Het gaat om de perceptie van het ongeïnformeerde publiek, bepaalde woorden kunnen daar heerlijk op inspelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
?
De wereld bestaat uit meer dan enkel kernreactoren. Ieder beetje fabriek heeft minimaal één reactor.
Is dat al ontruimt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rookpluim drijft richting Willemstad.
Niet zo slap lullen als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat twitter word bediend door een stagiair, ik geloof zo woordvoerder meer dan een twitteracountje.
Blijf rustig, sluit ramen en deuren. Ga in een bolletje op de grond liggen en wacht voor hulpquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan Omroep Brabant niet ontvangen, wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rookpluim drijft richting Willemstad.
Geloven wie je wil. Ze werd al klem geluld door de RTL presentatrice. En het was niet twitter dat zei de ramen en deuren te sluiten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat twitter word bediend door een stagiair, ik geloof zo woordvoerder meer dan een twitteracountje.
Dit is een photoshop toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:36 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
De vlam was van grote afstand zichtbaar.
Hier zit ie gewoon op 30 van ziggoquote:
Het is gewoon een twitteracountje van een veiligheidsregio, heeft normaal gezien totaal geen prioriteit .quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef Szura het volgende:
.
[..]
Niet zo slap lullen als je niet weet waar je het over hebt.
Die denken "dat waait vannacht wel over".quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:37 schreef Montelly het volgende:
AD.nl meldt dus helemaal niks op haar site..apart
Kranten lopen nu eenmaal altijd achter, staat vast donderdag pas in de krant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:37 schreef Montelly het volgende:
Wel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:37 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |