Dat welquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef WcPot het volgende:
Was wel mooi geweest als er nu een video auto van wegmisbruikers achter mij aan zat
Waarom zou je daar in godsnaam zo zacht rijden.....quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmorgen nog even opa ingehaald
Omdat opa vast dacht met 60 kom ik er ook wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam zo zacht rijden.....
Heb al mensen 40 zien rijden waar je 80 mocht. Gekkenwerk, is vaak gevaarlijker dan te hard rijden zelfs...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam zo zacht rijden.....
Zelfde als met verkeerslichten dan heb je 2x2 rijstroken na de verkeerslichten gaat het weer over in enkelbaans. En alle auto's willen je nog net graag inhalen. Zitten ze voor je gaan ze krap 70 rijdenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb al mensen 40 zien rijden waar je 80 mocht. Gekkenwerk, is vaak gevaarlijker dan te hard rijden zelfs...
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Omdat opa vast dacht met 60 kom ik er ook wel.
Idd levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb al mensen 40 zien rijden waar je 80 mocht. Gekkenwerk, is vaak gevaarlijker dan te hard rijden zelfs...
Klopt wat je zegt. Soms merk ik als ik inhaal dat dit soort types schrikken als ze ingehaald worden. Omdat ze ook nooit in hun spiegels kijken. Komt er in één keer een 30 tonnen diesel voorbij. Valt ook niet op of zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:02 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Dat is een verkeerde gedachte, nu moet iedereen die idioot inhalen wat gevaarlijke situaties kan opleveren.
[..]
Idd levensgevaarlijk.
Heb al een paar keer bijna aanrijdingen door dit soort acties zien gebeuren. En als je dan aan de bestuurder van de auto in kwestie vraagt waarom hij niet harder rijdt is het altijd "ja dan halen ze maar in"
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek naar een kijkmaatje voor de zondagavond.
Weet alleen niet hoe ik dan moet uitleggen dat ik dan ook op een forum aanwezig moet zijn.
Laten we anders een topic starten in Fokkers helpen Fokkersquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek naar een kijkmaatje voor de zondagavond.
Weet alleen niet hoe ik dan moet uitleggen dat ik dan ook op een forum aanwezig moet zijn.
Ik wil.me best aanmelden voor deel 2quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laten we anders een topic starten in Fokkers helpen Fokkers
Verzamelen we met z'n allen geld in voor een TV en een mooie vent waarmee je kan kijken
Ik wil wel samen met Flippiee kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verzamelen we met z'n allen geld in voor een TV en een mooie vent waarmee je kan kijken
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik neem bier mee. Hele auto volquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon fokmeet bij Flips, allemaal een tientje of 2 inleggen. En een meet, en een TV voor haar
Dat zou ik nooit aannemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon fokmeet bij Flips, allemaal een tientje of 2 inleggen. En een meet, en een TV voor haar
Die shit uit Duitsland omdat lekker goedkoop?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Prima. Laten we ze eens écht bier proeven.
Auto volladen met alfa brand en gulpenerquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Prima. Laten we ze eens écht bier proeven.
quote:
Mijn wagie van de zaak passen minstens 1296 kratjes inquote:
Ik wil wel zien dat we allemaal tegelijk BLAUW BLAUW schreeuwen, of EMG!!! En vergeet KOOOOOOOS niet. Ik neem de cheerlead pompoms meequote:Op woensdag 4 juni 2014 22:45 schreef AF_ het volgende:
Denk alleen niet dat een sbs meet leuk is. Commentaar geven is niet leuk en fokken is niet gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |