SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
RvP bevalt goed dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:51 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Best team ever![]()
Mocht het ooit tot een potje komen toefjes
Tot nu toe heel goed, heeft meer assist dan goals maar dat ik niet gek als je ziet dat ronaldo en ook nani meer dan 1 op 1 lopen, geniaal afstanfschot ookquote:
Doe dat jong een Brazil shirt aan en hij is weer een ander mensquote:
Miskoopquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef Toefjes het volgende:
Voetbal op de PS4. Geen bal. En Cavani heeft geen voeten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij leert zichzelf nog wel kennen hoor. Wanneer het allemaal niet meer lukt op next gen en nog meer wedstrijden verliest dan normaal. Pas dan gaat hij zich realiseren dat hij 400 euro heeft uitgegeven aan stuk stront met bluetooth functie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
Die vine van neymar zijn goal doet het niet...
vrije trap in de kroezoequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een geweldenaar is dat toch hequote:
Gaat nu naar Napoli toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het jammer dat die Ganso zijn talent vergooid
Als die Brazilianen het eenmaal opgeven dan wordt het echt helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat zo?! Dat zou wel mooi zijn, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen
Vorige week stond dat op internet als een done deal, maar zie dat het in ieder geval nog niet zo naar buiten is gebracht. Even afwachten dus. Als hij echt zo traag is als in FUT wordt het sowieso niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat zo?! Dat zou wel mooi zijn, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen
quote:Paris Saint-Germain will make a ¤75 million (£61m) bid to Chelsea for Eden Hazard after the World Cup. The French club are prepared to give the Belgian a five-year deal worth ¤15m (£12m) a year.
Source: France Football
FFP boete heeft wel indruk gemaakt daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Russian money krijgt er Arab money bovenop.
Ik snap er ook niks van. Maar blijkbaar was die eerste kopbal buitenspel..iets anders kan het niet zijn..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Bizarre taferelen bij Brazilië - Panama.
Scheids geeft volledig terecht een pingel plus een rode kaart, om vervolgens te zeggen: "Nee grapje speel maar gewoon door"
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die in een creatieve bui is en hier een leuk en goed team van kan maken?
[ afbeelding ]
quote:
Nee hij heeft mij de taak gegeven kutteams te maken als hij inactiever werd.quote:
Ik denk dat ik dan klaar ben voor de slachtbankquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die in een creatieve bui is en hier een leuk en goed team van kan maken?
[ afbeelding ]
Thanks. Jouw tweede 41212(2) of mijn 4411 zal het wel worden.quote:
Ik heb een playstation dus kan geen legendsquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks. Jouw tweede 41212(2) of mijn 4411 zal het wel worden.
twitter:IlseAngel twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:03:55Holy fuck grote brand moerdijk!! http://t.co/zG7ePqg7rq reageer retweet
da is da monster van Cloverfield jongeuhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IlseAngel twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:03:55Holy fuck grote brand moerdijk!! http://t.co/zG7ePqg7rq reageer retweet
wajoo
Ik hoorde wat gerommel? Keek nog op buienradar of er geen onweer in de buurt was. Kan ook wat anders geweest zijn, maar wel toevallig. Kut bedrijven ook, ze zijn noodzakelijk, maar ooit gaat het echt helemaal foutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IlseAngel twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:03:55Holy fuck grote brand moerdijk!! http://t.co/zG7ePqg7rq reageer retweet
wajoo
Ja het was tot in Rotterdam te horen blijkbaar. Is weer eens wat anders dan onweer voor mavertjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoorde wat gerommel? Keek nog op buienradar of er geen onweer in de buurt was. Kan ook wat anders geweest zijn, maar wel toevallig. Kut bedrijven ook, ze zijn noodzakelijk, maar ooit gaat het echt helemaal fout
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja het was tot in Rotterdam te horen blijkbaar. Is weer eens wat anders dan onweer voor mavertje
Je bedoelt Jeroen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja het was tot in Rotterdam te horen blijkbaar. Is weer eens wat anders dan onweer voor mavertje
En ik zit lekker veilig in Limburgquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoor heel veel sirenes buiten.
Volgens mij gaan we allemaal dood. Ik neem in elk geval afscheid voor het geval dat. Dag![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij gaan we allemaal dood. Ik neem in elk geval afscheid voor het geval dat. Dag![]()
moet je dutchsl ff dmen, die heeft en een drugs avatar en is van het wielrennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
Heeft er iemand heroïne? Dat wil ik nog geprobeerd hebben voor mijn dood
Dm je fut gegevens is. heb je toch niks aan als je dood bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
*eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dm je fut gegevens is. heb je toch niks aan als je dood bent.
EA had wat servers bij Shell denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Oh dan was het geen quit denk ik
Wel heel toevallig.
FUT WC? Dat is wel een hele dure dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef Kiid het volgende:
Haha. Finale gewonnen, "sorry, there has been an error and you have been disconnected".
Prachtspel.
Yup. 2e keer dat ik een finale hierdoor verlies. Bij EA moet je dit ook gewoon incalculeren als je een spel van ze koopt.quote:
Ik zit geen fut te spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan helemaal niks. Hoopte met mijn 20k nog wat spelers te zoeken maar helaas
Fuck, straks is alleen Trapz er nog, die flikker zit in Turkije.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
Niks gehoord van Moerdijk en ik woon er 15 minuten vandaan
Kan toch? Stel alle gevaarlijke stoffen liggen op locatie X en ze zien dat daar niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef over_hedge het volgende:
Over die brand was op rtl een interview
Vraag 1: komen er gevaarlijke stoffen vrij?
Antwoord: Nee er zij ngeen gevaarlijke stoffen
Paar vragen later:
Vraag: Wat brand er precies?
Antwoord: Dit weten we nog niet precies
Lekker logisch weer. Ze weten niet wat er brand maar zeggen wel dat er geen gevaarlijke stoffen zijn.
Nou het domme was dat toen de presentatrice door vroeg ze er geen antwoord op wist en maar zei: Dit is wat ik nu weer. Vorige keer met die brand in moerdijk zeiden ze ook dat er niks aan de hand was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan toch? Stel alle gevaarlijke stoffen liggen op locatie X en ze zien dat daar niks aan de hand is.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:00:05Lukaku, Mirallas, Barkley and Jagielka: EA SPORTS 2014 FIFA #WorldCup Brazil: http://t.co/d2NPVQx6cR reageer retweet
O, is dat weer mogelijk?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan af en toe een bid zetten op een speler. Wel van die 300c winst gastjes
Oh outbid hoe de neuk
hij klinkt wel een beetje zenuwachtig in die TED talk, maar het is 'm vergevenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Reemi het volgende:
Online wereldkampioen![]()
Drie keer scheepsrecht.
Puik werk brigadierquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Reemi het volgende:
Online wereldkampioen![]()
Drie keer scheepsrecht.
Vind je het gekquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij klinkt wel een beetje zenuwachtig in die TED talk, maar het is 'm vergeven
Ik ben best wel jaloers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het gek
Op je 19de met de ministar van buitenlandse zaken van de VS gaan lullen over een project van 300 miljoen, ga er maar aan staan.
Ik ook, het klinkt zo simpel... schoolproject > beetje kloten in de vakantie > project wat de wereld vooruit kan helpen.quote:
Vorige week heb ik er goed van geprofiteerd.. ook al waren de prijzen heel laag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een bid war op Toure, snap er niks van
Dan moet je tegenstander wel heel erg slecht zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik er goed van geprofiteerd.. ook al waren de prijzen heel laag.
Ik moet tegen Kluivert en TOTS Depay en ik sta bij rust al 4-0 voor
Dat zie je best vaak. Gasten met sicke teams die er geen kut van kunnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik er goed van geprofiteerd.. ook al waren de prijzen heel laag.
tim?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de servers het weer dedenquote:
Nee, ik ben gewoon zo goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je tegenstander wel heel erg slecht zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |