Domme mensen kunnen tegenwoordig krankzinnig oud worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Zou hij nog geleefd hebben als hij minder intelligent zou zijn geweest? Dat constant doorredeneren was wel (deels) zijn downfall.
Hij zou nog geleefd hebben als hij minder autistisch geweest was. Zat intelligente mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Zou hij nog geleefd hebben als hij minder intelligent zou zijn geweest? Dat constant doorredeneren was wel (deels) zijn downfall.
Heeft volgens mij niet zoveel met intelligentie te maken, vooral met het ziektebeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef mootie het volgende:
Devil's Advocate, that's how they roll.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hij verschuilt achter zijn autisme, realy? Tyft op man.
Ook zat autistische mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zou nog geleefd hebben als hij minder autistisch geweest was. Zat intelligente mensen die dat niet doen.
Hmm dat enorme focussen op dingen gecombineerd met een enorm hoog IQ maakt het allemaal nog ingewikkelder, lijkt me. Alles tot in den treure doorberedeneren, overdenken etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niet zoveel met intelligentie te maken, vooral met het ziektebeeld.
Nou ja, minder intelligente mensen kunnen ook doorredeneren, het klinkt alleen minder diepgaand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook zat autistische mensen die dat niet doen.![]()
Dus wat was het, het autisme, de intelligentie of de combinatie. Autistisch met een normaal IQ had zijn leven wel een stuk draaglijker gemaakt, vermoed ik. Meer dan hyperintelligent en minder autistische trekken.
Meisje tochquote:
Ja maar dat gaat toch juist vrij vaak samen, hoog iq en autisten? Ik ken vrij veel mensen met aandoeningen in het autistisch spectrum maar geen van die mensen vind ik dom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm dat enorme focussen op dingen gecombineerd met een enorm hoog IQ maakt het allemaal nog ingewikkelder, lijkt me. Alles tot in den treure doorberedeneren, overdenken etc.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
Welcome to planet Earth, where everybody tells you to go fuck yourself.
Jeroen en Kees gisteren gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Matthijs, een schitterende docu, zijn broer is ook een Fokker, mooi gesprek met hem gehad toen over de docu.
Jeroen Jeroen is ook een aanrader, heerlijk joch met een prima begeleider.
Ook Kees die gisterenavond is uit gezonden op Ned 2 ook een aanrader.
En Nachtvlinder over Pris moet je ook eens naar gaan kijken.
Ik heb het niet zo op die Prissellaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Matthijs, een schitterende docu, zijn broer is ook een Fokker, mooi gesprek met hem gehad toen over de docu.
Hij zegt het zelf mooi nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch juist vrij vaak samen, hoog iq en autisten? Ik ken vrij veel mensen met aandoeningen in het autistisch spectrum maar geen van die mensen vind ik dom.
Gisteren al uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef Toverheks het volgende:
Flikker eens opquote:
Jeroen wat een jongen he, oh die doc heb ik wel 3 keer gezien. dat hij zich buiten ging uitkleden op de trampoline en dat zijn begeleider oh wat een leuke gozer.quote:
Kevin is echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jeroen wat een jongen he, oh die doc heb ik wel 3 keer gezien. dat hij zich buiten ging uitkleden op de trampoline en dat zijn begeleider oh wat een leuke gozer.
Ook Check point is een docu over palastijnen bij de check point, was ook een heel goede docu, over mensen die de grens over moeten voor een dokter of hun werk, dan zie je eens de andere kant, dat Israel ook niet zo fris is.
Ik heb geen idee of dat zo is. Maar ik erger me aan het stereotype want heel veel mensen denken dat het omgekeerd ook zo werkt of zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch juist vrij vaak samen, hoog iq en autisten? Ik ken vrij veel mensen met aandoeningen in het autistisch spectrum maar geen van die mensen vind ik dom.
Over mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dus kan het nu weer ergens anders over gaan....
gisteren was ik hier niet en ook niet terug gelezen. Er wordt wel meer dubbel besproken in een Sc.quote:
Hij heeft een aantal hele mooie uitspraken gedaan die de spijker echt op de kop sloegen.quote:
Autisme en een hoge intelligentie gaan inderdaad vaak samen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat zo is. Maar ik erger me aan het stereotype want heel veel mensen denken dat het omgekeerd ook zo werkt of zo.
Ja ik ben stil in grote groepen, ja ik hou van techniek, ja ik leer graag, en ja ik hou graag van dingen netjes op een rijtje (alhoewel ik zelf vaak een troep maak). Dat maakt me nog geen autist
volgens de meeste hier waarschijnlijk wel want we zijn allemaal dom, zielig en autistisch op een aantal na natuurlijk.... die zijn geweldig....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat zo is. Maar ik erger me aan het stereotype want heel veel mensen denken dat het omgekeerd ook zo werkt of zo.
Ja ik ben stil in grote groepen, ja ik hou van techniek, ja ik leer graag, en ja ik hou graag van dingen netjes op een rijtje (alhoewel ik zelf vaak een troep maak). Dat maakt me nog geen autist
Denk als het je eigen kind is je er mee leert omgaan,, moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Kevin is echt![]()
Jeroen zou mijn bloed doen koken.
SEKS!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dus kan het nu weer ergens anders over gaan....
Ik moest er van lachen.quote:
Impossiblar. Dom en autistisch is een uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens de meeste hier waarschijnlijk wel want we zijn allemaal dom, zielig en autistisch op een aantal na natuurlijk.... die zijn geweldig....
Ok jij spoort ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
Liesje, wat zijn die letters steeds in beeld?
Nee, vaak lijkt dat zo omdat ze zich zo specifiek kunnen richten op een onderwerp. Vaak omdat zo informatie/hun wereld voor hun beheersbaar blijftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrij outgoing maar heb dan weer juist veel last van autistische trekjes. Kunnen mensen ook vaak niet geloven, want ik ben toch zo makkelijk in de omgang?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar het gaat toch wel vaak gepaard met een hoog IQ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, vaak lijkt dat zo omdat ze zich zo specifiek kunnen richten op een onderwerp. Vaak omdat zo informatie/hun wereld voor hun zo beheersbaar blijft
Niet alle autisten zijn dom, niet alle autisten zijn hoogbegaafd.
Tja, het is lastig fris te blijven als beschaving tussen barbaren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jeroen wat een jongen he, oh die doc heb ik wel 3 keer gezien. dat hij zich buiten ging uitkleden op de trampoline en dat zijn begeleider oh wat een leuke gozer.
Ook Check point is een docu over palastijnen bij de check point, was ook een heel goede docu, over mensen die de grens over moeten voor een dokter of hun werk, dan zie je eens de andere kant, dat Israel ook niet zo fris is.
3D maar het ziet er niet uitquote:
Zijn manier van dagen tellen. één of anders stelsel waarmee je een datum in 3 cijfers/letters kan aanduiden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef Baconbus het volgende:
Liesje, wat zijn die letters steeds in beeld?
ik ben er veel tegen gekomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een vrij 'romantisch' beeld er van. Veel autisten hebben een laag IQ.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het gaat toch wel vaak gepaard met een hoog IQ?
Aaah, nice!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn manier van dagen tellen. één of anders stelsel waarmee je een datum in 3 cijfers/letters kan aanduiden.
Tuurlijk wel, het punt was meer dat we al wisten van de docu's.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Mag het nu wel of niet over autistme gaan hier, of mag er niet over bepaalde docu`s gepost worden, Liesje zegt net dat het gisteren al uitgebreid besproken was.
Ik zou ze weleens willen hebben, maar helaas...quote:
van mij mag je het gewoon bespreken. de meeste hebben het er toch over dus je kan gewoon meedoenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Mag het nu wel of niet over autistme gaan hier, of mag er niet over bepaalde docu`s gepost worden, Liesje zegt net dat het gisteren al uitgebreid besproken was.
Lol, die omschrijving past ook precies op mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die tijden ook erbij, systeem hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De datum. In het begin legde hij het uit.
Ja maar lees niet alles terug he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het punt was meer dat we al wisten van de docu's.
Ik zei dat het gister besproken was, niet meer en niet minder. Die docu's die jij noemde hebben we gister gekeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjan
Gisteren al uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei dat het gister besproken was, niet meer en niet minder. Die docu's die jij noemde hebben we gister gekeken.
Liesje kan lullen wat ze wil. Jij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, al gaat het over Bami Panjan
Top, ik vond Kees een mooie docuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het punt was meer dat we al wisten van de docu's.
jij begon eroverquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gegeten en nu heb ik honger
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid besproken.
Dan moet je even duidelijker wezen. zo blijft er verwarring ontstaan he
Als je wat wil zeggen, kan je iets zeggen. Bovenaan staat 'Iedereen is Welkom' toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid besproken.
Dan moet je even duidelijker wezen. zo blijft er verwarring ontstaan he
Bitch fightquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.
Ga je er heel druk over maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
wat zijn een hoop mensen opstandig vandaag en wat een hoop misstanden iedere keer
Ach je sneert wel eens meer, maar geeft niet Liesje, maar valt wel op, waar ik ook post, je quote mijn post en geeft dan weer een vage uitleg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je het er niet over mag hebben toch? Lijkt me duidelijk genoeg. En dat begrijp jij ook wel, je bent niet dom. Je wilt gewoon even wijzen naar de sneer naar jou. Die er niet was.
chinees is heerlijk, alleen jammer dat je zo vol zit en na een paar uur weer mega honger krijgtquote:
dat is NIET waar!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
wat zijn een hoop mensen opstandig vandaag en wat een hoop misstanden iedere keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |