twitter:VRMWB twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:36:55#shellmoerdijk geen sprake van vermisten of gewonden door explosie en brand. Vuurzee wordt minder intens. reageer retweet
Nou ja, een tekstbalk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Twijfelen aan de capaciteiten van Tijs
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
Hemelsbreed op 1,5 km: ik leef nog!
Téring wat een klap! En het geluid daarna. Niet te beschrijven. Alsof de intercity door de straat kwam
Jouw filmpje trouwens?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:VRMWB twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:36:55#shellmoerdijk geen sprake van vermisten of gewonden door explosie en brand. Vuurzee wordt minder intens. reageer retweet
Misschien komt er nog een grotere explosie die je niet overleefd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
Téring wat een klap! En het geluid daarna. Niet te beschrijven. Alsof de intercity door de straat kwam
Klundert?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
overleeftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een grotere explosie die je niet overleefd.
Ja, behalve Kasper. Dit zit rustig te wachten tot zijn prak wordt geserveerd. Die raakt in paniek als we 'm binnenhalen en breekt dan alsnog de tent af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |