Maar ook vaak amusant doorzichtig in hun engheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja vrouwen he![]()
![]()
zijn best wel eng soms
Zo dom ben je ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja tot mensen zich daar weer aan gaan irriteren....
en dan pas ik me weer aan
mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
aanpassen zie ik niet als dom maar als respect voor anderen die zich ergens aan ergeren
Was het maar waar... T is niet meer dan een beetje gekat... fightquote:
Yup. Dit gaat stukken beter in groep 8.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
Als die musical maar half zo slecht wordt als waar naar ik nu zit te kijken, dan krijgt Ron bij de uitvoering een toeval
ik ben na 5 minuten gestopt met kijken en luister gewoon weer muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
Als die musical maar half zo slecht wordt als waar naar ik nu zit te kijken, dan krijgt Ron bij de uitvoering een toeval
De laatste tientallen topics wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, terug lezen is eigenlijk vrij nutteloos....
Ik kijk Oranje hockey en eet chocola ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben na 5 minuten gestopt met kijken en luister gewoon weer muziek![]()
Geen dank voor 10 van mijn posts.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De laatste tientallen topics wel ja![]()
Stuk of 10 interessante posts en verder een hoop bagger...
Wie zegt dat je moet teruglezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, terug lezen is eigenlijk vrij nutteloos....
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Oranje hockey en eet chocola ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |