quote:
de dames van autisme zijn er weer hoor godverdomme altijd t zelfde gezeikquote:
hahah dat vond ik ook wel dope jaquote:
dat was cleopatra welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je beweert dat ik dat nep-nummer heb gebeld waarvan jij zei dat het van jou was en door de telefoon heb zitten schreeuwen
Ben geen historisch wijf ofzo.
historisch nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je beweert dat ik dat nep-nummer heb gebeld waarvan jij zei dat het van jou was en door de telefoon heb zitten schreeuwen
lol historisch wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
klopt, liggen ver uit elkaar de unitsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach zit op zich wel redelijk in elkaar qua veiligheid. Bij Shell helemaal, kan niks gebeuren verder behalve een stevige fik in één unit.
Nee meid.quote:
wat heb jij nou weer lopen vreten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef badschaap het volgende:
die ene unit als je moerdijk komt oprijden vanaf a16, die het dichtst daarbij light bij de a16 dus is volgens mij geklapt
Jij begint met debiele leugensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee meid.
Maar het zal wel weer.
Altijd gezeik met jou en/of je bf over debiele dingenterwijl jullie soms ook normaal kunnen posten.
Als dat uitkomt.
Beetje klaar mee eerlijk gezegd sfeer raakt er ook door verneukt en het blijft toch elke keer zo.
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.quote:
Doe je een Jhali na?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze shit broeder.
Mijn rimpelzak kan dit niet aan
De groeten.
Ik heb dat nummer niet gebeld. Aangezien ik nog 12 min/sms heb voor de komende 10 dagenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik maakte ook niet echt een grap. nogal wiedes als jouw grap origineler is dan
Jep allemaal, niet te vretenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie die limited edition WK chips van Lays al geproefd
Ik zette ooit een raam open in de nacht en toen kwamen ze...quote:
wie ben jijquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zette ooit een raam open in de nacht en toen kwamen ze...
de kapitalisten....
die ervoor zorgden dat ik vandaag de dag nog met een kurk in mijn reet slaap elke nacht
Werkte ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
werk jij dan op de shell?
Oja er staat trouwens een benzeen vorm in de fik
Wel oké, vond hem niet heel bijzonder en was toch wel blij dat hij op was en dat de volgende weer met gewone vloei wasquote:
Maar proefde hij wel naar chocolade?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel oké, vond hem niet heel bijzonder en was toch wel blij dat hij op was en dat de volgende weer met gewone vloei was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar proefde hij wel naar chocolade?
Eerder naar vanille en niet heel sterk ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreetkick heeft meer te maken met de wiet
Your beauty never ever scared me.
oh het was ethylbenzeenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte ja.
Bij Njistad dat is een zustermaatschappij van Shell in Pernis.
Altijd bizarre veiligheidsmaatregelen daar.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar proefde hij wel naar chocolade?
En mijn vriend had trouwens aardbei-kiwi en vond hem ook niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ach heeft hij wel zijn dagelijkse portie vitaminen opquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En mijn vriend had trouwens aardbei-kiwi en vond hem ook niet zo
Het leek me wel leuk om uit te proberen, anders moesten we verzendkosten betalenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach heeft hij wel zijn dagelijkse portie vitaminen op![]()
Nee lijkt me ook niks hoor gewoon normale rizzla blauw verder niks.
Whaha, Kees woont hier 20km vandaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik maakte ook niet echt een grap. nogal wiedes als jouw grap origineler is dan
Groot gelijk gewoon altijd alles proberen heb nu growkit voor paddenstoelen "legaal" besteldquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk om uit te proberen, anders moesten we verzendkosten betalen
Ah dat is wel tofquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Groot gelijk gewoon altijd alles proberen heb nu growkit voor paddenstoelen "legaal" besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |