Als je ze niet al hebt ben je verloren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oy, fikt NL af? Moet ik prepper-blikken met bonen erbij halen?
Nooit is iets gevaarlijk. Als met windkracht 4 een opslagplaats van 1 bij 1 km met asbest afbrandt, is er nog geen gevaar voor de volksgezondheidquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oy, fikt NL af? Moet ik prepper-blikken met bonen erbij halen?
Zou u de TT alvast kunnen veranderen?quote:
Zo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou u de TT alvast kunnen veranderen?
Helemaal perfect, niets meer aan doen.quote:
Ik heb zelfs nog nooit zo'n alert gehadquote:Op woensdag 4 juni 2014 06:04 schreef moemoe het volgende:
NL-Alert ontvangen om 5:33 uur: incident Moerdijk is onder controle. Advies ramen/deuren gesloten houden is ingetrokken.
Ik heb niet eens een NL-Alert ontvangen dat ze beter konden sluiten.
Laten we hopen dat het in onze regio nog lange tijd zo blijft.quote:
Hout is ook zwaarder dan lucht. Verbrand bij een explosie ook hoog in de lucht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar het verbrand. Het gaat dus om wat er ontstaat als het verbrand, en niet de stof zelf direct.
Het schijnt zwaarder te zijn dan lucht, maar volgens de woordvoerder ontbrandde het hoog in de lucht
2 lichtgewonden en wat (m)ethylbenzeen vrijgekomen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is de eindstand? Ben naar bed gegaan rond 00:10
Handig dat ze je daarvoor om half 6 wakker maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:04 schreef moemoe het volgende:
NL-Alert ontvangen om 5:33 uur: incident Moerdijk is onder controle. Advies ramen/deuren gesloten houden is ingetrokken.
Ik heb niet eens een NL-Alert ontvangen dat ze beter konden sluiten.
Hoe dan? Het wordt eerst de lucht in geslingerd en gaat pas branden op 50 meter hoogte?quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hout is ook zwaarder dan lucht. Verbrand bij een explosie ook hoog in de lucht.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)iftige-stoffen.dhtmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb toch m'n twijfels bij de beweringen op de persconferentie. Is Ethylbenzeen echt niet kankerverwekkend?
Bovendien zegt men dat de roetdeeltjes die zijn neergekomen geen kwaad kunnen (wel even schoonmaken), maar men kan zonder gezondheidsrisico naar buiten. Maar men kan nog geen oordeel vellen over de zware metalen die zijn aangetroffen (en schijnbaar zijn meegekomen met die roetdeeltjes).
Is de conclusie dat men zonder veiligheidsrisico naar buiten kan dan niet wat voorbarig?
Niet dat ik me er door laat weerhouden, ik woon ver genoeg van Moerdijk.
Dit kwam ook in de lucht:quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb toch m'n twijfels bij de beweringen op de persconferentie. Is Ethylbenzeen echt niet kankerverwekkend?
Bovendien zegt men dat de roetdeeltjes die zijn neergekomen geen kwaad kunnen (wel even schoonmaken), maar men kan zonder gezondheidsrisico naar buiten. Maar men kan nog geen oordeel vellen over de zware metalen die zijn aangetroffen (en schijnbaar zijn meegekomen met die roetdeeltjes).
Is de conclusie dat men zonder veiligheidsrisico naar buiten kan dan niet wat voorbarig?
Niet dat ik me er door laat weerhouden, ik woon ver genoeg van Moerdijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |