Kom hierheen lopen we berg opquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik had zaterdag naar pinkpop gewild. Wil zo graag een keer John Mayer zien
Ga jequote:
Fie wereld ging bij mij al open toen ik 4 was. Toendertijd wel met een draaiknopquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Mansjester het volgende:
Wowowowow tv kijken vanuit je bed.Er gaat een wereld voor me open
Hij staat alleen wel nog op de grond, maar dat is wel handig juist als ik op mn zij in bed lig
In je bed tv kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Mansjester het volgende:
Wowowowow tv kijken vanuit je bed.Er gaat een wereld voor me open
Hij staat alleen wel nog op de grond, maar dat is wel handig juist als ik op mn zij in bed lig
Mwoa alternatief festivalquote:
Misschien meet je stickertje, die al een tijdje erg stil isquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gaat. Ik ga niet voor een bepaalde band. Ben zelf niet zo van die hele EDM en trance enzo.
Moeten er nu niet ook Stickertje kloons gemaakt worden ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Misschien meet je stickertje, die al een tijdje erg stil is
Er is maar 1 stickertjequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moeten er nu niet ook Stickertje kloons gemaakt worden ofzo
Dankje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er is maar 1 stickertjedie kan niet vervangen worden
Appelen is jou kloonquote:
Ik kom daar pas iets na 5 uur langsquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef WcPot het volgende:
Oproep aan studiotje vanmiddag emiclaerhof albert heijn verwachte aankomsttijd 16,22 uur dus als je wil meeten. Ik probeer vanmiddag nog een bericht te plaatsen tijd kan een beetje afwijken
Ga dan een half uurtje eerderquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik kom daar pas iets na 5 uur langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |