Jij gebruikt geen verf, smeerolie, rubber, medicijnen, lijm, coatings?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch leuk die chemische industrie in deze regio. Eerst Chemiepak al, toen die chemiebrand in Oosterhout vorig jaar, en nu weer Shell. Gaat lekker hier.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen verf, smeerolie, rubber, medicijnen, lijm, coatings?
Zowel niet actief als niet passief?
Knap.
Dit soort mensentwitter:mattsteinglass twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:37:40Didn't Bart Chabot announce he was quitting TV 6 months ago? How come he's there every time I turn it on? #kvdb reageer retweet
Het volk moet even gekalmeerd worden met wat sport.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze nu hockey uitzenden als het land in de brand staat? Schandalig.
iddquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat de rookwolk in de tweede foto in de OP nogal op Nederland lijkt?
Dat is zo. Tweede scherm gebruiken ze ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
twitter:PvLangevelde twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:59:42Om misverstanden weg te nemen: #kvdb wordt uitgezonden met 2 minuten vertraging. Wordt dus niet eerder opgenomen. reageer retweet
Tuurlijk joh.twitter:PvLangevelde twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:03:57Die 2 minuten vertraging is om veiligheidsredenen. reageer retweet
Klagen mag, tis Nederland.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Betekend dat dat ik nu niet mag klagen over al die - forse - branden bij de chemiebedrijven hier in de regio?
Dan doe je toch geen mededelingen over gewonden ja of nee, als je dat nog niet weet door de chaos?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, het is ook wel een enorme chaos waarschijnlijk.
Waarom in het engels?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit soort mensentwitter:mattsteinglass twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:37:40Didn't Bart Chabot announce he was quitting TV 6 months ago? How come he's there every time I turn it on? #kvdb reageer retweet
Dat dit kan in NLquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze nu hockey uitzenden als het land in de brand staat? Schandalig.
Dan nog vraag ik mij af wat ze met "Veiligheidsredenen" bedoelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is zo. Tweede scherm gebruiken ze ook.
Get the Shell outquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat de rookwolk in de tweede foto in de OP nogal op Nederland lijkt?
MMT heeft gemeld dat er gewonden zijn. Die zijn ook best wel een beetje geloofwaardigquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef icloud het volgende:
Niemand is gewond geraakt bij de explosie en de brand bij Shell, vanavond in Moerdijk. Ook wordt niemand vermist.
Dat heeft de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant dinsdagavond laten weten. Volgens de hulpverleners wordt de vuurzee op het terrein van Shell 'minder intens'.
Volgens de veiligheidsregio deed de door een brand gevolgde explosie zich even voor 23.00 uur voor, toen de ene ploeg werknemers klaar was en een andere ploeg aan het werk ging. Over de oorzaak is nog niets bekend.
De veiligheidsregio vraagt ramptoeristen om niet te blijven kijken.
Dit geloof ik eerder, dan de bron met de regenjas die meld dat er doden en gewonden zijn,
Waarschijnlijk omdat ie altijd in het Engels tweet ivm. correspondent zijn van The Economist. Maar is slechts een gokje hoor.quote:
Zoals die idioot laatst bij rtlln die op de tafel sprong.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik mij af wat ze met "Veiligheidsredenen" bedoelen
Er zijn sowieso doden, heb je die vuurbal gezien? Er moeten mensen dood gegaan zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef icloud het volgende:
Niemand is gewond geraakt bij de explosie en de brand bij Shell, vanavond in Moerdijk. Ook wordt niemand vermist.
Dat heeft de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant dinsdagavond laten weten. Volgens de hulpverleners wordt de vuurzee op het terrein van Shell 'minder intens'.
Volgens de veiligheidsregio deed de door een brand gevolgde explosie zich even voor 23.00 uur voor, toen de ene ploeg werknemers klaar was en een andere ploeg aan het werk ging. Over de oorzaak is nog niets bekend.
De veiligheidsregio vraagt ramptoeristen om niet te blijven kijken.
Dit geloof ik eerder, dan de bron met de regenjas die meld dat er doden en gewonden zijn,
quote:
twitter:woutermesker twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:55:15Toevallig in de buurt van #moerdijk wat een #ontploffing ! Hierbij mijn #shellfie 🔥🔥🔥 http://t.co/eawvCaRYt5 reageer retweet
Als iemand Knevel op z'n bek slaat ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik mij af wat ze met "Veiligheidsredenen" bedoelen
Dat is gewoon toptelevisie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoals die idioot laatst bij rtlln die op de tafel sprong.
quote:Start onderhoud bij Shell Moerdijk
16/05/2014
De komende weken zijn we bezig met onderhoud aan twee van onze fabrieken. Naar verwachting zijn de werkzaamheden half juni afgerond. De werkzaamheden zijn beperkt en wij verwachten niet dat de omgeving iets van deze werkzaamheden zal merken.
Geloof ik niet in, pure sensatie, zo veiligheidsregio weet echt wel wat er precies aan de hand is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
MMT heeft gemeld dat er gewonden zijn. Die zijn ook best wel een beetje geloofwaardig
Dat is een photoshop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:woutermesker twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:55:15Toevallig in de buurt van #moerdijk wat een #ontploffing ! Hierbij mijn #shellfie 🔥🔥🔥 http://t.co/eawvCaRYt5 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |