SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
moest lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.
valt meequote:
Dankuwelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een goede tt, zeer inspirationeel.
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
valt mee
ik heb t vaker bij anderen gedaan en mn eigen pener enzo
niks mis mee
en het stonk niet
niet als je besneden bentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was nadat ik mij had afgetrokken, heb je nog een zwanus weet je wel.
mijn penis reinigt van zichzelfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
maar hoe kan dat dan? Stinkt toch klote erg
Zal ik solidair zijn en die ook in mijn sig zettenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal ik solidair zijn en die ook in mijn sig zetten
1 2 | [url="http://forum.fok.nl/topic/2112992/1/999#140683545"]hier[/url] schreef [url="http://forum.fok.nl/user/profile/391974"]LETMEIN[/url] : Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen. |
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij wilt pics van een jongen? ben je gey ofs0
wies daquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen weet toch dat lmi en Etsu een stelletje zijn
ik heb nog teveel ambitiesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen weet toch dat lmi en Etsu een stelletje zijn
In een SC posten zonder het profiel van de users te weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij wilt pics van een jongen? ben je gey ofs0
Op dumpert welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iemand die docu over Kees de autist gezien![]()
Etsu aka vmbo naar vwo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
In een SC posten zonder het profiel van de users te weten.
stukje op dumpert jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft iemand die docu over Kees de autist gezien![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stukje op dumpert ja
doe is linkje dan
wat doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
Nog 9 weken en 6 dagen, dan ben ik in Japan.
De tijd gaat zo langzaam.
gayquote:
Van zwerver tot miljonairquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat die man die op een springkussen lijkt
WAT MOETEN WE DOEN?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
insomnia sinds jij ons verlaat
weet ik niet hoe het gaat
is het leven een grap
of is dit het allemaal waard
FOK! dichtgooienquote:
spermavullend verhaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
soms zit de leven mee
soms zit de leven tegen
maar het enige wat voor mij uitmaakt
is dat jij mij volmaakt
ezell?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
soms zit de leven mee
soms zit de leven tegen
maar het enige wat voor mij uitmaakt
is dat jij mij volmaakt
Ik had laatst ook iets met sperma, voor je moederquote:
Had je sperma in je vriendin gedeponeerdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets met sperma, voor je moeder
grgr
Doe ik niet, daar heb ik een rubbertje voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je sperma in je vriendin gedeponeerd
Jonge jongequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe ik niet, daar heb ik een rubbertje voor
He ik kan toch moeilijk nu al vader wordenquote:
Alles kan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
He ik kan toch moeilijk nu al vader worden
quote:
Dat dacht ikquote:
Ik ben nu werklooszquote:
Solliciteren ja, op mijn baantje waren 15 solli's en ik was de gelukkigequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nu werkloosz
Maar druk aan het solliciteren en rondkijken
Wat voor werk doe je nu danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Solliciteren ja, op mijn baantje waren 15 solli's en ik was de gelukkige
Nein nein nein, cateringmedewerkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je nu dan
Fulltime FOK! ken
Ah dat lijkt mij ook wel chillquote:
quote:
Ik had ook 15 solli's gestuurd en bij 14 kreeg ik geen reactiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb al bij the Phone House gesolliciteerd, Action en een lokale poelier, maar niemand wil mij hebben omdat ik een oude zak ben
Ligt er aan waarmeequote:
neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
een kloon van iemand uit vbl. Inso bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat vinden jullie van de enjambementen in mijn gedicht?
Nee echt nietquote:
Waarom denk je dat?quote:
Stokdiefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
IsaacCuenca is wel een mysterieus persoon
Wie ikquote:
Nee die nieuwequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:39 schreef [url=http://forum.fok.nl
/user/profile/402566]SgtPorkbeans[/url] het volgende:
[..]
Wie ik
insoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben hier nog maar 2 of 3 topics maar ik zie jullie allemaal al als mijn beste vrienden
gek is dat he
wat vriendschap is?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ben hier nog maar 2 of 3 topics maar ik zie jullie allemaal al als mijn beste vrienden
gek is dat he
wat vriendschap is?
bier drinken en een Ajax wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
gek is dat he
wat vriendschap is?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
bier drinken en een Ajax wedstrijd kijken
ik haat jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
gek is dat he
wat vriendschap is?
Nokken kutwijfquote:
da's je beste vriendquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik haat je
geef antwoord op mn dm
WIE BEN JE GVD
Jij dusquote:
Iedereen is verdachtquote:
Nee, ik heet SgtPorkbeans, lezen is niet je sterkste punt merk ik welquote:
Wat lievvquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
cadeautje voor me pa gekocht
Niets mis mee, mijn pa kan een smartphone niet hendelenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
cadeautje voor me pa gekocht
dan neem je er eenquote:
ik wil dronken zijnquote:
daarom heb ik er ook eentje met een groot scherm gekocht, dan kan hij het tenminste zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niets mis mee, mijn pa kan een smartphone niet hendelen
wie de fak is isaaxquote:
Kom meeten, ik heb wel bierquote:
zondag?quote:
grapje toch jcquote:
Is Chinaphone toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
daarom heb ik er ook eentje met een groot scherm gekocht, dan kan hij het tenminste zien
Aldo is een held, hoe is het met z'n PS3quote:
?? geen idee over wie je het hebtquote:
naar mijn dorpquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
ik kan zondag heel de dag vrij reizen
maar ik weet niet waar ik heen ga
wanneer meeten sofjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aldo is een held, hoe is het met z'n PS3
heb je zelf al een nieuwe danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
klopt, en was met korting maar 46 eu
kom dancetour bredaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
lol wat zijn de specsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
klopt, en was met korting maar 46 eu
Hij heeft mijn PS3 gekochtquote:
sinds wanneer koop jij bierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Ezell het volgende:
WACHT
Ik heb meebetaald, dus het is ook mijn bierrr
Vorig jaarquote:
ik haat jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan de komende anderhalve week niet afspreken vanwege skool
Main Features:quote:
Lol stamt jouw pc uit de middeleeuwen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Main Features:
RAM: 512MB (468.77MB available)
ROM: 4GB (3.58GB available)
Gravity/Light/Proximity Sensing System
FM/MP3/MP4/Bluetooth/GPS Function Supported
Specification:
Basic Information
Type: PhabletOS: Android 4.2CPU: MTK6572Cores: Dual Core, 1.3GHz, Cortex-A7GPU: Mali-400 MPRAM: 512MBROM: 4GBExternal memory: TF card up to 32GB (not included) Network
WiFi: 802.11b/g/n wireless internetNetwork type: GSM+WCDMAFrequency: GSM 850/900/1800/1900MHz WCDMA 850/2100MHzSupport 3G : YesGPS: YesBluetooth: Yes
Display
Screen type: Capacitive (2-Points)Screen size: 5.0 inchScreen resolution: 854 x 480 (WVGA) Camera
Camera type: Dual cameras (one front one back)Back camera: 5.0MP, with flash light and AFFront camera: 0.3MPVideo recording: Yes
Connectivity
SIM Card Slot: Dual SIMTF Card Slot: YesMicro USB Slot: YesAudio Out Port : Yes (3.5mm audio out port)Microphone: SupportedSpeaker: Supported
kut specsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Main Features:
Specification:
Basic Information
Type: PhabletOS: Android 4.2CPU: MTK6572Cores: Dual Core, 1.3GHz, Cortex-A7GPU: Mali-400 MPRAM: 512MBROM: 4GBExternal memory: TF card up to 32GB (not included) Network
WiFi: 802.11b/g/n wireless internetNetwork type: GSM+WCDMAFrequency: GSM 850/900/1800/1900MHz WCDMA 850/2100MHzSupport 3G : YesGPS: YesBluetooth: Yes
Display
Screen type: Capacitive (2-Points)Screen size: 5.0 inchScreen resolution: 854 x 480 (WVGA) Camera
Camera type: Dual cameras (one front one back)Back camera: 5.0MP, with flash light and AFFront camera: 0.3MPVideo recording: Yes
Connectivity
SIM Card Slot: Dual SIMTF Card Slot: YesMicro USB Slot: YesAudio Out Port : Yes (3.5mm audio out port)Microphone: SupportedSpeaker: Supported
PC op android jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lol stamt jouw pc uit de middeleeuwen?
Ongeveer gelijk aan m'n Note I dus mmmm not bad not bad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Main Features:
Specification:
Basic Information
Display
Connectivity
LOL!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lol stamt jouw pc uit de middeleeuwen?
Vind je het gek, ik heb er goed voor gezorgdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb ik niet voor mezelf gekocht
[..]
ding werkt nog, dus zal prima zijn
[..]
ik jou ook
hahahahahahaquote:
Hoezo nu? Moet je morgen werken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
ik weet niet waarom ik op fok zit
ik wilde eigenlijk gaan slapen
ditquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
ik weet niet waarom ik op fok zit
ik wilde eigenlijk gaan slapen
leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
ik moet echt te vaak hardop lachen om fok
als ik nu gaquote:
wie ben jij en wat doe je hierquote:
Met wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin om een stukje te gaan toeren
stepquote:
De cabrio van papsquote:
nou okequote:
jij ookquote:
Trusten sofquote:
Neen helaasch nietquote:
Hipquote:
Vuile teringproleet!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef LETMEIN het volgende:
"Ik wou dat ik met de trein was gegaan"
In die context
Wij praten de laatste tijd ook niet zo veel meer.. heb ik het gevoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
Elan, ik praat nooit meer met je. Vuile leugenaar.
steek hem doodquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
wat heeft ie gedaan sdanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
Kom er net vandaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef badschaap het volgende:
wow maatje van mij is nu aan het werk bij de shell. Daar is net een fucking grote explosie geweest
Eh ok.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
hij moet gewoon doorwerken, hij werkt in een andere unit dan degene die in geploft nmlquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom er net vandaan.
Woon in de Hoekse Waard net als typ maar nog niks te merken hier
Ach zit op zich wel redelijk in elkaar qua veiligheid. Bij Shell helemaal, kan niks gebeuren verder behalve een stevige fik in één unit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
hij moet gewoon doorwerken, hij werkt in een andere unit dan degene die in geploft nml
Je beweert dat ik dat nep-nummer heb gebeld waarvan jij zei dat het van jou was en door de telefoon heb zitten schreeuwenquote:
quote:
de dames van autisme zijn er weer hoor godverdomme altijd t zelfde gezeikquote:
hahah dat vond ik ook wel dope jaquote:
dat was cleopatra welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je beweert dat ik dat nep-nummer heb gebeld waarvan jij zei dat het van jou was en door de telefoon heb zitten schreeuwen
Ben geen historisch wijf ofzo.
historisch nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je beweert dat ik dat nep-nummer heb gebeld waarvan jij zei dat het van jou was en door de telefoon heb zitten schreeuwen
lol historisch wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
klopt, liggen ver uit elkaar de unitsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach zit op zich wel redelijk in elkaar qua veiligheid. Bij Shell helemaal, kan niks gebeuren verder behalve een stevige fik in één unit.
Nee meid.quote:
wat heb jij nou weer lopen vreten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef badschaap het volgende:
die ene unit als je moerdijk komt oprijden vanaf a16, die het dichtst daarbij light bij de a16 dus is volgens mij geklapt
Jij begint met debiele leugensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee meid.
Maar het zal wel weer.
Altijd gezeik met jou en/of je bf over debiele dingenterwijl jullie soms ook normaal kunnen posten.
Als dat uitkomt.
Beetje klaar mee eerlijk gezegd sfeer raakt er ook door verneukt en het blijft toch elke keer zo.
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.quote:
Doe je een Jhali na?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze shit broeder.
Mijn rimpelzak kan dit niet aan
De groeten.
Ik heb dat nummer niet gebeld. Aangezien ik nog 12 min/sms heb voor de komende 10 dagenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilde van Tjacka mijn nummer hebben en gaat vervolgens dat nummer bellen. Wtf ben je gek of zo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik maakte ook niet echt een grap. nogal wiedes als jouw grap origineler is dan
Jep allemaal, niet te vretenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie die limited edition WK chips van Lays al geproefd
Ik zette ooit een raam open in de nacht en toen kwamen ze...quote:
wie ben jijquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zette ooit een raam open in de nacht en toen kwamen ze...
de kapitalisten....
die ervoor zorgden dat ik vandaag de dag nog met een kurk in mijn reet slaap elke nacht
Werkte ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
werk jij dan op de shell?
Oja er staat trouwens een benzeen vorm in de fik
Wel oké, vond hem niet heel bijzonder en was toch wel blij dat hij op was en dat de volgende weer met gewone vloei wasquote:
Maar proefde hij wel naar chocolade?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel oké, vond hem niet heel bijzonder en was toch wel blij dat hij op was en dat de volgende weer met gewone vloei was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar proefde hij wel naar chocolade?
Eerder naar vanille en niet heel sterk ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreetkick heeft meer te maken met de wiet
Your beauty never ever scared me.
oh het was ethylbenzeenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte ja.
Bij Njistad dat is een zustermaatschappij van Shell in Pernis.
Altijd bizarre veiligheidsmaatregelen daar.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar proefde hij wel naar chocolade?
En mijn vriend had trouwens aardbei-kiwi en vond hem ook niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ach heeft hij wel zijn dagelijkse portie vitaminen opquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En mijn vriend had trouwens aardbei-kiwi en vond hem ook niet zo
Het leek me wel leuk om uit te proberen, anders moesten we verzendkosten betalenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach heeft hij wel zijn dagelijkse portie vitaminen op![]()
Nee lijkt me ook niks hoor gewoon normale rizzla blauw verder niks.
Whaha, Kees woont hier 20km vandaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik maakte ook niet echt een grap. nogal wiedes als jouw grap origineler is dan
Groot gelijk gewoon altijd alles proberen heb nu growkit voor paddenstoelen "legaal" besteldquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het leek me wel leuk om uit te proberen, anders moesten we verzendkosten betalen
Ah dat is wel tofquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Groot gelijk gewoon altijd alles proberen heb nu growkit voor paddenstoelen "legaal" besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |