My heroquote:Op woensdag 4 juni 2014 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo, echt wel. Al helemaal na het zien van je postgeschiedenis.
Rijbewijstopics, scooters en brommers, blijkbaar liep/loop je stage, je taalgebruik. Jij bent echt ooouuud man..
Hier spreekt ervaringsdeskundige? Seksuele piek van mannen ligt rond 20 heb ik mij laten vertellen, die van vrouwen rond dertig. Gek he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:33 schreef Beauke het volgende:
19 jaar, dan zijn mannen/jongens vaak het meest met seks bezig en denken ze er het meest aan. Wordt vanzelf minder.
Dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:35 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Hier spreekt ervaringsdeskundige? Seksuele piek van mannen ligt rond 20 heb ik mij laten vertellen, die van vrouwen rond dertig. Gek he?
Bovendien beginnen jullie eierstokken te rammelen na je 30 ste.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:03 schreef Beauke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Rond je 30ste ben je minder onzeker over jezelf en je lichaam en moe van het jarenlang de pil slikken. Dus mee gestopt en ineens meteen meer libido!
2 nestjes geven, anders worden vrouwen valsquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:03 schreef Beauke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Rond je 30ste ben je minder onzeker over jezelf en je lichaam en moe van het jarenlang de pil slikken. Dus mee gestopt en ineens meteen meer libido!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo, echt wel. Al helemaal na het zien van je postgeschiedenis.
Rijbewijstopics, scooters en brommers, blijkbaar liep/loop je stage, je taalgebruik. Jij bent echt ooouuud man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |