat je je eigen leven saai is.
Geen idee eigenlijk, maar ik vind dit soort nieuws altijd wel interessantquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke exoplaneet in de Goldielock-zone is interessant, maar ik zie even niet waarom deze zo groots vermeld wordt.
Dat zal best, maar ik zie t als een kind die met een stok iemand zit te prikken omdat t hem plezier geeft en de ander last.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, soms is trollen hier best leuk hoor.
Jij doet het zelf net zo hard af en toe manquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie t als een kind die met een stok iemand zit te prikken omdat t hem plezier geeft en de ander last.
Niks mis met een trolletje zo af en toequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, soms is trollen hier best leuk hoor.
Ik prik niet met mijn stokquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet het zelf net zo hard af en toe man.
hi ha hoquote:
Misschien omdat het een ster is die is ontdekt door een Nederlander.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar ik vind dit soort nieuws altijd wel interessant
Jezus, is dat nieuws? Ik ondenk maandelijks een ongerepte ster man!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien omdat het een ster is die is ontdekt door een Nederlander.
Nepnichtquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens gisteren naar Maleficent geweest. Ze had vleugels. Ze was Angelina Jolie. Ik kwam klaar. That's it. Einde bericht.
Op?quote:
Zou hier ook wel weer eens buiten de deur eten kunnen worden, de "chef" vond het wel weer eens tijd voor zijn ranzige CousCousquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Lunchen bij Micky D.
Happy happy joy joy
je bent toch een vieze kaas! toch!quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou hier ook wel weer eens buiten de deur eten kunnen worden, de "chef" vond het wel weer eens tijd voor zijn ranzige CousCous.
Dat zeker, maar zijn CousCous is gewoon niet te vreten, droge zooi zonder vleesquote:
Die zal dan ook vast beter te eten zijn dan dezequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog couscous voor lunch als ik wil
Maar ik denk dat ik naar de supermarkt ga en alle chocolade op koop die ze hebben en dan mezelf daar in ga rollen
Mijn couscous is erg jummiequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zal dan ook vast beter te eten zijn dan deze.
De mijne is heerlijk. In een taboulehquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker, maar zijn CousCous is gewoon niet te vreten, droge zooi zonder vlees.
A straight man. AGAIN.quote:
Gaat ie uitkomen?quote:Die van mij ook
Kijk, dat klinkt gewoon prima. Dit is gewoon een bak korrels met een verdwaalde rozijn, droog en smakeloosquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is heerlijk. In een tabouleh
Met kip en limoen en komkommer en paprika en pepers en peterselie en koriander.
al een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A straight man. AGAIN.
[..]
Gaat ie uitkomen?
Doe mij die van Ang3l dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij heeft een dressing van rode ui, verschillende kruiden en een beetje tomatenpuree. En er zitten nog allerlei rauwe groenten in zoals komkommer en paprika
Owja en wat feta
Well, that can't be itquote:Clay baby
A male ginger/ red haired person. Can be Irish, and often have a fondness for boobs.
Owen: Hey do you see that ginger guy over there?
Jake: Oh yeah, man. I see that clay baby!
Owen: He keeps staring at my girlfriend's boobs!
De mijne niet vrees ik.quote:
Die ga ik onthouden hequote:
Het houdt je bezig hequote:
Je moet ook niet zo op hetero's vallen. Dat helpt nietquote:
Ik dacht iets in de trant van een poepprop die na langdurig anaal in je anus danwel op de piemel opstapeltquote:
Oh toch wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren al gezegd: poepbaby
Volgens mij hebben we een nieuwe CL jongensquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht iets in de trant van een poepprop die na langdurig anaal in je anus danwel op de piemel opstapelt.
Mijn geest is verdorven.
Nou je zit wel HEEL dichtbij!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht iets in de trant van een poepprop die na langdurig anaal in je anus danwel op de piemel opstapelt.
Mijn geest is verdorven.
O ja. Dat was t.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo op hetero's vallen. Dat helpt niet
CC ken ik al een tijdjequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een nieuwe CL jongens
niets mis meequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik ben nog veel verder verdorven sinds jij me hebt meegemaakt.
Ik wil de ouwe terugquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon allebeiquote:
Heyquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je noemt d'r oud!quote:
Blijf dan ook gewoon hierquote:
nee maar nieuw hier jongensquote:
Zodra je het over haar hebt duikt ze wel meteen op!quote:
Moeten we vaker doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra je het over haar hebt duikt ze wel meteen op!
Tony chocolonelyquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wel echt goed dat je er bent trouwens CL
Welke chocolade is het best voor emo eten?
Ik ben gewoon druk aan het werk hoor. Geen eens tijd voor lunch!quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Half dagje genomen. Terrasje pakken. Ik lijk Q wel.
Ah ja, daar ben ik nog nooit aan begonnen want welke kleur moet je dan kiezen?quote:
Ik vind de gewone melkchocola het lekkerst, al was die met zeezout en karamel ook wel goed te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik nog nooit aan begonnen want welke kleur moet je dan kiezen?
Iig andersom van normaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik nog nooit aan begonnen want welke kleur moet je dan kiezen?
Omdat ik me al maanden uit de naad werk om op tijd af te studerenquote:
Ja dus nu wil ik de hele dag huilen in een zak chips, maar dat gaat niet want ik heb vandaag weer eens een deadlinequote:
Ram hem in elkaar!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik me al maanden uit de naad werk om op tijd af te studeren
En dat dat prima gaat lukken
Maar toch niet omdat 1 docent niet flexibel wil zijn.
Dus nu heb ik de afgelopen maanden geen buitenlucht gezien voor helemaal niks
Omdat je stiekem nog hoop hebt dat je met je charmes de onvermurwbare docent toch kan vermurwen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dus nu wil ik de hele dag huilen in een zak chips, maar dat gaat niet want ik heb vandaag weer eens een deadline
Hoewel ik totaal niet gemotiveerd ben want ik haal het toch niet meerwaarom zou ik losse deadlines dan nog proberen te halen?
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je stiekem nog hoop hebt dat je met je charmes de onvermurwbare docent toch kan vermurwen?
Ik zou daar zo'n duivels genoegen in hebben dat het de ergernis van de bezette parkeerplek ruimschoots zou overtreffen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, waarom heb ik een eigen parkeerplaats met een eigen nummer gekocht als er ineens een andere auto staat?Ik ga verdomme huur vragen. Hij moet toch aanbellen want ik heb hem klem gezet.
Behoorlijke tandjeszooi iig....quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Nou ja ik hoop dat ik in beroep kan gaan of zo. Maar dat gaat allemaal weer tijd en energie kosten die ik niet heb
Ja, ik ga mijn auto niet in een dure parkeerplaats zettenquote:
Jaquote:
Weg laten slepen. Dikke doeiiiiquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, waarom heb ik een eigen parkeerplaats met een eigen nummer gekocht als er ineens een andere auto staat?Ik ga verdomme huur vragen. Hij moet toch aanbellen want ik heb hem klem gezet.
Winter is comiiiiiing!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Idd, er is elke dag wel een dip overdag en 's avonds gaat het topic in winterslaap.
W'rom? Ze hebben zijn kenteken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik eerst daar de kosten van ophoesten.
Uhu Shit happensquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook lunchtijd he, dan gaan ze allemaal weg
Ik ben er nog evenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook lunchtijd he, dan gaan ze allemaal weg
ik las "Van kotsen en hoesten" :'Dquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag ik eerst daar de kosten van ophoesten.
Of te wel "verkering"quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Kut, ik zit in een flirtationship.
http://thoughtcatalog.com(...)in-a-flirtationship/
Nee, dat is echt heel wat andersquote:
Ik wil ook verkering.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel wat anders.
Was het maar verkering.
Kort samengevat:quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Kut, ik zit in een flirtationship.
http://thoughtcatalog.com(...)in-a-flirtationship/
Op eigen terrein komen ze blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom? Ze hebben zijn kenteken toch?
Als er hier een auto op onze vergunningsplekken staat, dan bellen we de stadswacht en die komt m lekker wegslepen of een bekeuring geven.
Banden leeg laten lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Niet je dag hè babe?quote:
Het is toch jóúw terrein? Dan mag jij toch bepalen dat die sleepwagen daar mag komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op eigen terrein komen ze blijkbaar niet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
Een van de buren heeft me binnen gelaten dus ik zit nu op de trap koekjes te eten en te bedenken wat ik ga doen met mijn leven
Nope.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is toch jóúw terrein? Dan mag jij toch bepalen dat die sleepwagen daar mag komen?
Gelukkig heb je nog koekjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
Een van de buren heeft me binnen gelaten dus ik zit nu op de trap koekjes te eten en te bedenken wat ik ga doen met mijn leven
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
En mijn bezwaar is afgewezen lees ik net dus nu zit ik hier te janken op de trap
Lijkt me een geweldige opkikker van een saaie woensdagquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook verkering.
Zullen we verkering nemen HW?
Seks haal ik wel ergens anders hoor.
Ja, DAT maakt je een sloerie...quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Flirtationship en verkering op 1 dag, ik ben zo'n sloerie ook he?.
Als dat het niet is, wat dan wel?quote:
Nou nou nou, wijven, wijven..... meisjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je BAKKEN vol wijven die je hebt uitgewoond misschien?
Surequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou nou, wijven, wijven..... meisjes.
En bakken is lichtelijk overdreven he?quote:
"massa's" is ook goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En bakken is lichtelijk overdreven he?.
Vast amounts?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige opkikker van een saaie woensdag.
Dat maakt het erger, niet minder ergquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou nou, wijven, wijven..... meisjes.
Alles is relatief natuurlijkquote:
Natuurlijk, maar je zit dus in de Iglesias schaal of nog een tree hoger?quote:
Geen idee wat dat is en geen zin om te googlen, maar het valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je zit dus in de Iglesias schaal of nog een tree hoger?
verkering?quote:
Volgens Julio zelf, 2000 plus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en geen zin om te googlen, maar het valt allemaal wel mee hoor.
Verkering!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
verkering?
Of een van HeatWave' s wijven zijn?
Eeeehmmm, nee, dat red ik nietquote:
Snel rekensommetje, dat is elke week een ander, 40 jaar langquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, dat red ik niet.
2000 plus? heb je dan nog tijd voor iets anders?.
Neuh, en dat zou ik ook niet eens willenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snel rekensommetje, dat is elke week een ander, 40 jaar lang
Kom op, dat kan jij best!
Dan mogen ze je hier ook geen sloerie noemen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, en dat zou ik ook niet eens willen.
Maar opzich is dat nog wel te doen ja, ware het niet dat de eerste 14 jaar niet meetellen.
Van mij wel hoor, ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan mogen ze je hier ook geen sloerie noemen!
Nou, dat weet ik nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En bakken is lichtelijk overdreven he?.
Meer of minder dan 20 die je aan je paarsgepunte lans hebt geregen (TM Djeez)quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en geen zin om te googlen, maar het valt allemaal wel mee hoor.
20+ red ik wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer of minder dan 20 die je aan je paarsgepunte lans hebt geregen (TM Djeez)
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAN, ben je een sloerie(net als ik
)
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Maar das gemiddeld gezien minder dan 2 per jaar, daar is toch niets sloerieachtigs aan?
neuh, dat valt de laatste jaren allemaal wel meequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je nog steeds een manhoer ja, HW?
Oh god, je gaat me toch niet zeggen dat je oud en braaf bent geworden? M'n FOK!-herinneringen, wat doe je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, dat valt de laatste jaren allemaal wel mee.
Pff, dan ken ik een hoop sloeries zeg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAN, ben je een sloerie(net als ik
)
Braaf valt wel mee, en geen seconde ouder dan jij bent gewordenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, je gaat me toch niet zeggen dat je oud en braaf bent geworden? M'n FOK!-herinneringen, wat doe je?
Moet ik nou iets met mijn FB status doen?quote:
Minder dan 2 per j.....quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Maar das gemiddeld gezien minder dan 2 per jaar, daar is toch niets sloerieachtigs aan?
Nee want het is totaal niet complicated natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou iets met mijn FB status doen?
It's complicated of zo?
Ik zit ook op minder dan 2 per jaar, valt me best tegen van mezelfquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder dan 2 per j.....![]()
Ik ga mijn mond houden.
Ja, daarom, ik vind het allemaal best meevallen. Natuurlijk zaten er een paar ONS tussen, maar vaak was het ook met de intentie om er echt iets van te maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder dan 2 per j.....![]()
Ik ga mijn mond houden.
Nee. We hebben gewoon verkering. Punt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee want het is totaal niet complicated natuurlijk.
Vooral oud.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, je gaat me toch niet zeggen dat je oud en braaf bent geworden? M'n FOK!-herinneringen, wat doe je?
En een neger adopterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t ff wereldkundig gemaakt in het [HOMO] topic. Dat ik verkering heb en zo. Dat ze weten dat ik nu serieus ga worden en ga settelen en zo.
Of je lesbische zus zwanger schoppen en het kind delen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t ff wereldkundig gemaakt in het [HOMO] topic. Dat ik verkering heb en zo. Dat ze weten dat ik nu serieus ga worden en ga settelen en zo.
Had ik maar grijze haren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ja. Ik ook. Ik heb m'n eerste grijze haar ontdekt, dit jaar.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb verkering
Met een mod
Hij heet Heatwave
Hij is hetero
Mieters! Dan plak ik ze wel op mijn hoofd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik de mijne bewaren voor je? Met mijn genen kan er er wel wat missen.
Bedoel je dan eentje als baby of meer eentje van een jaar of 25 met een grote lul?quote:
Van harte HW!quote:
Negers stinken als ze ouder zijn. Ik zou voor de baby gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je dan eentje als baby of meer eentje van een jaar of 25 met een grote lul?
Ik heb alleen geen zus, dus dat moet ik dan ff bij HW neerleggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je lesbische zus zwanger schoppen en het kind delen.
Maar ik wil geen baby in de vorm van een negerquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Negers stinken als ze ouder zijn. Ik zou voor de baby gaan.
Een FOK!-combi-kapselquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters! Dan plak ik ze wel op mijn hoofd.
Vraag het Cue, ze wilt graag deel uit maken van een verkering. Misschien is ze hier blij mee?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zus, dus dat moet ik dan ff bij HW neerleggen.
Die had toch een spiraaltje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vraag het Cue, ze wilt graag deel uit maken van een verkering. Misschien is ze hier blij mee?
Geen idee, maar zou toch wat zijn. HW en Ang3l als stel en dan een kind van Cuequote:
Zou me inmiddels na zoveel jaar FOK! ook niet eens verbazenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou toch wat zijn. HW en Ang3l als stel en dan een kind van Cue
Neuh, ook daar valt het allemaal wel mee, al is hij niet helemaal volledigquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat Graphviz erop vast zou lopen als we dat in de boebiedoe-lijst zien te krijgen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou me inmiddels na zoveel jaar FOK! ook niet eens verbazen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat Graphviz erop vast zou lopen als we dat in de boebiedoe-lijst zien te krijgen.
Die lijst is denk ik maar 10% van wat er daadwerkelijk allemaal aan de gang is geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ook daar valt het allemaal wel mee, al is hij niet helemaal volledig
Zeker de laatste jaren, dat ding wordt niet meer bijgehouden maar er wordt uiteraard genoeg onderling geneuktquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Die lijst is denk ik maar 10% van wat er daadwerkelijk allemaal aan de gang is geweest.
Dat en in de tijd van singles heb ik toch een hoop namen er niet op zien staan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker de laatste jaren, dat ding wordt niet meer bijgehouden maar er wordt uiteraard genoeg onderling geneukt.
Idd, klopt allang niets meer vanquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat en in de tijd van singles heb ik toch een hoop namen er niet op zien staan.
En ik zag mezelf er wel op met iets wat totaal niet klopte. Kortom: Bullshit lijstquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat en in de tijd van singles heb ik toch een hoop namen er niet op zien staan.
quote:
Ooit was het redelijk accuraat, uiteraard niet van stellen die het nooit bekend gemaakt hebben, maar bijna alles waar men iets van wist stond er wel in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat suggereert dat het ooit heeft geklopt
Je staat erop met HW?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik zag mezelf er wel op met iets wat totaal niet klopte. Kortom: Bullshit lijst
Mja ok, wellicht. Maar dat er een heleboel mist is ook niet zo accuraat. Ik sta er niet op ondanks een stuk of wat FOK!stersquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooit was het redelijk accuraat, uiteraard niet van stellen die het nooit bekend gemaakt hebben, maar bijna alles waar men iets van wist stond er wel in.
Bij mij missen er ook wel een aantal jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, wellicht. Maar dat er een heleboel mist is ook niet zo accuraat. Ik sta er niet op ondanks een stuk of wat FOK!sters
Idem.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, wellicht. Maar dat er een heleboel mist is ook niet zo accuraat. Ik sta er niet op ondanks een stuk of wat FOK!sters
Ja, ik weet het uiteraard ook allemaal nog welquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn eigen lijstje(wel met echte namen, niet FOK!namen)
Ik weet sommige namen niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn eigen lijstje(wel met echte namen, niet FOK!namen)
En andersom staat er dus ook onzin tussen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij missen er ook wel een aantal ja.
Ja, het was geen wetenschappelijk onderzoek natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En andersom staat er dus ook onzin tussen.
Wat heeft die lijst dan voor nut als ik nu kan aanmelden dat ik t bv met Godtje, Heatwave en Stbabylon heb gedaan en ze dat er tussen zetten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het was geen wetenschappelijk onderzoek natuurlijk.
Nut, nut. nut. Dit is wel FOK! he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft die lijst dan voor nut als ik nu kan aanmelden dat ik t bv met Godtje, Heatwave en Stbabylon heb gedaan en ze dat er tussen zetten?
Ik vond het destijds behoorlijk vervelend dat iemand zomaar mijn naam er tussen had gzet met allerlei onzin.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nut, nut. nut. Dit is wel FOK! he?.
Het was gewoon een uit de hand gelopen grap eigenlijk.
Dan had je ff moeten mailen, "we" hebben wel meer dingen aangepast na bezwaar. Alleen aan bezwaar omdat je spijt had deed men niet aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het destijds behoorlijk vervelend dat iemand zomaar mijn naam er tussen had gzet met allerlei onzin.
Ik vind het wel best. Als ik een naam niet meer weet zal dat wel een goede reden hebben.quote:
Ik heb daarna ook gemaild jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je ff moeten mailen, "we" hebben wel meer dingen aangepast na bezwaar. Alleen aan bezwaar omdat je spijt had deed men niet aan.
Ik heb m dan gewoon niet gevraagdquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind het wel best. Als ik een naam niet meer weet zal dat wel een goede reden hebben.
Ach, het is FOK! zoals ik zei, echt regels en fatsoen doen we niet aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daarna ook gemaild jaMaar ik vind t stom dat "men" er "anderen" op kan zetten.
Huh? Toch seks in de verkering?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is FOK! zoals ik zei, echt regels en fatsoen doen we niet aan.
neuken?
Het was maar een interessevraagquote:
"Ja als je een vraag stelt, dan moet je ook t antwoord willen weten!"quote:
ja, dus?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ja als je een vraag stelt, dan moet je ook t antwoord willen weten!"
Nee nee, nu ben je de sjaakquote:
Oke. Ff spoelen dan, andrs hebben we een clay baby.quote:
Wat een zooitje voorbereidend werk zegquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Ff spoelen dan, andrs hebben we een clay baby.
KIJK! Speciaal voor de nieuwe dame.
Maarehm. Doen "jullie" dan een klysma vooraf ofzo? Nee toch zeker?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Ff spoelen dan, andrs hebben we een clay baby.
KIJK! Speciaal voor de nieuwe dame.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een zooitje voorbereidend werk zeg.
Ja toch zeker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarehm. Doen "jullie" dan een klysma vooraf ofzo? Nee toch zeker?
#durftevragen
Dat wist ik ook nietquote:
Ah. Da's dedication. Uiteindelijk zal het ook wel moeten I guess, omdat je binnenste sluitspier ook maar zoveel aankan. Interessant. Maar quickies kunnen wel toch zonder he?quote:
Wij hebben het toch een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet.
Gedoe man.....
Nou ja, voor hem is het wel weer eenvoudiger om ff wat te neuken op te pikken denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hebben het toch een stuk makkelijker
Ja joh, het KAN allemaal welquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah. Da's dedication. Uiteindelijk zal het ook wel moeten I guess, omdat je binnenste sluitspier ook maar zoveel aankan. Interessant. Maar quickies kunnen wel toch zonder he?
Ja ok, vandaar dat zijn gemiddelde wel in de buurt van Julio komtquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor hem is het wel weer eenvoudiger om ff wat te neuken op te pikken denk ik.
Ja, dat is wel een enorm voordeel lijkt me, 2 mannen, mannen willen altijd wel, dus gaan met die bananenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, vandaar dat zijn gemiddelde wel in de buurt van Julio komt
Dat lijkt mij inderdaad ook het grootste voordeel. Niks moeilijk doen, gewoon jij bent leuk, ja jij ook. Hop het bed in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een enorm voordeel lijkt me, 2 mannen, mannen willen altijd wel, dus gaan met die bananen.
Zal niet altijd zo gaan gok ik, zeker als het om meer dan seks gaat, maar idd, ik zou het best prettig vinden om te weten dat ik altijd kan scoren op het moment dat ik er zin in hebquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook het grootste voordeel. Niks moeilijk doen, gewoon jij bent leuk, ja jij ook. Hop het bed in.
Ja, zal niet altijd zo gaan inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo gaan gok ik, zeker als het om meer dan seks gaat, maar idd, ik zou het best prettig vinden om te weten dat ik altijd kan scoren op het moment dat ik er zin in heb.
Die kun je denk ik zelf wel invullen, niet?quote:
Ja, dat is allemaal niet zo meer voorhanden merk ik ook wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, zal niet altijd zo gaan inderdaad.
Vroeger had ik nog wel wat telefoonnummers die ik altijd kon bellen als ik wou scoren maar die zijn inmiddels ook allemaal al getrouwd of wonen samen.
God, ik word oud
Het maakt aan de andere kant het krijgen van een echte relatie ook wel weer lastiger hequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook het grootste voordeel. Niks moeilijk doen, gewoon jij bent leuk, ja jij ook. Hop het bed in.
Wil je m'n nummer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, zal niet altijd zo gaan inderdaad.
Vroeger had ik nog wel wat telefoonnummers die ik altijd kon bellen als ik wou scoren maar die zijn inmiddels ook allemaal al getrouwd of wonen samen.
God, ik word oud
Ho ho, genoeg vrouwen die ook altijd wel in zijn voor seks.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo gaan gok ik, zeker als het om meer dan seks gaat, maar idd, ik zou het best prettig vinden om te weten dat ik altijd kan scoren op het moment dat ik er zin in heb.
Dat lijkt me dan ook wel weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt aan de andere kant het krijgen van een echte relatie ook wel weer lastiger he
Jawel, maar niet altijd met mijquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, genoeg vrouwen die ook altijd wel in zijn voor seks.
We are a dying breedquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal niet zo meer voorhanden merk ik ook wel.
Daarom gaat stbab ook maar trouwen denk ik.
Who cares, sex man!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt aan de andere kant het krijgen van een echte relatie ook wel weer lastiger he
Jij bent met HWquote:
Vast wel, ik ken ze alleen nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, genoeg vrouwen die ook altijd wel in zijn voor seks.
Ja, maar daarom mijn "wens" dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok. Maar dat probleem hebben we allemaal wel eens.
Daarom, ga mee naar Brazilie! Daar denken de vrouwen net zo makkelijk over sex als mannen hier.quote:
Nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:53 schreef Belsezar het volgende:
Trouwens moet je nu niet afstand doen van de troon?
Okquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom, ga mee naar Brazilie! Daar denken de vrouwen net zo makkelijk over sex als mannen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |