Domme mensen kunnen tegenwoordig krankzinnig oud worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Zou hij nog geleefd hebben als hij minder intelligent zou zijn geweest? Dat constant doorredeneren was wel (deels) zijn downfall.
Hij zou nog geleefd hebben als hij minder autistisch geweest was. Zat intelligente mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Zou hij nog geleefd hebben als hij minder intelligent zou zijn geweest? Dat constant doorredeneren was wel (deels) zijn downfall.
Heeft volgens mij niet zoveel met intelligentie te maken, vooral met het ziektebeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Devil's Advocate, that's how they roll.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hij verschuilt achter zijn autisme, realy? Tyft op man.
Ook zat autistische mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zou nog geleefd hebben als hij minder autistisch geweest was. Zat intelligente mensen die dat niet doen.
Hmm dat enorme focussen op dingen gecombineerd met een enorm hoog IQ maakt het allemaal nog ingewikkelder, lijkt me. Alles tot in den treure doorberedeneren, overdenken etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niet zoveel met intelligentie te maken, vooral met het ziektebeeld.
Nou ja, minder intelligente mensen kunnen ook doorredeneren, het klinkt alleen minder diepgaand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook zat autistische mensen die dat niet doen.![]()
Dus wat was het, het autisme, de intelligentie of de combinatie. Autistisch met een normaal IQ had zijn leven wel een stuk draaglijker gemaakt, vermoed ik. Meer dan hyperintelligent en minder autistische trekken.
Meisje tochquote:
Ja maar dat gaat toch juist vrij vaak samen, hoog iq en autisten? Ik ken vrij veel mensen met aandoeningen in het autistisch spectrum maar geen van die mensen vind ik dom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm dat enorme focussen op dingen gecombineerd met een enorm hoog IQ maakt het allemaal nog ingewikkelder, lijkt me. Alles tot in den treure doorberedeneren, overdenken etc.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
Welcome to planet Earth, where everybody tells you to go fuck yourself.
Jeroen en Kees gisteren gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Matthijs, een schitterende docu, zijn broer is ook een Fokker, mooi gesprek met hem gehad toen over de docu.
Jeroen Jeroen is ook een aanrader, heerlijk joch met een prima begeleider.
Ook Kees die gisterenavond is uit gezonden op Ned 2 ook een aanrader.
En Nachtvlinder over Pris moet je ook eens naar gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |