wel pics postenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn mooi! Sommige komen dus echt in de kantine te hangen als ik eenmaal door heb wanneer ze het minst controleren.
Gezien het feit dat je "verveeld" schrijft in plaats van verveelt, neem ik aan dat je ervaringsdeskundige bent wat schoonmaken betreft?quote:
BURN!quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je "verveeld" schrijft in plaats van verveelt, neem ik aan dat je ervaringsdeskundige bent wat schoonmaken betreft?
Gvd 1-0quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je "verveeld" schrijft in plaats van verveelt, neem ik aan dat je ervaringsdeskundige bent wat schoonmaken betreft?
Ben anders erg benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:32 schreef ToT het volgende:
Die Hitler-versie vind ik toch wat te grof om te maken,
Ik gebruik gewoon Arial, en in de laatste de Bold versie; die lijkt er het meeste op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
Welk lettertype is het eigenlijk?
Heb gisteren gekeken maar kan de lijsten waar de affiches in hangen niet openen. Dus nu ga ik ze er maar op plakkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:41 schreef Lyrewyn het volgende:
Schop. Heb je onze creaties nog kunnen gebruiken?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Heb gisteren gekeken maar kan de lijsten waar de affiches in hangen niet openen. Dus nu ga ik ze er maar op plakkenAan het printen nu, en morgen proberen op te hangen in de namiddag.
Calibri, standaard in Windows te vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
Welk lettertype is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Heb gisteren gekeken maar kan de lijsten waar de affiches in hangen niet openen. Dus nu ga ik ze er maar op plakkenAan het printen nu, en morgen proberen op te hangen in de namiddag.
Er hangen in totaal 5 affiches, dus heb maar voor 5 ruimte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Welke ga je ophangen? allemaal 1 x?
Haha mooi man! Ben benieuwd naar de reacties.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Er hangen in totaal 5 affiches, dus heb maar voor 5 ruimte.
Die van mij zat te weinig werk in dus die valt afHeb de volgende gekozen;
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Er hangen in totaal 5 affiches, dus heb maar voor 5 ruimte.
Die van mij zat te weinig werk in dus die valt afHeb de volgende gekozen;
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef toetsenbordridder het volgende:
Logboek
Doel:
Rellen en rotzooi veroorzaken in een school in Beverwijk.
Missie:
Propaganda verspreiden in de zogenaamde eetzone van het vijandelijke kamp.
Verslag:
Omstreeks 07:00 deze dag stapte ik mijn bed uit vol inspiratie van de Grote Leider. Dit was de dag dat alles goed moest gaan voor de glorie van de Laboratoriumvleugel! Lange tijd waren de Kantinemedewerkers en de Laboratoriummensen al in gevecht met maar 1 doel: zorgen dat de ander de rommel opruimde. Er was nog niet een duidelijke winnaar en aan beide kanten waren al slachtoffers gevallen. Een Kantinekaper werd uitgescholden, Laboratoriumpiraten moesten andermans rotzooi opruimen... dit kon niet langer zo doorgaan. Gelukkig had ik een slim plan opgesteld die alle andere vleugels van de school tegen de Kantine op zou moeten hitsen.
Het plan zelf was simpel en is op de 1e pagina uitgelegd. Nu moest ik het nog ten uitvoer brengen...
[ link | afbeelding ]Figuur 1: Het te verspreiden propaganda
Na een aantal weken op de loer te hebben gelegen moest ik helaas vaststellen dat het complex uitermate goed werd bewaakt. Kantinekapers, speciaal aangeschaft bewakingspersoneel en schoonmakers (ja echt, waar gaat dit om).
Tijd voor actie:
Over een stel klasgenoten die ik had opgetrommeld verdeelde ik de taken en we gingen haastig maar secuur () te werk. De 1e volgde de bewegingen van al het personeel terwijl ikzelf de propaganda ophing wanneer ze niet keken en ik het sein kreeg, waarna een onschuldig uitziend meisje vervolgens de foto's maakte.
[ link | afbeelding ]
OP links en een anonieme bron rechts
[ link | afbeelding ]
Figuur 3: Het origineel
Hierna werd het vakkundig overgeplakt door haast niet zichtbare plakband.
[ link | afbeelding ]
Figuur 4: Dank aan de paintartiest Lyrewyn[ link | afbeelding ]
Figuur 5: Als je héél goed kijkt kan je misschien iets opmerken.[ link | afbeelding ]
Figuur 6: ToT copyrightz[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ontdekt:
Niet lang nadat alles was opgehangen was het tijd voor alle opleidingen om te pauzeren. De paints werden ontdekt en er werd smakelijk om gelachen. Helaas pindakaas, na de pauze kwamen de bruinhemden van de NP (Nova Politie) en werd alles vernietigd.
[ link | afbeelding ]
Figuur nogwat: Jarenlang werk en intelligence de prullenbak in
Ja dat was het originele plan, maar die mensen hebben het dichtgelijmd o.i.d.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Tip voor de volgende keer: die lijsten kan je openklappen, van binnen naar buiten zeg maar
Humor wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |