abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140673320
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ *O* :D www.wefut.com :D *O* _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_140673339
Veel te veel tekst voor iedereen die dat terug moet gaan lezen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_140673349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vind dat wel meevallen eigenlijk. In het begin even wennen, maar nu totaal geen last van. Het is ook iets waarmee de topspelers zich nu meer kunnen onderscheiden. Vorig jaar had je allemaal vage handicapshit en won ik met OP silvers en low rated spelers makkelijker dan met topteams omdat er toch maar een paar stats belangrijk waren. Dit jaar is dat een stuk beter imo.

Nu de vage eaids en momentum shit er nog uit slopen..Mijn Bergkamp is 9 vd 10 keer precies wat je ervan verwacht, maar er is altijd ineens dat random potje waarbij het lijkt alsof de dozen nog om zijn schoenen zitten.
Kom op man, topspelers? 90% in divisie 1 speelt alleen maar de bal door de lucht. In Fifa 13 speelde ik wedstrijden met 90%+ passing op het einde en speelde ik op de helft van mijn tegenstander. Dat is nu gewoon onmogelijk. Spelers verliezen de bal gewoon veel te vaak en hoe vaak je wel niet een bal naar een speler speelt die 5 meter naast je staat die niet aankomt, verschrikkelijk.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_140673382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Kom op man, topspelers? 90% in divisie 1 speelt alleen maar de bal door de lucht. In Fifa 13 speelde ik wedstrijden met 90%+ passing op het einde en speelde ik op de helft van mijn tegenstander. Dat is nu gewoon onmogelijk. Spelers verliezen de bal gewoon veel te vaak en hoe vaak je wel niet een bal naar een speler speelt die 5 meter naast je staat die niet aankomt, verschrikkelijk.
Nooit last van, miss ben jij wel gewoon slecht geworden
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:14:09 #5
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_140673413
Thad: als ik hier reacties lees, kan ik maar 1 conclusie trekken: WC op de Xbox is totaal anders dan op de PS. Het lijkt bij mij in ieder geval veel meer op H2H en FUT13.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat veel mensen zo spelen is omdat het OP is en ze dus voor de exploit route kiezen. De echt goede spelers in div 1 spelen ook anders, maar dat zijn er relatief weinig. Maar dat is ook wat die gasten goed maakt..

Ik speel nu ook gewoon bijna altijd op de helft van mijn tegenstander met altijd 80-85% passing...Ook in div1.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:15:42 #7
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mijn Bergkamp is 9 vd 10 keer precies wat je ervan verwacht, maar er is altijd ineens dat random potje waarbij het lijkt alsof de dozen nog om zijn schoenen zitten.
Haha je doelt zeker op dat potje van gister? Dat was overduidelijk Schweini die Bergkamp in zijn broekzak had. Allemaal effectief verdedigen van mij en het gevaar uitschakelen. Idem met blauwe hazard
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Thad: als ik hier reacties lees, kan ik maar 1 conclusie trekken: WC op de Xbox is totaal anders dan op de PS. Het lijkt bij mij in ieder geval veel meer op H2H en FUT13.
We moeten iemand inschakelen met beide consoles die het wel wil testen.

Mathijs leg die worstenbroodjes weg, ga naar Eindhoven en pak die xbox 360 van je ouders.
pi_140673460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nooit last van, miss ben jij wel gewoon slecht geworden
Dat zou zo maar kunnen hoor, maar ik ben ook niet zo maar tevreden.

Ik zal eens een video posten van Fifa 13 waarbij ik de hoop heb dat jullie er normaal op kunnen reageren. En dan heb ik het met name over mijn Engels :+

Had hem al eens eerder laten zien, dus hij kan bekend voorkomen. Maar dit is in Fifa 14 onmogelijk. Zeker in divisie 1 :)
Dag knapste man van FOK!
pi_140673470
quote:
Dit heb je nou al 1 miljoen miljard keer gezegd, maar er zijn ook zoveel mensen die op de PS3 spelen en hetzelfde zeggen als Thad :')

Het is gewoon een andere beleving blijkbaar bij verschillende mensen, aangezien ik het wel hetzelfde zie als jij
Elke dag
pi_140673477
quote:
Wel opvallend dat de PS3 users veel positiever zijn dan xbox ja..al verschilt jouw spel ook als dag en nacht met dat van Toefjes als ik het zo lees en vinden jullie het allebei goed (op de disconnects na)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140673504
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Haha je doelt zeker op dat potje van gister? Dat was overduidelijk Schweini die Bergkamp in zijn broekzak had. Allemaal effectief verdedigen van mij en het gevaar uitschakelen. Idem met blauwe hazard
Hij wint ook eens een potje en heeft meteen een grote bek :D

Maar dat soort potjes komen vaker voor. Bij seasons zit er ook altijd wel eentje tussen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140673514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat veel mensen zo spelen is omdat het OP is en ze dus voor de exploit route kiezen. De echt goede spelers in div 1 spelen ook anders, maar dat zijn er relatief weinig. Maar dat is ook wat die gasten goed maakt..

Ik speel nu ook gewoon bijna altijd op de helft van mijn tegenstander met altijd 80-85% passing...Ook in div1.
Ja, 80%-85% lukt mij ook wel, dat is niet zo lastig.
Dag knapste man van FOK!
pi_140673518
Ik speel alleen FUT WC omdat ik dan nog wel met enigszins gelijkwaardige teams kan spelen. :D (t.o.v de rest)
Feyenoord Rotterdam
pi_140673522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat de PS3 users veel positiever zijn dan xbox ja..al verschilt jouw spel ook als dag en nacht met dat van Toefjes als ik het zo lees en vinden jullie het allebei goed (op de disconnects na)
De wedstrijden tegen POTS waren eigenlijk altijd best wel leuk
pi_140673536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zal eens een video posten van Fifa 13 waarbij ik de hoop heb dat jullie er normaal op kunnen reageren. En dan heb ik het met name over mijn Engels :+

Had hem al eens eerder laten zien, dus hij kan bekend voorkomen. Maar dit is in Fifa 14 onmogelijk. Zeker in divisie 1 :)
fut13 _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_140673540
Ben nou al 20 minuten langer op het werk door jullie. Snel naar huis _O-
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:13 #17
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673546
quote:

[..]

Leuk lied :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij wint ook eens een potje en heeft meteen een grote bek :D

Maar dat soort potjes komen vaker voor. Bij seasons zit er ook altijd wel eentje tussen.
uhuhm 2
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:18:27 #18
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_140673556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Leuk lied :D
Vast zelf gezongen.
pi_140673566
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speel alleen FUT WC omdat ik dan nog wel met enigszins gelijkwaardige teams kan spelen. :D (t.o.v de rest)
Ik vind het gewoon wel lekker om van de 4-1-2-1-2 teams met Eto'o en Sturridge af te zijn. Een keer is niet erg, maar 50% van de teams die je in FUT tegenkomt zien er zo uit. En het zijn allemaal vervelende blagen die er mee spelen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:19:59 #20
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon wel lekker om van de 4-1-2-1-2 teams met Eto'o en Sturridge af te zijn. Een keer is niet erg, maar 50% van de teams die je in FUT tegenkomt zien er zo uit. En het zijn allemaal vervelende blagen die er mee spelen.
Dat is waar. Maar bij dat WC krijg je nu al en anders binnenkort alleen maar teams met Neymar en Messi etc. Het is bij die mode een kwestie van tijd tot iedereen zo'n super team heeft.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:20:21 #21
356424 PrideoftheSouth
pi_140673608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De wedstrijden tegen POTS waren eigenlijk altijd best wel leuk
Klopt. En zonder enige vorm van abuse of exploits imo.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673613
quote:

[..]

Zo speel ik ook min of meer ( op basis van minuut 1). Misschien wat minder skills of wat meer zakelijke skills maar dat is het. Kan echt prima imo..

Maar ik begrijp oprecht niet hoe je ook maar enig plezier uit FUT kan halen met hoe je nu speelt, als het spel uit dit filmpje is wat je eigenlijk WIL spelen. Zo'n groot verschil..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140673633
quote:

[..]

Eens.

En ik vind het gewoon leuk om packs te openen en dan weer keihard gaan zitten schelden als je een pack vol tering spelers hebt. _O_
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:22:20 #24
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140673664
Al die coaches in WC Fut tellen ook mee voor je contracts%, dus dat gaat ook hard nu :P
Elke dag
pi_140673686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja, 80%-85% lukt mij ook wel, dat is niet zo lastig.
Alsof het verschil tussen 85 en 90 dan zo groot is :P
quote:

[..]

Dat is het leukste onderdeel van het spel ja. Al standaardiseren de teams met de dag meer waarschijnlijk, maar zo erg als de normale FUT zal/kan het niet worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:23:11 #26
356424 PrideoftheSouth
pi_140673692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo speel ik ook min of meer ( op basis van minuut 1). Misschien wat minder skills of wat meer zakelijke skills maar dat is het. Kan echt prima imo..

Maar ik begrijp oprecht niet hoe je ook maar enig plezier uit FUT kan halen met hoe je nu speelt, als het spel uit dit filmpje is wat je eigenlijk WIL spelen. Zo'n groot verschil..
Precies. Ik accepteer dan ook liever dat div1 er voor mij gewoon niet in zit.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673693
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Klopt. En zonder enige vorm van abuse of exploits imo.
Ik begin elke wedstrijd sportief en blanco. Maar er hoeft maar een kick off glitch, of exploit, te gebeuren en dan is het gewoon oorlog. Maar in de basis ben ik dus best sportief :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:24:03 #28
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik begin elke wedstrijd sportief en blanco. Maar er hoeft maar een kick off glitch, of exploit, te gebeuren en dan is het gewoon oorlog. Maar in de basis ben ik dus best sportief :D
Daarna ga ik ook wapperen bij elke goal :D Is dan ook wel leuk :@
pi_140673720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Omdat het niet kan. Ik erger me er echt kapot aan als ik 3/4 keer over speel en dat mijn spelers de bal van zijn voet laat stuiteren of dat de bal niet aankomt. Ironisch genoeg kan ik daar nog bozer om worden dan een rare tegen goal ofzo.

Beste gameplay was van die 2 miljoen coin team review. Alleen dat accent bij mijn Engels is...twijfelachtig :D
Dag knapste man van FOK!
pi_140673748
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Precies. Ik accepteer dan ook liever dat div1 er voor mij gewoon niet in zit.
Maar mijn punt is dus juist dat je met normaal spel ook prima in divisie 1 kan spelen. Sinds ik min of meer noodgedwongen weer seasons ben gaan spelen is het me over het algemeen echt meegevallen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:25:45 #31
356424 PrideoftheSouth
pi_140673783
Ik krijg serieus heimwee naar FUT13 bij dat filmpje :@
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:26:10 #32
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140673795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar mijn punt is dus juist dat je met normaal spel ook prima in divisie 1 kan spelen. Sinds ik min of meer noodgedwongen weer seasons ben gaan spelen is het me over het algemeen echt meegevallen.
Het is trouwens goed dat je geen NBA speelt, daar is momentum pas overduidelijk :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:28:40 #33
356424 PrideoftheSouth
pi_140673894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Misschien niet op de PS, of misschien ben ik gewoon niet goed genoeg in verdedigen (van exploits). Het lijkt mij niet te lukken tot nu toe iig, en daar heb ik eigenlijk ook best vrede mee. Ik ga mijn aanvalsstijl er niet op aanpassen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140673905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Daarna ga ik ook wapperen bij elke goal :D Is dan ook wel leuk :@
Haha, handje wapperen na een sweaty goal _O_ _O-
pi_140673946
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Misschien niet op de PS, of misschien ben ik gewoon niet goed genoeg in verdedigen (van exploits). Het lijkt mij niet te lukken tot nu toe iig, en daar heb ik eigenlijk ook best vrede mee. Ik ga mijn aanvalsstijl er niet op aanpassen.
Misschien komt het gewoon door mijn achterlijk dure teams :+

Laatst speelde ik een keer met een cheap Chilenenhybridje tegen Freire en werd ik meteen afgedroogd _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:31:33 #36
356424 PrideoftheSouth
pi_140673987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Misschien komt het gewoon door mijn achterlijk dure teams :+

Laatst speelde ik een keer met een cheap Chilenenhybridje tegen Freire en werd ik meteen afgedroogd _O-
Die van mij zijn ook niet echt goedkoop. Misschien alleen wat minder uitgebalanceerd.
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:32:48 #37
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_140674024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik krijg serieus heimwee naar FUT13 bij dat filmpje :@
Elk jaar zitten we af te geven op FUT en het jaar erna verlangen we terug naar die versie. _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_140674106
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef Reemi het volgende:

[..]

Elk jaar zitten we af te geven op FUT en het jaar erna verlangen we terug naar die versie. _O-
naar deze zal je mij in ieder geval nooit zien terugverlangen :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:35:46 #39
356424 PrideoftheSouth
pi_140674136
quote:

[..]

Iedereen heeft recht op zijn eigen issues, maar achteraf lijken die van FUT14 echt veel groter dan die van FUT13 :)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140674156
Gang Related het kijken waard Tim?
pi_140674184
quote:

[..]

Typisch idd. Vorig jaar was het ook al de slechtste FIFA ooit en was LB+Y debiel OP. Ik vind het wel goed en meer realistisch dat spelers nu wat weerstand hebben en niet allemaal als agile monkeys over het veld vliegen. Nu zijn balance en agility ook echt belangrijk, vorig jaar maakte dat geen reet uit. Je merkte ook geen verschil tussen Messi en Mayuka, behalve het feit dat Mayuka een veel betere weak foot had :P

Wel een leuk spel hoor, daar niet van. Maar ik vind de gameplay dit jaar zeker niet minder en het feit dat die handicap shit er niet meer in zit (in mijn ogen..) maakt het voor mij een beter spel. Helaas zijn de servers etc dit jaar wel nog 100x slechter dan toen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140674194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef poker4lifee het volgende:
Gang Related het kijken waard Tim?
Eerste 2 eps waren echt supertof :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140674251
quote:

[..]

Ik vond FUT 13 ongelofelijk kut. 14 ook maar wel beter dan 13.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:40:10 #44
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_140674304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Ik vond FUT 13 ongelofelijk kut. 14 ook maar wel beter dan 13.
Same here ja. Dit jaar merk ik tenminste nog verschil tussen een IF en een NIF :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_140674348
Mayuka in fut 13 _O_

Zou willen dat silvers net zo leuk spelen :@ en dat er mensen zijn die de silver cup spelen
pi_140674354
FUT 11 was eigenlijk de leukste versie. Ik kan me alleen de ietwat overpowered curved schot herinneren. Verder amper tot nooit gezeik met servers, tamperen en leuke IF upgrades. Jammer dat die servers offline zijn gegooid
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:42:24 #47
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140674384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Confetti het volgende:
FUT 11 was eigenlijk de leukste versie. Ik kan me alleen de ietwat overpowered curved schot herinneren. Verder amper tot nooit gezeik met servers, tamperen en leuke IF upgrades. Jammer dat die servers offline zijn gegooid
:Y FUT 11 heb ik iig meeste plezier aan beleefd.
pi_140674441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Confetti het volgende:
Denk het ook wel inderdaad. Toen hadden NIF spelers ook zieke stats. Sowieso waren UT10/11 het leukst voordat al die youtubers/coin websites/auto buyers erbij kwamen.

59th minute was echt leuk destijds
Dag knapste man van FOK!
pi_140674512

Jeremy Menez naar AC Milan. :o
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_140674520
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef rolls-reus het volgende:
Mayuka in fut 13 _O_

Zou willen dat silvers net zo leuk spelen :@ en dat er mensen zijn die de silver cup spelen
Silvers zijn dit jaar best wel een flop idd. Toen in de zomer de (mogelijke) stats van spelers begonnen uit te lekken keek ik vooral uit naar het spelen met silvers, maar dat is dit jaar toch een stuk minder. Scheelt ook dat je ze niet meer moeiteloos kan inpassen in je gold teams natuurlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140674549
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Die past daar wel..gaat weer keihard floppen vrees ik. Vind hem wel in het rijtje aankopen passen van de afgelopen jaren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140674554
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Met Cavani en Ibra is er weinig vooruitzicht op een basis plaats. Maar ik zie Menez niet als een speler die Milan weer naar een hoger plan gaat tillen
Dag knapste man van FOK!
pi_140674616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Silvers zijn dit jaar best wel een flop idd. Toen in de zomer de (mogelijke) stats van spelers begonnen uit te lekken keek ik vooral uit naar het spelen met silvers, maar dat is dit jaar toch een stuk minder. Scheelt ook dat je ze niet meer moeiteloos kan inpassen in je gold teams natuurlijk.
Dat 4222 team van jou heb ik nog, speelt wel leuk. Voor de rest houdt het wel op ja, mrt choupo en depay heb je het wel gehad ;(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:48:41 #54
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140674621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die past daar wel..gaat weer keihard floppen vrees ik. Vind hem wel in het rijtje aankopen passen van de afgelopen jaren.
Ze wilden toch ook met een salarisplafond gaan werken?
pi_140674626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

In de wedstrijden dat ik hem heb zien spelen maakte hij bij mij een prima indruk. Niet iemand die een club naar een hoger niveau tilt inderdaad.
pi_140674649
Iemand gourcuff al gebruikt deze fifa? Wil van if digne op lb af en met gourcuff kan ik tots bedimo gebruiken :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:49:58 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140674677
quote:

[..]

Inderdaad. Heb nu gewoon expres een 87-rated team gemaakt zodat ik gewoon topteams tegenover me krijg, nu wel veelal dure TOTS-varianten met extreme stats maar dat levert in ieder geval nog leuke wedstrijden op.

Divisies doe ik al niet meer, gewoon de cups en losse potjes. :D
pi_140674762
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Dat 4222 team van jou heb ik nog, speelt wel leuk. Voor de rest houdt het wel op ja, mrt choupo en depay heb je het wel gehad ;(
Ja die heb ik ook, maar speel eigenlijk nooit meer de silver cup. Alleen als er een leuke themacup is. Heb nu een NL silverteam en dat team nog.

Ik mis deze man trouwens..zou mooi in mijn NL team passen nu :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:55:51 #59
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_140674878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook, maar speel eigenlijk nooit meer de silver cup. Alleen als er een leuke themacup is. Heb nu een NL silverteam en dat team nog.

[ afbeelding ]
gewoon Fer rechtsbuiten
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_140674888
FIFA 11 & 12 _O_

12 vond ik leuk omdat dat het enige jaar was waar ik met Ibra en dat soort spelers in FUT kon spelen. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_140674903
Ik mis IF Coutinho. Hij is er wel, maar niet dezelfde. Had hem in ieder team zowat vorig jaar
Dag knapste man van FOK!
pi_140674917
Wat ik het meest mis is het chemsysteem ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:57:38 #63
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_140674944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
dit dit dit dit ditididitit.
pi_140674946
Fut wc is Vlaamse gaaienstront in een bak griesmeelpudding :') gr gr een PS3-gebruikert.
pi_140674952
quote:
Ze voegen verdomme ieder jaar meer links toe joh. Fifa 12 had je echt veeeeel minder links.

Zo dom. Creatieve teams zijn juist het leukst
Dag knapste man van FOK!
pi_140674964
quote:
En opstellingen met minder links, mixed silver/gold teams.

Dat in 4-2-3-1 de CAM met de CB linkt nu is wel het toppunt :')
pi_140674968
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ze voegen verdomme ieder jaar meer links toe joh. Fifa 12 had je echt veeeeel minder links.

Zo dom. Creatieve teams zijn juist het leukst
Dittttt
pi_140674990
Het wordt elk jaar meer kut kunnen we dus stellen.
Feyenoord Rotterdam
pi_140675008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef wieisboos het volgende:

[..]

En opstellingen met minder links, mixed silver/gold teams.

Dat in 4-2-3-1 de CAM met de CB linkt nu is wel het toppunt :')
Daar staat wel weer tegenover dat er leuke nieuwe formaties zijn toegevoegd. Maar waarom ze dan zo hard verneuken met die rare links en verneukte 1.0 ipv 1.5 links..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het wordt elk jaar meer kut kunnen we dus stellen.
De servers en het gedrag van EA wel in ieder geval. De rest is nog wel up for debate.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:01:05 #71
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140675047
Merk vooral in 14 dat de stats onder het mental-kopje echt belangrijk zijn. Die stats zijn in m'n 433 team op orde en aanvallend staan m'n spelers (vooral middenveld) nu echt altijd op de juiste plek zonder dat ik geforceerd met m'n controller die L1 zit te spammen zodat ze een keer naar voren lopen of geforceerd 1-2tjes doe zodat een keer meelopen. :D

En met aanvallers die een hoge positionering hebben duiken ze echt constant de diepte in. La Liga is wat dat betreft echt ideaal. _O_
pi_140675089
Over een uurtje Jong Oranje - Jong Luxemburg jongens. Live op fox. Ik heb mijn Oranje Hamsters al klaargezet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:02:44 #73
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140675092
Potje seasons want na WC heb ik het gevoel dat ik beter zweters kan verdedigen en omdat ik van Tim heb kunnen winnen. Kom 1-0 voor en vervolgens probeert de tegenstander de kickoff cheese met Aubameyang. Zoals Toefjes zou zeggen: 'toen was het oorlog'.
Na een goal lukte het mij zelfs om helemaal naar eigen 16 te wapperen, dat was fantastisch.
pi_140675115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Over een uurtje Jong Oranje - Jong Luxemburg jongens. Live op fox. Ik heb mijn Oranje Hamsters al klaargezet.
Opstelling bekend?
pi_140675130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
Potje seasons want na WC heb ik het gevoel dat ik beter zweters kan verdedigen en omdat ik van Tim heb kunnen winnen. Kom 1-0 voor en vervolgens probeert de tegenstander de kickoff cheese met Aubameyang. Zoals Toefjes zou zeggen: 'toen was het oorlog'.
Na een goal lukte het mij zelfs om helemaal naar eigen 16 te wapperen, dat was fantastisch.
Met Doumbia zeker? Met zijn 99 strength en 99 pace _O-

Pepe heeft nog steeds nachtmerries.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675149
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Opstelling bekend?
Dezelfde 11 als tegen Schotland.

OnsOranje twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 17:45:06 Opstelling #jongoranje: Hahn, Te Wierik, Van Beek, Rekik, Aké, Ebecilio, Vilhena, Van Ginkel, Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Dus geen Ajacieden ;( #hetbeleid #lijktgodverredommenaziduitslandwel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:05:00 #77
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140675159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Met Doumbia zeker? Met zijn 99 strength en 99 pace _O-

Pepe heeft nog steeds nachtmerries.
Nee speelde met Balo team. Volland ging weer los samen met Firmino. Echt een leuk team is dat, 4321 lijkt ook een stuk sterker dan vorige fifa.
pi_140675191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dus geen Ajacieden
Dan ga ik niet kijken :(
pi_140675204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Nee speelde met Balo team. Volland ging weer los samen met Firmino. Echt een leuk team is dat, 4321 lijkt ook een stuk sterker dan vorige fifa.
4-3-2-1 was in FUT 12 mijn favo opstelling. Vorig jaar was het ineens een trechter. Misschien nog maar eens een herkansing geven. Biedt qua hybrids soms ook wel wat andere mogelijkheden dan de 433's.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:06:39 #80
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_140675223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dezelfde 11 als tegen Schotland.

OnsOranje twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 17:45:06 Opstelling #jongoranje: Hahn, Te Wierik, Van Beek, Rekik, Aké, Ebecilio, Vilhena, Van Ginkel, Promes, Castaignos, Boëtius. reageer retweet
Dus geen Ajacieden ;( #hetbeleid #lijktgodverredommenaziduitslandwel
waar is die fantastische jeugdopleiding dan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_140675249
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die TOTS van Lens was zo brak als wat, zijn NIF was veel beter. Alle TOTS'en waren niet goed vorig jaar. Handicap zorgde ervoor dat je elftal slechter werd naarmate er meer goede spelers inkwamen. Dat zijn dingen die ik absoluut niet mis van vorig jaar.
pi_140675262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef DuTank het volgende:

[..]

waar is die fantastische jeugdopleiding dan
Ik kan ook niet zeggen dat ze allemaal al bij het "grote" Oranje zitten ;(

Maar de generatie die hierna komt jongeuh..dan gaat het gebeuren!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die TOTS van Lens was zo brak als wat, zijn NIF was veel beter. Alle TOTS'en waren niet goed vorig jaar. Handicap zorgde ervoor dat je elftal slechter werd naarmate er meer goede spelers inkwamen. Dat zijn dingen die ik absoluut niet mis van vorig jaar.
Lensie vond ik wel echt goed, maar dat was de UP idd ook al. Echt vaag dat hij toen een UP en TOTS kreeg _O-

Die TOTS kaarten waren wel goed, maar niet als je een high rated team had. Als je ze in een mix met silvers gooiden bereikten ze ineens wel hun potentieel..sloeg nergens op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:10:41 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140675355
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lensie vond ik wel echt goed, maar dat was de UP idd ook al. Echt vaag dat hij toen een UP en TOTS kreeg _O-

Die TOTS kaarten waren wel goed, maar niet als je een high rated team had. Als je ze in een mix met silvers gooiden bereikten ze ineens wel hun potentieel..sloeg nergens op.
Klopt ja. Ik had een combi van Belgisch en Nederlands, wat silvers erbij en dat liep als een gek. Mertens en Lens TOTS vond ik beiden geweldig om mee te spelen trouwens.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:11:38 #85
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_140675373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik kan ook niet zeggen dat ze allemaal al bij het "grote" Oranje zitten ;(

Maar de generatie die hierna komt jongeuh..dan gaat het gebeuren!
alweer? :P
Bizar dat ze wel 4x achter elkaar kampioen worden. Maar goed, dat hebben ze ook niet echt aan Nederlanders te danken gehad :')
pi_140675406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Klopt ja. Ik had een combi van Belgisch en Nederlands, wat silvers erbij en dat liep als een gek. Mertens en Lens TOTS vond ik beiden geweldig om mee te spelen trouwens.

bohhhh

Paar silvers, paar low rated golds, wat silvers op de bank = 4* = jizzfest
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

alweer? :P
Bizar dat ze wel 4x achter elkaar kampioen worden. Maar goed, dat hebben ze ook niet echt aan Nederlanders te danken gehad :')
That's the joke :+

Maar er zit wel wat leuk talent in de A nu. Beter dan daarvoor. Maar moet het allemaal nog maar zien. Zo'n Nouri bijvoorbeeld is een megatalent, maar die gaat nooit groter worden dan 1.60 ofzo. Dan moet je wel extreem goed zijn om het te maken als prof.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675509
Al die 100en WK singles trouwens _O-

Zoals deze :')

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:

Zijn er ook WK liedjes die er over gaan hoe snel we uitgeschakeld gaan worden, en dat het een kut toernooi wordt? Dat lijkt me wel _O_ Al die liedjes lijken zo op elkaar :')
pi_140675587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:

Dit vind ik toch wel de beste van allemaal
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:19:40 #91
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_140675638
Net weer zo'n Duitser die je het bloed onder de nagels vandaan haalt op FUT :r :r :r

Zat zo voor mijn TV:
Feyenoord Rotterdam
pi_140675689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:

[..]

huh? _O-

John Bakker _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net weer zo'n Duitser die je het bloed onder de nagels vandaan haalt op FUT :r :r :r

Zat zo voor mijn TV:
_O- Echt een wtf filmpje
pi_140675735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:

Zat zo voor mijn TV:
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675754
Echt een geniale documentaire over die man. Was gister op tv. Wel een heel droevig verhaal. ;(

Waterstof bommen op mofrika gooien _O_ _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_140675757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Dit was wel een heldenlied _O_ Best vaak op de zaak opgezet :D
pi_140675777
waterstofbom op Mofrika gooien. Vuile teringproleten _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140675816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
waterstofbom op Mofrika gooien. Vuile teringproleten _O- _O- _O- _O-
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471

Als je tijd hebt moet je deze maar kijken... indrukwekkende man.
Feyenoord Rotterdam
pi_140675818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt een geniale documentaire over die man. Was gister op tv. Wel een heel droevig verhaal. ;(

Waterstof bommen op mofrika gooien _O_ _O_
Haha, die ga ik kijken als die op uitzending gemist staat, wat een eindbaas is die vent _O_
pi_140675833
Zo ga ik ook echt stuk om dit filmpje elke keer als ik hem zie..repost, maar ach :P

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:26:37 #102
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140675852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471

Als je tijd hebt moet je deze maar kijken... indrukwekkende man.
Aanrader idd
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:27:19 #103
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_140675880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Aanrader idd
Sneu ook vooral. Met dat hele euthanasie-verhaal. ;(
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:29:05 #105
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140675934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Sneu ook vooral. Met dat heel euthanasie-verhaal. ;(
Ja, was ook wel confronterend. Die moeder die vol voor haar zoon ging en juist blij was dat ze zo'n goede band met een van haar zoons had kunnen opbouwen en die vader die er allemaal niet zo op zat te wachten en het meer als een straf zag, maar er maar het beste van probeerde te maken.

Dat einde was wel wat droevig ja. Begin was wel grappig, hoe hij op zijn Maveriaans de vraag ontweek of hij weleens een vriendinnetje wilde/had _O-

En die eigen tentamens Japans, en dan heel trots vertellen dat ie voor zijn eigen tentamen een 10 had _O-
Elke dag
pi_140676010
CR7 _O_
pi_140676026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja, was ook wel confronterend. Die moeder die vol voor haar zoon ging en juist blij was dat ze zo'n goede band met een van haar zoons had kunnen opbouwen en die vader die er allemaal niet zo op zat te wachten en het meer als een straf zag, maar er maar het beste van probeerde te maken.

Dat einde was wel wat droevig ja. Begin was wel grappig, hoe hij op zijn Maveriaans de vraag ontweek of hij weleens een vriendinnetje wilde/had _O-

En die eigen tentamens Japans, en dan heel trots vertellen dat ie voor zijn eigen tentamen een 10 had _O-
''Heb je ooit wel eens een vriendinnetje gehad''
-Kijkt haar 5 seconden aan-
''Oh kijk daar gaat de trein weer'' :D!
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:32:52 #108
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:31 schreef wieisboos het volgende:
CR7 _O_
[ afbeelding ]
Vrije trappen zijn zo dodelijk simpel in wc fut :')
Elke dag
pi_140676093
weet iemand of international friendlys meetellen voor totw ?
pi_140676107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:33 schreef Jeroen38 het volgende:
:D :D :D :D :D
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:34:06 #111
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_140676123
quote:
Heeeey Jeroen! Leuk dat je er weer bent!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:35:11 #112
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676158
quote:
Jeroeeen wat kom je nu weer doen
Elke dag
pi_140676160
quote:
Zijn niet veel andere wedstrijden toch?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:36:06 #114
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_140676201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:35 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zijn niet veel andere wedstrijden toch?
MLS sowieso.. even de resultaten bekijken.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_140676208
Jeroen is laat uit bed vandaag
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:36:45 #116
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676230
Jeroen lukt het wel met teams maken vandaag?
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:37:39 #117
284871 DarkSonic2
pi_140676266
Deshorn Brown heeft 2x gescoord.. nu maar hopen op een IF.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_140676276
laat maar zitten dan ik heb wel weer genoeg gezien hier
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:38:23 #119
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Jeroen38 het volgende:
Tot uw dienst en Tot morgen :W
Elke dag
pi_140676300
quote:
Laat je niet zo op de kast jagen ouwe reus _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140676301
quote:
Wat dan?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:39:49 #122
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Laat je niet zo op de kast jagen ouwe reus _O-
Als je niet precies doet wat hij vraagt en verder niets is hij sowieso al op de kast _O-
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:40:13 #123
284871 DarkSonic2
pi_140676336
pi_140676409
quote:
gaat die op de usb?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:42:26 #125
284871 DarkSonic2
pi_140676441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:41 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

gaat die op de usb?
Nee.
pi_140676449
het is gewoon echt een obsessie voor sommige hier, daar ga ik geen tijd meer aan verspillen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:43:01 #127
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676459
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Nee.
Een punt dus een troll? :o
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:43:17 #128
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:42 schreef Jeroen38 het volgende:
het is gewoon echt een obsessie voor sommige hier, daar ga ik geen tijd meer aan verspillen
Nou blijf weg of kom terug, beslis eens man
Elke dag
pi_140676495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Een punt dus een troll? :o
Zonder punt is het een troll..wel opletten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140676507
Alsof dat echt Maver is. Goede troll is het wel hij doet hem perfect na
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:44:26 #131
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zonder punt is het een troll..wel opletten.
quote:
Was het dan geen assist van Wynne :'(??????
Elke dag
pi_140676543
Godverdomme, tot 2x toe rage quit iemand tegen mij en krijg er 2x geen winst bij gerekend. :r Waterstof bommen gooien op die teringproleten daar in Canada :r :r
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:44:58 #133
284871 DarkSonic2
pi_140676544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Was het dan geen assist van Wynne :'(??????
Ik was de punt vergeten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:45:32 #134
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676573
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik was de punt vergeten.
Oh gelukkig. Voortaan wel opletten svp want ik raak helemaal in de war
Elke dag
pi_140676581
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand gourcuff al gebruikt deze fifa? Wil van if digne op lb af en met gourcuff kan ik tots bedimo gebruiken :P
Gourcuff is een baas _O_ zoals ik tot vervelens toe vaak al heb gezegd in dit topic :P
pi_140676678
Maver post nog gewoon op fok..maar in andere reeksen :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:48:44 #137
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Maver post nog gewoon op fok..maar in andere reeksen :o
Altijd rond dezelfde tijdstippen als dat Jeroentje dat doet idd :P
Elke dag
pi_140676730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

haha dat was me niet eens opgevallen _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140676737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Vooral niet tussen 2 uur snachts en 12 uur smiddags?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:50:18 #140
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140676767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vooral niet tussen 2 uur snachts en 12 uur smiddags?
Naja tis pas 1x voorgekomen, maar dat was gisteravond dus toen hij hier postte _O-

En nee, natuurlijk niet :+
Elke dag
pi_140676847
Wel episch: Ik kom misschien wel terug onder een andere naam, zodat jullie dat niet door hebben dat ik dat ben

Dag later iedereen bij het verschijnen van Jeroen: _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:54:09 #142
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_140676945
:') !

Maver laat zich wel kennen zo. Als het geen troll is dan.
pi_140676991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
Wel episch: Ik kom misschien wel terug onder een andere naam, zodat jullie dat niet door hebben dat ik dat ben

Dag later iedereen bij het verschijnen van Jeroen: _O-
_O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:56:31 #144
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140677045
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
:') !

Maver laat zich wel kennen zo. Als het geen troll is dan.
Als dit een troll is is het echt van het niveau tim-elzinga _O_

Wel op kleinere schaal natuurlijk :P
Elke dag
pi_140677059
Er is vast geen troll hier die het Maverisme zo goed heeft bestudeerd dat 'ie hem perfect kan na doen. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_140677294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er is vast geen troll hier die het Maverisme zo goed heeft bestudeerd dat 'ie hem perfect kan na doen. :P
Maverisme _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140677341
En hij is binnen *O*
pi_140677400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
En hij is binnen *O*
vanavond potje?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:05:13 #149
356424 PrideoftheSouth
pi_140677450
Godver, de comeback van Maver Jeroen gemist :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140677487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:04 schreef Rijst het volgende:

[..]

vanavond potje?
Doen we vd week wel, wil eerst even alles gaan ontdekken. Plus een maat wilt ook al een potje en een ander wilt coop doen :P
pi_140677525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Doen we vd week wel, wil eerst even alles gaan ontdekken. Plus een maat wilt ook al een potje en een ander wilt coop doen :P
Laat maar zitten president Obama. }:|
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:08:42 #152
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_140677606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:

[..]

_O-
pi_140677623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:

[..]

De Toef heeft een PS4 en komt hier meteen Mister Bigstar uithangen :r
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:10:52 #154
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140677718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Meer 'De Stoef' dus
Elke dag
pi_140677755
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Meer 'De Stoef' dus
Stoevermans
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140677763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij leert zichzelf nog wel kennen hoor. Wanneer het allemaal niet meer lukt op next gen en nog meer wedstrijden verliest dan normaal. Pas dan gaat hij zich realiseren dat hij 400 euro heeft uitgegeven aan stuk stront met bluetooth functie.

}) }) }) }) })
pi_140677802
Mensen die leaven bij het zien van mijn WC FUT team met Messi en Suárez voorin. :')
pi_140677882
Schweinhund! Arschlog!
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:14:19 #159
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140677884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef x1N2ition het volgende:
Mensen die leaven bij het zien van mijn WC FUT team met Messi en Suárez voorin. :')
De Stoef 2.0 :r
Elke dag
pi_140677908
oh en Arkham Knight is uitgesteld :(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:17:44 #161
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140678049
Jammer Nathan
pi_140678125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hij leert zichzelf nog wel kennen hoor. Wanneer het allemaal niet meer lukt op next gen en nog meer wedstrijden verliest dan normaal. Pas dan gaat hij zich realiseren dat hij 400 euro heeft uitgegeven aan stuk stront met bluetooth functie.

}) }) }) }) })
_O-
pi_140678126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:

[..]

}) }) }) }) })
Nou :( Je staat op de lijst hoor. Als nummel 39 :D
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:21:35 #164
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140678233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou :( Je staat op de lijst hoor. Als nummel 39 :D
He toefjes, leuke grap, met Bami ?
Elke dag
pi_140678285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

He toefjes, leuke grap, met Bami ?
_O- Niveautje bereiken we weer hier
pi_140678386
Ik kan het niet laten om even te posten. Zijn jullie nou echt zo dom? OMG, ik dacht dat het niet erger kon. Ik lees iets over een jeroen en jullie denken dat ik het ben. Wat een sukkels zijn jullie zeg. Ik ben vandaag helemaal niet thuis geweest, kom net binnen stappen thuis. Naar Corpus geweest in Oestgeest met me vriendin. We hadden van die korting gespaard bij de C1000 voor dagje uit.

Ik heb dus even alles terug zitten lezen. Wie die Jeroen is, ik heb geen flauw idee en ik zie dat iemand anders dus ook post onder de naam Maven24. Wat een trieste zooi zeg. Het zit jullie wel dwars he.

Nou ik ben er weer vandoor. Adios
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:25:23 #167
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140678410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

_O- Niveautje bereiken we weer hier
Ik zet het weg als SOG'en, dan mag alles :P
Elke dag
pi_140678412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan het niet laten om even te posten. Zijn jullie nou echt zo dom? OMG, ik dacht dat het niet erger kon. Ik lees iets over een jeroen en jullie denken dat ik het ben. Wat een sukkels zijn jullie zeg. Ik ben vandaag helemaal niet thuis geweest, kom net binnen stappen thuis. Naar Corpus geweest in Oestgeest met me vriendin. We hadden van die korting gespaard bij de C1000 voor dagje uit.

Ik heb dus even alles terug zitten lezen. Wie die Jeroen is, ik heb geen flauw idee en ik zie dat iemand anders dus ook post onder de naam Maven24. Wat een trieste zooi zeg. Het zit jullie wel dwars he.

pi_140678432
_O_
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:25:57 #170
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140678434
quote:

:')!

Lekker toevallig ook _O-
Elke dag
pi_140678458
_O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:26:43 #172
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140678460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Maven24 het volgende:

[..]

Hahah jij bent er snel bij _O-
Elke dag
pi_140678496
Ik weet niet wie die Maven24 is maar ik heb al een mod ingeschakeld. Jullie zijn echt triest. gewoon zielig
pi_140678497
quote:

Ik dacht echt dat jij Jeroen was :o :o :o :o Maar nu weet ik wel beter. Dank je ^O^
pi_140678520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef Rijst het volgende:
_O- _O- _O-
Stop met maver pesten :(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:28:40 #177
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140678529
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet niet wie die Maven24 is maar ik heb al een mod ingeschakeld. Jullie zijn echt triest. gewoon zielig
Wat is er triest dan?
Elke dag
pi_140678530
GODVER IK MOET WEG NET NU HET LEUK BEGINT TE WORDEN :(
Feyenoord Rotterdam
pi_140678540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Stop met maver pesten :(
Ik lach jullie uit hoor, Zijn jullie nou zo dom?
pi_140678555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:29 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik lach jullie uit hoor, Zijn jullie nou zo dom?
Nee jij bent gewoon zo slim
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:30:29 #181
356424 PrideoftheSouth
pi_140678592
_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140678600
Nou jongens veel plezier nog verder. Ik ben er weer vandoor. Gaat me goed af zonder jullie
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:31:03 #183
356424 PrideoftheSouth
pi_140678616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou jongens veel plezier nog verder. Ik ben er weer vandoor. Gaat me goed af zonder jullie
Wederzijds :W
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140678653
quote:
Hoe vaak ga je dat nog verkondigen? :{
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:32:16 #185
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_140678656
quote:
neee maver, je moet die sukkeltjes gewoon lekker laten joh
pi_140678662
quote:
Tot straks. :P
pi_140678672
GA GODVERDOMME GEWOON WEG DAN ALS JE WEG WILT
pi_140678687
Maar hoe kan je nou weten van Jeroen en die maven24 als je hier nooit meer komt? Dakenhimmenie :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140678696
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Tot morgen
pi_140678700
quote:
Ik zeg er dan altijd bij: En hou me niet tegen!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:33:29 #191
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_140678709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Maar hoe kan je nou weten van Jeroen en die maven24 als je hier nooit meer komt? Dakenhimmenie :+
lurken
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:34:31 #192
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_140678740
Morgen lekker dagje weg naar Oegstgeest man. Gespaard bij de C1000 :) :) :)
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_140678746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ik nog wel in andere topic reeksen post en ik zag dat iemand mij had gequote onder de naam Maven24 dus daarom weet ik dat. en van dat Jeroen had ik zojuist even teruggelezen
pi_140678751
Hij is er weer _O_
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:35:07 #195
356424 PrideoftheSouth
pi_140678752
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140678767
Zooo Robben bij wc fut wat een baas..
pi_140678800
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Oegsgeestistan hehe
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:37:30 #198
141104 Patje1987
pi_140678828
Ghehehe storm.
pi_140678839
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ghehehe storm.
Jij kent je klassiekers _O_
pi_140678878
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ghehehe storm.
Mooi pak! Ga je naar de desert, storm? ghegheghe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:38:49 #201
141104 Patje1987
pi_140678886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Jij kent je klassiekers _O_
Allicht.
pi_140679286
Zou Maver ook zon hekel hebben aan die gore rot moffen?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:50:50 #203
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140679328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef Kamikazie het volgende:
Zou Maver ook zon hekel hebben aan die gore rot moffen?
Ja want die hebben de fiets van zijn Opa gejat

Tyfes duitsers
Elke dag
pi_140679421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Gourcuff is een baas _O_ zoals ik tot vervelens toe vaak al heb gezegd in dit topic :P
Ja? Zou hij uit de voet komen met tots pogbaas en tots vidal naast hem? :Y)
pi_140680004
Dus als we Jeroen uitlachen omdat we denken dat het Maver is, schakelt Maver de mods in. Die gaan het nog druk krijgen de komende tijd dan
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:10:18 #206
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Dus als we Jeroen uitlachen omdat we denken dat het Maver is, schakelt Maver de mods in. Die gaan het nog druk krijgen de komende tijd dan
De vorige keer heeft het goed geholpen idd

Ook wel leuk als Maver nu een ban krijgt voor het hebben van een 2de account :P
Elke dag
pi_140680136
IF Castaignos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140680253
bohh Promes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:16:19 #209
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_140680294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

De vorige keer heeft het goed geholpen idd

Ook wel leuk als Maver nu een ban krijgt voor het hebben van een 2de account :P
Tweede account mag gewoon, mits geen ban op een ander account :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:16:31 #210
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680306
Brood van de ene degradant naar de andere _O-
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:16:49 #211
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680317
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef Reemi het volgende:

[..]

Tweede account mag gewoon, mits geen ban op een ander account :P
Oh :+
Elke dag
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2014 @ 20:16:55 #212
364681 over_hedge
pi_140680323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wel al fifa gedaan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_140680383
Jong Luxemburg scoort :')!!!

Blunder Ake. Die gast maakt echt veel fouten zeg..zelfs op dit niveau.

edit:
hahaha epic..Keeper wil een bal oprapen op de achterlijn maar glijdt erlangs en houdt hem per ongeluk ook nog binnen. Vilhena leeg doel, maar schuift hem naast :')

e: en alsnog 3-1, weer een blunder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:20:00 #214
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680464
Maven24 had hier helemaal geen post van Maver24 gequote :'(

Hoe kwam Maver dan hier? Hoe dan?
Elke dag
pi_140680478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:

LEUGENS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:20:20 #216
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_140680483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

:@

View My Video

Falcao in oranje shirt _O_

Het was tegen een duitser in een italiaan shirt, dan mag het wel toch :P

Ik ben gewoon bagger, dus om wat wedstrijden te winnen speel ik maar op de counter en af en toe een doelpuntje vanaf de aftrap.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:20:43 #217
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Jong Luxemburg scoort :')!!!

Blunder Ake. Die gast maakt echt veel fouten zeg..zelfs op dit niveau.

edit:
hahaha epic..Keeper wil een bal oprapen op de achterlijn maar glijdt erlangs en houdt hem per ongeluk ook nog binnen. Vilhena leeg doel, maar schuift hem naast :')

e: en alsnog 3-1, weer een blunder
Jij hebt vast veel geld op deze wedstrijd staan?
Elke dag
pi_140680498
quote:

_O-

We hoeven echt niet te weten wat jij voor korting heb gespaard bij de C1000 :')
pi_140680506
quote:

Ik zie nu dat hij hem wel had gequote, maar in een ander topic :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:21:29 #220
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zie nu dat hij hem wel had gequote, maar in een ander topic :')
Ja waar hij zelf al had gereageerd _O- probeerd :')
Elke dag
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2014 @ 20:21:55 #221
364681 over_hedge
pi_140680550
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

_O-

Nou ik vond dat anders wel erg interessant!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_140680559
quote:

[..]

Jij hebt vast veel geld op deze wedstrijd staan?
Nee, odds waren er ook wel naar. NL -3.75 @ 1.8 ofzo. Dus als NL wint met 5 goals of meer win je de bet, bij 4 goals verschil half won en alles daaronder lost. Moet ook nog maar zien of ze dat gaan coveren nu :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140680572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou ik vond dat anders wel erg interessant!
Ik vind zijn mammie wel iets interessanter.
pi_140680578
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

_O-

Toevallig nog zegels over? Wil ook naar Oestgeest :(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:23:00 #225
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, odds waren er ook wel naar. NL -3.75 @ 1.8 ofzo. Dus als NL wint met 5 goals of meer win je de bet, bij 4 goals verschil half won en alles daaronder lost. Moet ook nog maar zien of ze dat gaan coveren nu :P
Kon me anders namelijk niet voorstellen dat je dat voor je plezier kijkt :+

Maar dat zijn idd niet echt aantrekkelijke odds
Elke dag
pi_140680602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ewa Trapz :W
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:23:22 #227
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140680615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik wel maar vergeten in te leveren :(
Elke dag
pi_140680631
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Ewa Trapz :W
MolFan voor jou he
pi_140680646
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik wel maar vergeten in te leveren :(
Nooit dat geluk he :(
pi_140680658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Kon me anders namelijk niet voorstellen dat je dat voor je plezier kijkt :+

Maar dat zijn idd niet echt aantrekkelijke odds
Vraag me ook af waarom ik kijk ja. Al is het meer met een schuin oog.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2014 @ 20:24:17 #231
364681 over_hedge
pi_140680663
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:22 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Ik vind zijn mammie wel iets interessanter.
Zijn moeder? Ja? Ik gok dat zijn vriendin interessanter is. Al vraag ik me dat ook af.
pi_140680664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

:@

View My Video

Falcao in oranje shirt _O_

Het was tegen een duitser in een italiaan shirt, dan mag het wel toch :P

Ik ben gewoon bagger, dus om wat wedstrijden te winnen speel ik maar op de counter en af en toe een doelpuntje vanaf de aftrap.

:r
pi_140680678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

MolFan voor jou he
Tr gemacht. gr gr
pi_140680680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja waar hij zelf al had gereageerd _O- probeerd :')
Ik snap er niks meer van!
pi_140680791
Conclusie is dat iedereen maver wil zijn #DareToMaver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140680836
Kwamen net paar goeie filmkes binnen op blu-ray

Goodfellas
Big Lebowski
Ghostbusters
Nightmare Before Christmas
Escape Plan

Goodfellas kijk ik erg naar uit, sowieso Joe Pesci _O_
pi_140680863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Kwamen net paar goeie filmkes binnen op blu-ray

Goodfellas
Big Lebowski
Ghostbusters
Nightmare Before Christmas
Escape Plan

Goodfellas kijk ik erg naar uit, sowieso Joe Pesci _O_
Ghostbusters _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:28:46 #238
141104 Patje1987
pi_140680871
Streamen werkt wel nice op ps4 :D

http://www.twitch.tv/derium
pi_140680875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ghostbusters _O_
Deel 2 nog niet gevonden op blu-ray helaas :(
pi_140680910
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
Streamen werkt wel nice op ps4 :D

Maar hoe zit het als je wat eurotjes wilt verdienen met Twitch? Kun je dat ook regelen via PS4?

Het mooier maken van je stream zoals een header en logo etc kan niet via de console helaas.
pi_140680962
quote:
Huge Street Fighter fan hierzo HADOUKEN _O_ Is die al op dvd ofzo verkrijgbaar?
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2014 @ 20:31:16 #243
364681 over_hedge
pi_140680979
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar hoe zit het als je wat eurotjes wilt verdienen met Twitch? Kun je dat ook regelen via PS4?

Het mooier maken van je stream zoals een header en logo etc kan niet via de console helaas.
Heeft sowieso op het begin weinig zin. Als je geld wilt verdienen moet je eerst maar eens zorgen dat genoeg mensen naar je stream willen kijken.
pi_140681002
quote:
Zijn van die machinima webshorts. Had er gisteren toevallig een paar gekeken maar vond er niks aan. Slechte acteurs ook. Die van Mortal Kombat waren veel beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140681094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zijn van die machinima webshorts. Had er gisteren toevallig een paar gekeken maar vond er niks aan. Slechte acteurs ook. Die van Mortal Kombat waren veel beter
}:|
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:35:15 #246
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Huge Street Fighter fan hierzo HADOUKEN _O_ Is die al op dvd ofzo verkrijgbaar?
Heb jij nog wel tijd om te steppen met al die films/ dvd's die jij kijkt?
Elke dag
pi_140681166
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Ja? Zou hij uit de voet komen met tots pogbaas en tots vidal naast hem? :Y)
Vast wel.

Ik had hem in een 433 (4) op CAM met Pogba en Matuidi er naast.
pi_140681243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Heb jij nog wel tijd om te steppen met al die films/ dvd's die jij kijkt?
Alleen verkoop broeder alleen verkoop
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:40:33 #250
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alleen verkoop broeder alleen verkoop
Step je zelf niet :'(?
Elke dag
pi_140681417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Step je zelf niet :'(?
Geen tijd man

Werken
Vrouw neuken
Hobbies
Films
Games

Wtf :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:42:23 #252
356424 PrideoftheSouth
pi_140681467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen tijd man

Werken
Vrouw neuken
Hobbies
Films
Games

Wtf :')
Je vrouw neuken is geen hobby?
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:42:45 #253
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681478
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nee dat valt onder werken
Elke dag
pi_140681484
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Mwa daar heb je een punt _O-
pi_140681496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Soms wel ja (zeker na 12 jaar alweer :@ )
pi_140681512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dit ja. Ik spreek uit ervaring.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:44:06 #257
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681544
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Oh noes heeft Maver je weer geroepen :'(?
Elke dag
pi_140681549
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Kom je weer op de TR van maver af? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_140681569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Oh noes heeft Maver je weer geroepen :'(?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kom je weer op de TR van maver af? :D
_O- nee.

Ik kom chillen en ik moet binnenkort weer FUT spelen :') te lang terug weer.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:46:18 #260
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681647
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

_O- nee.

Prima ^O^

WC Fut of normaal?
Elke dag
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:46:55 #261
356424 PrideoftheSouth
pi_140681676
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

_O- nee.

Ga maar vast oefenen dan, geen overbodige luxe.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_140681686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Prima ^O^

WC Fut of normaal?
Normaal.

WC mag door de WC wat mij betreft, waardeloze toevoeging aan de hele FIFA-reeks.
pi_140681734
Ik moet op de PS4 opnieuw een beveiligingsvraag instellen. Kan dit kloppen? Had verwacht dat ik mijn oude beveiligingsvraag zou moeten beantwoorden.
pi_140681852
Man man wil ik de trap oplopen flikker ik weer op mn muil :')

Loop toch eens normaal autist :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:52:36 #265
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_140681923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
Man man wil ik de trap oplopen flikker ik weer op mn muil :')

Loop toch eens normaal autist :')
oookee dan
Elke dag
pi_140681943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

oookee dan
Kan daar echt kwaad om worden echt wtf _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:54:58 #267
141104 Patje1987
pi_140682026
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Normaal.

WC mag door de WC wat mij betreft, waardeloze toevoeging aan de hele FIFA-reeks.
Ik vind het wel leuk.
pi_140682057
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:54 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk.
Mwah, weet niet man, al die matige Nederlandse spelers enzo.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:56:18 #269
141104 Patje1987
pi_140682083
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mwah, weet niet man, al die matige Nederlandse spelers enzo.
Depay is een beest man, Huntelaar vind ik ook echt super spelen. Meer Nederlanders heb ik er niet in staan :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:56:51 #270
141104 Patje1987
pi_140682121
Ik ga nu battlefield 4 proberen, ik ga keihard kapot geschoten worden. Ik durf niet te streamen.
pi_140682132
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Depay is een beest man, Huntelaar vind ik ook echt super spelen. Meer Nederlanders heb ik er niet in staan :')
_O-

Maar is het een verbetering ten opzichte van '14? Qua gameplay enzo lijkt me dat compleet hetzelfde.
pi_140682143
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nu battlefield 4 proberen, ik ga keihard kapot geschoten worden. Ik durf niet te streamen.
Stream het.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:57:16 #273
141104 Patje1987
pi_140682145
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

_O-

Maar is het een verbetering ten opzichte van '14? Qua gameplay enzo lijkt me dat compleet hetzelfde.
Gameplay is even ruk.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:57:32 #274
386772 sesamstraat4
Bert & Ernie !
pi_140682155
Staan die manager taken bij jullie ook weer opeens op 0? Niet dat ik het erg vind want als ik ze nu weer ff doe krijg je weer een gratis pack volgens mij..
pi_140682164
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Gameplay is even ruk.
Nice. Misschien toch kopen dan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:58:41 #276
141104 Patje1987
pi_140682209
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Stream het.

Akkoord :')
pi_140682220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef sesamstraat4 het volgende:
Staan die manager taken bij jullie ook weer opeens op 0? Niet dat ik het erg vind want als ik ze nu weer ff doe krijg je weer een gratis pack volgens mij..
Heb ze net alle 13 gedaan, maar geen gratis pack :'(
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:59:33 #278
141104 Patje1987
pi_140682260
Ik kan niet eens aanmelden :')
pi_140682300
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan niet eens aanmelden :')
Ik zie wel soms wat :') maar nu een camera met één of andere streep er doorheen. _O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:00:59 #280
141104 Patje1987
pi_140682336
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zie wel soms wat :') maar nu een camera met één of andere streep er doorheen. _O-
Ja ik moet eerst aanmelden bij EA ofzo maar werkt niet, denk dat hij moet updaten eerst.
pi_140682349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef nistelaria het volgende:

[..]

Heb ze net alle 13 gedaan, maar geen gratis pack :'(
Hahaha _O-
pi_140682365
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:00 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja ik moet eerst aanmelden bij EA ofzo maar werkt niet, denk dat hij moet updaten eerst.
EA = immer updaten.

Elke dag. Elke keer als je op de "X" van je controller drukt sowieso.

Nu zie ik half wat ofzo.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:02:42 #283
141104 Patje1987
pi_140682424
TURN AROUND!!!!
pi_140682440
Na 20 minuten 3-0 voor. Hij legt zn controller weg, dus nadat ik de bal heb afgepakt ik ook. Wedstrijd loopt uiteindelijk af, krijg ik de usual error en word ik uit UT geknald.

Genieten.

Beste.

Spel.

Ooit!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_140682486
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Na 20 minuten 3-0 voor. Hij legt zn controller weg, dus nadat ik de bal heb afgepakt ik ook. Wedstrijd loopt uiteindelijk af, krijg ik de usual error en word ik uit UT geknald.

Genieten.

Beste.

Spel.

Ooit!
Vorige FUT was er een programmatje voor de PC dat ook al stond ik 5-0 achter en de controller weglegde ik altijd won :')
pi_140682587
Het ziet er wel heel smooth uit _O_
pi_140682691
Hier de stream van Patje die BF4 speelt:

Dit plaatje is voldoende. Meer ga je niet zien :')
pi_140682953
moet patje het op lagere kwaliteit zetten :P
pi_140682981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
moet patje het op lagere kwaliteit zetten :P
Nee man, zelfs met een dikke internetverbinding is Twitch gewoon een hoerenservice. Werkt voor geen meter :')
pi_140683402
Weet iemand hoe ik bij VLC de ondertiteling naar voren kan halen? Loopt nu namelijk 5 sec achter, erg irritant. :{
pi_140683437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef nistelaria het volgende:
Weet iemand hoe ik bij VLC de ondertiteling naar voren kan halen? Loopt nu namelijk 5 sec achter, erg irritant. :{
j en k was t geloof ik.
Lang geleden dat ik VLC heb gebruikt tho.

Anders is t h en g
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:22:02 #292
141104 Patje1987
pi_140683465
Werkt prima hier.
pi_140683470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef nistelaria het volgende:
Rechter muisknop -> Extra -> Spoorsynchronisatie

Zo doe ik het altijd :)
pi_140683865
PS4 _O_ Wedstrijd ziet er briljant uit. Zie alleen de bal niet :')
pi_140684077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Toefjes het volgende:
PS4 _O_ Wedstrijd ziet er briljant uit. Zie alleen de bal niet :')
_O_
pi_140684162
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
Werkt prima hier.
Ligt vast aan m'n flash-plugin. Sommige kanalen werkt het prima, andere loopt het hoerending te stotteren als een retard met Parkinson.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:39:07 #297
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_140684259
Finale tegen iemand met allemaal +10 kaartjes verloren. 69% pass acc die hont, hij 8 op doel ik 6.
Zijn spelers hadden allemaal 99 pace en 99 strength schat ik zo. Wel jammer want won al mijn wedstrijden daarvoor ruim. Nu ben ik er echt helemaal klaar mee :P Jammer dat ik die spelers niet kan weggeven ofzo
pi_140684332
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

_O_
Haha, jij geen last van gehad? Echt weer een wtf dingetje.
pi_140684508
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

j en k was t geloof ik.
Lang geleden dat ik VLC heb gebruikt tho.

Anders is t h en g
Thanks! :D
pi_140684710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Haha, jij geen last van gehad? Echt weer een wtf dingetje.
Nee, maar dat kom misschien omdat ik altijd met een geel balletje speel. :P
pi_140684718
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')