Leg eens uit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg leven we dankzij de olie-industrie wel langer en gezonder. (Neem maar over)
Plus- en minpunten:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff wat anders, is er iemand die een fryer heeft? en is het echt zo knapperig als de reclame doet zeggen?
of kunnen we beter een frituurpan kopen.
geen idee, vast wel iemand die het wel weet en anders ff internet afspeuren naar recensiesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ff wat anders, is er iemand die een fryer heeft? en is het echt zo knapperig als de reclame doet zeggen?
Als we nooit olie uit de grond hadden gehaald hadden we nooit zo'n grote welvaart gehad. De medische industrie zich zo nooit zo ver ontwikkeld hebben.quote:
Jij hebt zo'n ding? Op de één of andere manier had ik je niet zo gezond ingeschat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Plus- en minpunten:
Pluspunten:
Vers vlees klaarmaken gaat erg goed.
Je hebt geen vet nodig.
Er kunnen veel soorten eten in.
Eten wordt gelijkmatig gebakken en plakt niet aan elkaar.
Minpunten:
Vetloos eten klaarmaken kan ook zonder dit apparaat van (ruim) ¤70.
Frites en loempia's worden veel lekkerder als je ze frituurt.
klopt en ik ken het net niet zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke brand bij shell moerdijk hoor ik net
Voor vervanging van frituren lijkt het niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tegen het principe van kernenergie heb ik niets, ze moeten alleen eens opbokken met die antieke reactors. En als we massaal uranium gaan verstoken zijn we daar ook wel doorheen binnen niet al te lange tijd. Het is jammer dat reactors zo slecht te reguleren zijn voor pieken, dus als enige energiebron niet geschikt voor een stroomnet waarbij de vraag fluctueert. Thorium is cool, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe serieus dat al toepasbaar is zonder bankroet te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
alleen niet zo rendabel.. hoe sta jij tegenover kernenergie?
tnx dan weet ik genoeg dan gaan we een frituurpan halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Plus- en minpunten:
Pluspunten:
Vers vlees klaarmaken gaat erg goed.
Je hebt geen vet nodig.
Er kunnen veel soorten eten in.
Eten wordt gelijkmatig gebakken en plakt niet aan elkaar.
Minpunten:
Vetloos eten klaarmaken kan ook zonder dit apparaat van (ruim) ¤70.
Frites en loempia's worden veel lekkerder als je ze frituurt.
Heb geen frituurpan in huis uit zelfbescherming.. heel ook geen chips koek of chocola want dat vreet ik achter elkaar op. En gezond eten is niet viesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ding? Op de één of andere manier had ik je niet zo gezond ingeschat.
OTMAP!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, The Meteors, daar heb ik ook een paar cd's van.
Oei je werkgeverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flinke brand bij shell moerdijk hoor ik net
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, goeie timing:
Komende woensdag brengt de gemeente Moerdijk een boek uit over de grote brand bij Chemie-Pack drie jaar geleden en de nasleep ervan.
Het boek geeft volgens de gemeente een uniek kijkje achter de schermen tijdens en na de ramp en laat de hectiek, spanning maar ook saamhorigheid zien.
In het boek komen onder anderen de betrokken burgemeesters en wethouders aan het woord. Ook de bekritiseerde ex-burgemeester Wim Denie die zich tot dusver niet of nauwelijks heeft uitgelaten komt aan het woord, aldus een gemeentewoordvoerder maandag. Volgens evaluaties onderschatte de toenmalige PvdA-burgemeester de brand veel te lang. Hij werd kort na de brand vervroegd met pensioen gestuurd.
Het bedrijf Chemie-Pack werd ruim drie jaar geleden door een enorme brand verwoest. Minister Ivo Opstelten van Veiligheid neemt het boek woensdag in ontvangst. Daarnaast ontvangen alle Nederlandse gemeenten een exemplaar.
daar zijn we al vaker mee op onze bek gegaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, vast wel iemand die het wel weet en anders ff internet afspeuren naar recensies
Oooooh, het is gewoon een publiciteitsstunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, goeie timing:
Komende woensdag brengt de gemeente Moerdijk een boek uit over de grote brand bij Chemie-Pack drie jaar geleden en de nasleep ervan.
Het boek geeft volgens de gemeente een uniek kijkje achter de schermen tijdens en na de ramp en laat de hectiek, spanning maar ook saamhorigheid zien.
In het boek komen onder anderen de betrokken burgemeesters en wethouders aan het woord. Ook de bekritiseerde ex-burgemeester Wim Denie die zich tot dusver niet of nauwelijks heeft uitgelaten komt aan het woord, aldus een gemeentewoordvoerder maandag. Volgens evaluaties onderschatte de toenmalige PvdA-burgemeester de brand veel te lang. Hij werd kort na de brand vervroegd met pensioen gestuurd.
Het bedrijf Chemie-Pack werd ruim drie jaar geleden door een enorme brand verwoest. Minister Ivo Opstelten van Veiligheid neemt het boek woensdag in ontvangst. Daarnaast ontvangen alle Nederlandse gemeenten een exemplaar.
Ik zat vorig jaar in de buurt van een asbest brand.. NL Alert en alles, ramen en deuren dicht.. asdeeltjes op het terras.. daarna doofpot..quote:
ik had het al gezien dat joezi antwoord gaf, had alleen de mijne ook al gepostquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
daar zijn we al vaker mee op onze bek gegaan![]()
heb liever echte recenties zoals hier en joezi gaf die.
Laat me raden, er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen.quote:
teringzooi allemaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in de buurt van een asbest brand.. NL Alert en alles, ramen en deuren dicht.. asdeeltjes op het terras.. daarna doofpot..
Ik had je meer junkfood ingeschat. Een beetje zoals ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb geen frituurpan in huis uit zelfbescherming.. heel ook geen chips koek of chocola want dat vreet ik achter elkaar op. En gezond eten is niet viesMaarja wat is gezond uit die gore supermarkten
Goeie promotiestunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Lol, goeie timing:
De meeste van die troep verbrand als het goed isquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat me raden, er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen.
Nog niet bekend, maar ik weet het al zeker, zo gaat het altijd.
Only The Meteors are Pure Psychobillyquote:
ff kijken, shel ontploft op de moerdijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat me raden, er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen.
Nog niet bekend, maar ik weet het al zeker, zo gaat het altijd.
Ik zit veilig aan het stand nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ff kijken, shel ontploft op de moerdijk
nee joh dat is helemaal niet gevaarlijk voor onze gezondheid
Ach 1 grote poppenkast, Utopia is een verleng stuk van de overheid.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste van die troep verbrand als het goed is
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Only The Meteors are Pure Psychobilly
Poof and its gone?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste van die troep verbrand als het goed is
Tot er weer hoog water isquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit veilig aan het stand nog
Verlengstukkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach 1 grote poppenkast, Utopia is een verleng stuk van de overheid.
Alles word goed geluld.
Hoog de lucht in waar ik woonquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poof and its gone?
Waar gaat het heen dan?
Hail Thor! Thorium is toch juist meer voorradig en goedkoper toch? OF bedoel je dat die techniek nog ontwikkelt moet worden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen het principe van kernenergie heb ik niets, ze moeten alleen eens opbokken met die antieke reactors. En als we massaal uranium gaan verstoken zijn we daar ook wel doorheen binnen niet al te lange tijd. Het is jammer dat reactors zo slecht te reguleren zijn voor pieken, dus als enige energiebron niet geschikt voor een stroomnet waarbij de vraag fluctueert. Thorium is cool, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe serieus dat al toepasbaar is zonder bankroet te gaan.
Je heil zoeken in èèn oplossing is sowieso niet goed, diversificatie of uitsterven.
legendarische covers konden hun maken, de enigste band waar ik hun covers goed van vindquote:
Die tering zooi die nu allemaal de lucht in vliegt wil je niet weten maar het meeste verbrandquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach 1 grote poppenkast, Utopia is een verleng stuk van de overheid.
Alles word goed geluld.
alles naar de klote en opnieuw opbouwenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die tering zooi die nu allemaal de lucht in vliegt wil je niet weten maar het meeste verbrand
Nee daar groei ik een beetje overheen.. maar snaai wel veel.. lol en kaas bijvoorbeeld is eigenlijk vetter dan een krokettertjequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had je meer junkfood ingeschat. Een beetje zoals ik.
ik nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, mochten we hier ooit een tsunami krijgen heb ik wel een klein probleempje.
http://www.hoesnel.nl/klimaatverandering/echte-kustlijn.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar als ze een asbestwandje hier komen verwijderen dan komen ze met witte space pakken en een douche.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die tering zooi die nu allemaal de lucht in vliegt wil je niet weten maar het meeste verbrand
Dan ben ik weer in het voordeel doordat ik hoog woonquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik kan goed zwemmenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
kaas is wel voedzamer als een kroketquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee daar groei ik een beetje overheen.. maar snaai wel veel.. lol en kaas bijvoorbeeld is eigenlijk vetter dan een krokettertje
Kaas, vooral oude kaas, dat gaat er wel in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee daar groei ik een beetje overheen.. maar snaai wel veel.. lol en kaas bijvoorbeeld is eigenlijk vetter dan een krokettertje
BOKS!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet! tik m aan. EASTSIDE IS DA BEST!! FUCK THE WESTCOAST!
Asbest sanireing is een grote farcequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, maar als ze een asbestwandje hier komen verwijderen dan komen ze met witte space pakken en een douche.
Blup.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.hoesnel.nl/klimaatverandering/echte-kustlijn.html
Het materiaal is goedkoper en inderdaad een grote voorraad van. En de halfwaardetijd is wat makkelijker mee om te gaan. Ik word stiekem een beetje zenuwachtig van het idee dat ze zoveel meuk onder de grond hebben opgeslagen waar je minstens 10000 jaar niet aan mag komen. 10000 jaar is een lange tijd om iets stabiel te bewaren. En nu zijn de plekken waar ze dat doen geologisch stabiel, en het is ingegoten in glas geloof ik, maar toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hail Thor! Thorium is toch juist meer voorradig en goedkoper toch? OF bedoel je dat die techniek nog ontwikkelt moet worden?
herkenbaar dit is nog geen 100 meter van ons vandaan geweest. toen mijn schoon moeder belde dat het winkelcentrum in lichte laaie stond dacht ik dat ze nuts was geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar in de buurt van een asbest brand.. NL Alert en alles, ramen en deuren dicht.. asdeeltjes op het terras.. daarna doofpot..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet! tik m aan. EASTSIDE IS DA BEST!! FUCK THE WESTCOAST!
ik heb ook nog een boot op de ijssel liggen, nou ja boot het drijftquote:
Yep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben ik weer in het voordeel doordat ik hoog woon
Hoe was ie ook alweer, elk nadeel heb zijn voordeel
nou dat is ook maar de vraag, verschilt allebei.. Vitamine A en B.. calcium, kalium, zink, en zelfs wat koper zit er in een lekkere kroketquote:
Den Haag ligt boven de zeespiegel voor een groot deel. En, you know, duinen. zal wel meevallen hier.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is een grote farcequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Asbest sanireing is een grote farce
Met bloemetjesgordijntjes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb ook nog een boot op de ijssel liggen, nou ja boot het drijft
Onzin volgens jou? ik heb t ook eens gewoon zelf verwijderdquote:
Ik ken ze niet zo goed, heb 2 cd's van ze. Ik had die aangeschaft in een periode dat ik punkrock en hardcore(punk)/hatecore aan het ontdekken was dus er kwam een hoop nieuwe muziek op me af. Hatecore draai ik niet meer en punkrock ook niet zo vaak maar de cd No surrender van The Meteors draai ik regelmatig. Misschien moet ik me er toch wat meer in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
legendarische covers konden hun maken, de enigste band waar ik hun covers goed van vind
nee, wel een gaspitje speciaal voor een fluitketel, en kopjes van de kringloop met bloemetjes die 70ties style dingetjesquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Den Haag ligt boven de zeespiegel voor een groot deel. En, you know, duinen. zal wel meevallen hier.
bij ons zijn er de afgelopen maand 2 hele grote branden geweestquote:
Nou vooruit, dat volstaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee, wel een gaspitje speciaal voor een fluitketel, en kopjes van de kringloop met bloemetjes die 70ties style dingetjes
van die witte met oranje bloemetjes?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee, wel een gaspitje speciaal voor een fluitketel, en kopjes van de kringloop met bloemetjes die 70ties style dingetjes
ik was altijd van bad religion, the exploited etc daarna meer rock a billy en de pixies sonic youth etc. op dit moment kan ik ook helemaal opgaan in blues en reggaequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Braindead2000 het volgende:
us er kwam een hoop nieuwe muziek op me af. Hatecore draai ik niet meer en punkrock ook niet zo vaak maar de cd No
Nah wat is 10 000 jaar eigenlijk in deze eeuwigheidquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het materiaal is goedkoper en inderdaad een grote voorraad van. En de halfwaardetijd is wat makkelijker mee om te gaan. Ik word stiekem een beetje zenuwachtig van het idee dat ze zoveel meuk onder de grond hebben opgeslagen waar je minstens 10000 jaar niet aan mag komen. 10000 jaar is een lange tijd om iets stabiel te bewaren. En nu zijn de plekken waar ze dat doen geologisch stabiel, en het is ingegoten in glas geloof ik, maar toch.
De techniek is, zoals alle nieuwe techniek, schreeuwend duur.
quote:
Ik zat/zit ook nog in dat hoekje, maar kan Deacon Blue ook heel erg waarderen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was altijd van bad religion, the exploited etc daarna meer rock a billy en de pixies sonic youth etc. op dit moment kan ik ook helemaal opgaan in blues en reggae
quote:
nat makenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onzin volgens jou? ik heb t ook eens gewoon zelf verwijderd
zulke heb ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ja wit oranje -- geel bruin -- groen bruin --- en oranje bruin wit
Ik heb zo een steelpannetje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ja wit oranje -- geel bruin -- groen bruin --- en oranje bruin wit
zolang t niet stuift is er niks aan de hand, maar asbest zit ook gewoon in de luchtquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb zo een steelpannetje.
En als decoratie zulke in mijn keuken hangen:
http://1.bp.blogspot.com/(...)I/s1600/IMG_3592.JPG
Ja en in al die fietspaden in de Achterhoekquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
zolang t niet stuift is er niks aan de hand, maar asbest zit ook gewoon in de lucht
mn Oop is er wel aan overleden, maar op oude leeftijd.. die heeft tijd lang in fabrieken asbestplaten op maat lopen zagen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef Punkman het volgende:
Ik geloof ook wel dat er risico's aan asbest zitten.
Maar als grote bedrijven in de fik staan, of een winkelcentrum uit de jaren 60, dan is er ineens niks aan de hand.
Nooit wat vrijgekomen.
Schadeclaims ?
Misschien dat ze daar bang voor zijn.
Maar ja, als je niet in die branch werkt dan is het heel moeilijk aan te tonen of je er iets aan over houd.
Bad religion vond ik ook goed. Net zoals Nofx, lagwagon, pennywise, no use for a name, sick of it all, madball, slapshot, biohazard, en nog veel meer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was altijd van bad religion, the exploited etc daarna meer rock a billy en de pixies sonic youth etc. op dit moment kan ik ook helemaal opgaan in blues en reggae
Ik geloof ook wel dat er risico's aan asbest zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote bugquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja en in al die fietspaden in de Achterhoek
ken er geen 1 vanquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bad religion vond ik ook goed. Net zoals Nofx, lagwagon, pennywise, no use for a name, sick of it all, madball, slapshot, biohazard, en nog veel meer.
Bad religion 80-85quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bad religion vond ik ook goed. Net zoals Nofx, lagwagon, pennywise, no use for a name, sick of it all, madball, slapshot, biohazard, en nog veel meer.
Ik heb deze oldschool meuk nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mn Oop is er wel aan overleden, maar op oude leeftijd.. die heeft tijd lang in fabrieken asbestplaten op maat lopen zagen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er risico's aan asbest zitten.
Maar als grote bedrijven in de fik staan, of een winkelcentrum uit de jaren 60, dan is er ineens niks aan de hand.
Nooit wat vrijgekomen.
Schadeclaims ?
Misschien dat ze daar bang voor zijn.
Maar ja, als je niet in die branch werkt dan is het heel moeilijk aan te tonen of je er iets aan over houd.
ai die kenne we hier ook portiekhal en brandtrap in de hens. geeft een heel onveilig gevoel, gelukkig hebben ze de dader hier opgepakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij ons zijn er de afgelopen maand 2 hele grote branden geweest
fit for free afgefikt en de bedrijven eromheen
en een half winkelcentrum een week later
denk dat we een pyromaantje hebben lopen hier nu
Oooh! Juist deze, oranje en roze en paars.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb deze oldschool meuk nog
[ afbeelding ]
ooooowww dit is lang geleden ik ken ze van mijn omaquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol shit zie mquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote bug![]()
nu echt pitten
zelf quote a go go
zover ik weet is nog niemand gepaktquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ai die kenne we hier ook portiekhal en brandtrap in de hens. geeft een heel onveilig gevoel, gelukkig hebben ze de dader hier opgepakt.
Grappig, ik herken die als onderzetters die wij vroeger gebruikten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bad religion 80-85
een van me meest gedraaide cd's
Als je niet van punk houd, zou ik bij nummer 8 beginnen, staat bij de beschrijving een tijd dat je naar nummer 8 kan springen, gewoon op de tijd klikken.quote:
Ja alleen dacht ik dat Pavement het postte. Joezi doet me verbazen vanavond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor de rest weet je wel wie wie is?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen dacht ik dat Pavement het postte. Joezi doet me verbazen vanavond.
Tsunamiquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
Waar zaten we nou, asbest, kernenergie of die fucking olie industrie?
Alles in 1 maar ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
Waar zaten we nou, asbest, kernenergie of die fucking olie industrie?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jipzucht, morgen dan maar filmpjes kijken
klopt en ze zijn nog een beetje aan het nakibbelen geloof ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
isa heeft gelijk, ruud gooit er met de pet naar. er komt veel meer bij verzorging voor dieren kijken dan hij aankan.
slaap lekker!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh! Juist deze, oranje en roze en paars.
Slaap lekker.
Ik ben inderdaad geen punkfanquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je niet van punk houd, zou ik bij nummer 8 beginnen, staat bij de beschrijving een tijd dat je naar nummer 8 kan springen, gewoon op de tijd klikken.
vanfelssa heb ik gemistquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt en ze zijn nog een beetje aan het nakibbelen geloof ik
en vanflessa schreeuwde weer
Van mij mag je.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verder valt er toch weinig te lachen hier, dus ik neem het ervan.
Joezert weer ?quote:
ik zag ook iets en nu is het weer weg en ik dacht dat ik nog gekker werd dan ik al ben omdat ik het niet meer snaptequote:
Goede observatiequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je besloot dat het te flauw was en vergat het vervolgens weg te halen?
Even spoelen naar sorow, vanaf daar luisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen punkfan![]()
Sommige popliedjes zijn wel leuk maar heb me er nooit in verdiept
Ik weet hoe youtube werktquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Even spoelen naar sorow, vanaf daar luisteren.
Kan via de beschrijving door op de tijd te klikken, zijn in blauw als je bij beschrijvingen op meer drukt.
Voor als je het nog niet wist.
Inmiddels wel. In het begin vond ik jullie zwaar vermoeiend. Ik had jullie in ieder geval niet willen missen in deze SC. Het is zelfs zowaar wel leuk geworden.quote:
We kunnen ook heel vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. In het begin vond ik jullie zwaar vermoeiend. Ik had jullie in ieder geval niet willen missen in deze SC. Het is zelfs zowaar wel leuk geworden.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het idee hebben en het ook nog uitvoeren
Mij vond je toch niet zwaar vermoeiend ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. In het begin vond ik jullie zwaar vermoeiend. Ik had jullie in ieder geval niet willen missen in deze SC. Het is zelfs zowaar wel leuk geworden.
maar ik heb de muziek afgezet. voor zoiets moet ik toch wel een bui hebben danquote:
zijn gedachtegoed krijgt nog een staartje, we gaan naar Dorne toe!quote:
Soms.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mij vond je toch niet zwaar vermoeiend ?
nou zeg dat wel ja pffff, heb even een instort momentjequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond het soms best vermoeiend om zo vermoeiend te zijn.
Als Tyrion dood gaat flip ik 'm.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
zijn gedachtegoed krijgt nog een staartje, we gaan naar Dorne toe!Sommige verhaallijnen doen ze wel wat te vluchtig.. maar dat is helaas niet anders om het een beetje chronologisch te brengen..
Dat magquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik heb de muziek afgezet. voor zoiets moet ik toch wel een bui hebben dan![]()
en ik heb nu andere buien
Whehehehe, dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond het soms best vermoeiend om zo vermoeiend te zijn.
Tegen jou was het overigens niet om het vermoeiend doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou zeg dat wel ja pffff, heb even een instort momentje![]()
moet weer ff wakker worden hoor
Hahaha, nu wil ik het weten ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms.
Maar op een hele andere manier als Joez en Bacon.
inderdaad, heb vanavond al genoeg aan verborgen boodschappen gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Zitten ook veel boodschappen in, en daar moet je al helemaal zin in hebben.
Maar het was voor een groter doel. En nu zijn er weer nieuwe problemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe, dat kan ik me goed voorstellen.![]()
Wat jij wilt jongenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tegen jou was het overigens niet om het vermoeiend doen.
Jou vind ik simpelweg een vervelende user.
ikke niet chocooooooquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tegen jou was het overigens niet om het vermoeiend doen.
Jou vind ik simpelweg een vervelende user.
Nja het komt er op neer dat ik het gevoel had dat niet iedereen alles even serieus nam. Van jou dacht ik van wel eigenlijk.quote:
Dank je hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ikke niet chocoooooo![]()
![]()
![]()
en bacon hou op te zeiken, kijk zelf eens in de spiegel. dan schik je je rot.
Jij deed niet meer mee, weet je nog?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ikke niet chocoooooo![]()
![]()
![]()
en bacon hou op te zeiken, kijk zelf eens in de spiegel. dan schik je je rot.
Je had haast met typen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
wat voor onzinnige reden heb je no weer gevonden om choco aan te vale bacon?
fuck offquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij deed niet meer mee, weet je nog?
laat hem maar even geloof ikquote:
Ja is een gimmick van 'm. Vind ie leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steve Aoki, doet dat iedere keer geloof ik.
ja lies ik weet het ook niet hoorquote:
dat doe jij wel doe es normaal manquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga door. Laat de haat door je heen vloeien.
Niet nu zo gaan doen hè.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
lol Bacon is een beetje schizo, is dit je dark side?
Mijn advies is gewoon negeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja lies ik weet het ook niet hoor
ik doe mijn best maar sommige blijven er een beetje in hangen geloof ik
rustig maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]hij is er weer
ik ben bang door die UI
Goed advies Chef, heb ik ook al gegeven. Misschien luisteren ze beter naar jou. Jij bent blauw.quote:
Ja maar dan gaan sommige door op andere en dat vind ik dan ook weer vervelendquote:
En dat viel je tegen ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nja het komt er op neer dat ik het gevoel had dat niet iedereen alles even serieus nam. Van jou dacht ik van wel eigenlijk.
Waar ben ik de grens over gegaan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
Babu het kan wel een beetje minder me dunkt.
Het ligt er een beetje te dik bovenop. je wil te graag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goed advies Chef, heb ik ook al gegeven. Misschien luisteren ze beter naar jou. Jij bent blauw.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
Babu het kan wel een beetje minder me dunkt.
ik snap wat je bedoelt maar, ik laat mijn vrienden niet zo behandelen. dat ben ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan sommige door op andere en dat vind ik dan ook weer vervelend
Maar ik ga nu maar even negeren geloof ik
Gizmo doe dat ook maar ff
Nee maar dat is anders. Heb eigenlijk niet zoveel zin om het uit te leggen. Ik vond jouw reden leuker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat viel je tegen ?
Ik kan het daar niet heel serieus nemen.
En loop wel eens te fokken, en ga gifjes gate niet aanhalen ..
Je produceert echt dijenkletsend materiaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar, ik laat mijn vrienden niet zo behandelen. dat ben ik
oquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb niet meegekregen als er wat gebeurt was maar ik vind je ui gewoon eng
rustig maar, het meeste was volgens mij toch gewoon een spelletje tussen babu en mijquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar, ik laat mijn vrienden niet zo behandelen. dat ben ik
ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het werd sfeerverziekend. En ik hou van sfeer. En hobby's.
Nou, klein hintje dan ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat is anders. Heb eigenlijk niet zoveel zin om het uit te leggen. Ik vond jouw reden leuker.
En daar is het om te doen. Zien jullie dat nou echt niet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kijk maar ff na wat je gezegd hebt, maar waarschijnlijk ben je te intelligent om te snappen waarom je mensen tegen je in het harnas jaagtquote:
geen idee, dacht dat babu en ik een beetje aan het fucken waren vandaag in de sc maar geloof dat hij het toch serieuzer neemt dan ik en dan dacht ik nog wel dat ik daar last van hadquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:58 schreef Thezappa het volgende:
kan iemand mij ff vertellen wat er mis is gegaan , in een notendopje
hou wel van dit soort dingetjes
een beetje wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar is het om te doen. Zien jullie dat nou echt niet?
Dus mensen mogen niet gecorrigeerd worden als ze het verkeerd hebben, omdat dat de sfeer niet ten goede komt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het werd sfeerverziekend. En ik hou van sfeer. En hobby's.
Nee, gaat het om offtoppic ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik al vrij helder. Helder genoeg in ieder geval.
Nee. Jij ziet niet dat dat het doel is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kijk maar ff na wat je gezegd hebt, maar waarschijnlijk ben je te intelligent om te snappen waarom je mensen tegen je in het harnas jaagt
Je hebt niet alleen lopen corrigeren en dat weet je donders goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus mensen mogen niet gecorrigeerd worden als ze het verkeerd hebben, omdat dat de sfeer niet ten goede komt?
Hij zit ons gewoon te fucken dat snap ik welquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Jij ziet niet dat dat het doel is.
mensen mogen niet meer gecorriceerd worden door jou omdat je totaal niet flexibel bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus mensen mogen niet gecorrigeerd worden als ze het verkeerd hebben, omdat dat de sfeer niet ten goede komt?
Jawel maar je kan me niet kwalijk nemen dat ik dan een beetje ingrijp. En je weet zelf ook wel dat je een beetje aan het zuigen bent en nee daar wens ik geen discussie over en je hoeft me niet te overtuigen van mijn eventuele ongelijk. Maar ze zijn niet echt waardige (als in FOKwise) tegenstanders vind je wel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar trek een lijn als iemand persoonlijk word.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zit ons gewoon te fucken dat snap ik wel
Alleen als je hem terug fuckt gaat ie net als een meisje zijn nageltjes uitslaan
En dat vind ik een beetje knullig voor een volwassen kerel
Maar ik vind hem nog steeds lief, wat ie ook van mij vind
True.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar je kan me niet kwalijk nemen dat ik dan een beetje ingrijp. En je weet zelf ook wel dat je een beetje aan het zuigen bent en nee daar wens ik geen discussie over en je hoeft me niet te overtuigen van mijn eventuele ongelijk. Maar ze zijn niet echt waardige (als in FOKwise) tegenstanders vind je wel?
En ik bedoel dit absoluut niet lullig maar ik weet nog hoe ik was toen ik hier net kwam. Ze doen het nog bewonderingswaardig.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar trek een lijn als iemand persoonlijk word.
Babu deed dat een klein beetje door iemand retardius maximum te noemen, of als iemand zwakzinnig te noemen.
Dat zijn persoonlijke aanvallen en dat heb ik volgens mij nooit gedaan.
Maar Liesje kan dat beter zeggen.
Stiekem moest ik lachen om deze post. Ik weet niet of het een man is, jij wel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zit ons gewoon te fucken dat snap ik wel
Alleen als je hem terug fuckt gaat ie net als een meisje zijn nageltjes uitslaan
En dat vind ik een beetje knullig voor een volwassen kerel
Maar ik vind hem nog steeds lief, wat ie ook van mij vind
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen lopen corrigeren en dat weet je donders goed
Topreacties. Ik ga nergens heen. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mensen mogen niet meer gecorriceerd worden door jou omdat je totaal niet flexibel bent.
jij bent ikke ikke ikke en de rest kan stikke
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem moest ik lachen om deze post. Ik weet niet of het een man is, jij wel?
Laatste klopt wel een beetje, ik kom al jaren op fok maar liet me altijd afschrikkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar je kan me niet kwalijk nemen dat ik dan een beetje ingrijp. En je weet zelf ook wel dat je een beetje aan het zuigen bent en nee daar wens ik geen discussie over en je hoeft me niet te overtuigen van mijn eventuele ongelijk. Maar ze zijn niet echt waardige (als in FOKwise) tegenstanders vind je wel?
En ik bedoel dit absoluut niet lullig maar ik weet nog hoe ik was toen ik hier net kwam. Ze doen het nog bewonderingswaardig.
je hebt reactie genoeg gehad, en ik mag niet eens meer wat tegen je zeggen omdat ik onderontwikkeld ben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
True.
Vind het ook niet een discussie waard.
Als ik iets heb gedaan dat niet kan hoor ik het graag.
Uiteraard. Maar je kent de regels ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
True.
Vind het ook niet een discussie waard.
Als ik iets heb gedaan dat niet kan hoor ik het graag.
Ik geloof dat ik het wel weet jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem moest ik lachen om deze post. Ik weet niet of het een man is, jij wel?
Ik zou niet eens willen dat je weg gaatquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Topreacties. Ik ga nergens heen. Wen er maar aan.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen dat je weg gaat![]()
En ik ga ook nergens heen dus wen jij er ook maar vast aan
En daarom steeds de herhaling van iedereen, lees eerst goed voor je reageert, ik probeer het ook steeds beter te doen maar soms gaat het gewoon te snel en lees je het fout of mis je dingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:09 schreef Punkman het volgende:
Maar wat als iemand je verkeerd leest, mag toch ?
Waarom dit moeilijke gedoe ?
Echt..
FOK is een prima sociale vaardigheden training en ook nog goed voor je Nederlands. Ik zie hoofdletters, daar word ik blij van.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laatste klopt wel een beetje, ik kom al jaren op fok maar liet me altijd afschrikken
Dat wil ik nu niet meer want mijn gedachtes zijn toch vaak hetzelfde als mijn medefokkers
Dit is ook een goede training voor mij, zo bekijk ik het dan maar
En in Real Life zou het omgedraait zijn met verschillende mensen en discussies
Ja goed he, ik leer elke dag wat nieuws hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FOK is een prima sociale vaardigheden training en ook nog goed voor je Nederlands. Ik zie hoofdletters, daar word ik blij van.
Klopt maar ook ik kan inmiddels zeggen trek het je niet teveel aan, doe ik ook niet nuquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:13 schreef Punkman het volgende:
Ik hou er over op.
Als we mensen hier niet in hun waarde kunnen laten zijn we wat mij betreft erger dan Utopia.
Aldus de PVV'er op de barricade.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
en ik ben heel kort voor de kop.
mijn motto is leven en laten leven.
en als mensen gaan denigreren en beledigen dan slaat bij mij de stop door.
ZO GA JE NIET MET MENSEN OM.
Sterkte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
en ik ben heel kort voor de kop.
mijn motto is leven en laten leven.
en als mensen gaan denigreren en beledigen dan slaat bij mij de stop door.
ZO GA JE NIET MET MENSEN OM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |