Je zegt nu dat MER mensen dom zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, Mexi is niet zo'n domme jongeman
Opleiding die ik heb gevolgd en Flips nu doetquote:
Man man man, niet zo cryptisch tegen mensen die her niet zo vaak posten. Dan lijkt het zo'n inteeltbendequote:
Niet heel populair weet ik niet. Is gewoon erin geslopen hierquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Opleiding die ik heb gevolgd en Flips nu doetNiet heel populair, vooral Toto maakt het vaak belachelijk.
[..]
Man man man, niet zo cryptisch tegen mensen die her niet zo vaak posten. Dan lijkt het zo'n inteeltbende
Man man man dat doe je toch nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Management Economie en Recht
(MAnsjester en Flippiee vinden dit leuk=
Leef je nog?quote:
Deze poll op de fpquote:Om welke reden vind jij Pinkpop het meest kut?
Wat lul je nou, ik vind Pinkpop helemaal niet kut. Toppertje
Ik vind het niet kut maar ik vind het ook niet leuk
Het is te duur
Het is in Limburg
Er spelen alleen maar baggerartiesten
Ik hou niet van kamperen
Ik hou niet van mensenmassa's
Ik hou niet van modder
Ik hou niet van de zachte G
Ik vind Pinkpop kut om een andere reden, namelijk...
tuurlijk johquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]Wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zelf stilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |