Tijd om af te kicken dan maar...quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef Bountyy het volgende:
Heey,
Ik Ben patrick en ik ben 19 jaar, maar ik heb een soort probleempje, ik ben seksverslaafd..
Ik ben al zo veel websites afgeweest, voor seksdates enzo, maar er zijn geen gratis websites.
Dus nu mijn vraag aan jullie, weten jullie wel een gratis website, of een echt betrouwbare dat ik daar wel voor betaal? Of weten jullie iets anders wat ik kan doen?!
Alle dames zijn trouwens welkom, die ook verslaafd zijn haha!
XX
Nee, ik heb voldoende seks. Maar ik wil wel seks met jou hebben hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef Bountyy het volgende:
Dacht hier beetje serieus antwoord te krijgen, maar laat maar zitten, veel mensen snappen niet dat zoiets echt een probleem kan zijn.. En jij bent daar blijkbaar een van SadPanda..
Dan is het niet de oplossing om nog meer naar seks te gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef Bountyy het volgende:
Dacht hier beetje serieus antwoord te krijgen, maar laat maar zitten, veel mensen snappen niet dat zoiets echt een probleem kan zijn.. En jij bent daar blijkbaar een van SadPanda..
Nee, moet ik een meisje zijn dan? Zijn jongens niet goed genoeg?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:08 schreef Bountyy het volgende:
Ben je een meisje dan? .. Of ben je weer een van die kleine kleuters die me een beetje heel hard de grond in duwt?..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef Bountyy het volgende:
Op school? Je denkt dat ik nog een kindje ben? Dat is grappig, ik denk dat ik je vader wel had kunnen zijn gek hahaha
Kindje.. niet echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef Bountyy het volgende:
Heey,
Ik Ben patrick en ik ben 19 jaar,
XX
Ja Vera, ik ga niet mijn echte leeftijd zeggen nee, dan kan ik zo opgezocht worden en allesquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Kindje.. niet echt
Maar nu al vader zijn van iemand die op een forum actief is, wordt ook niet wat
of bdoelde je dat je 91 bent
Hier een linkje om je te helpen bij je probleem...quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef Bountyy het volgende:
Ja, zo, echt wel. Al helemaal na het zien van je postgeschiedenis.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:47 schreef Bountyy het volgende:
[..]
Ja Vera, ik ga niet mijn echte leeftijd zeggen nee, dan kan ik zo opgezocht worden en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |