Ik blijf ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ehhh....
ehmmm...
Tja...
Ooit mocht ik dan blijven..... Gelden resultaten uit het verleden hier nog wel?
Ik heb sindsdien best wat biertjes op....
vandaag vind ik ze wel liefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo veilig, gewoon staan voor wat je zegt, Bam!
Ah... laat maar...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ehhh....
ehmmm...
Tja...
Ik ben al wegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En mannen met minder dan 23 cm. Leeg topic.
En praat je in plaatjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vandaag vind ik ze wel lief
kan straks uiteraard weer anders zijn
Dat is niet echt een garantie voor de toekomst. Ik geef je echter het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ehhh....
ehmmm...
Tja...
Het ging over bitches, Choco probeert zich nu zenuwachtig staande te houden terwijl jullie je lippen zitten af te likken ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:25 schreef Baconbus het volgende:
Please Lord, don't make me ..
[ afbeelding ]
ssstt ik sta soms best wel stevig in mijn schoenen, geef ze nou geen reden om me weer aan te vallenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ging over bitches, Choco probeert zich nu zenuwachtig staande te houden terwijl jullie je lippen zitten af te likken ...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ging over bitches, Choco probeert zich nu zenuwachtig staande te houden terwijl jullie je lippen zitten af te likken ...
Ze hebben niet aangevallen, ze zitten gewoon een beetje te hengelen, de kattenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ssstt ik sta soms best wel stevig in mijn schoenen, geef ze nou geen reden om me weer aan te vallen
Een beeld zegt soms meer dan woorden. Ik ben gek op gifjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja tot mensen zich daar weer aan gaan irriteren....
en dan pas ik me weer aan
Vrouwen zijn echt erger dan welk roofdier dan ook ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben niet aangevallen, ze zitten gewoon een beetje te hengelen, de katten
tja vrouwen hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben niet aangevallen, ze zitten gewoon een beetje te hengelen, de katten
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt erger dan welk roofdier dan ook ...
Jij bent gewoon blond zie ik ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja vrouwen he![]()
![]()
zijn best wel eng soms
Maar ook vaak amusant doorzichtig in hun engheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tja vrouwen he![]()
![]()
zijn best wel eng soms
Zo dom ben je ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja tot mensen zich daar weer aan gaan irriteren....
en dan pas ik me weer aan
mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
aanpassen zie ik niet als dom maar als respect voor anderen die zich ergens aan ergeren
Was het maar waar... T is niet meer dan een beetje gekat... fightquote:
Yup. Dit gaat stukken beter in groep 8.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
Als die musical maar half zo slecht wordt als waar naar ik nu zit te kijken, dan krijgt Ron bij de uitvoering een toeval
ik ben na 5 minuten gestopt met kijken en luister gewoon weer muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
Als die musical maar half zo slecht wordt als waar naar ik nu zit te kijken, dan krijgt Ron bij de uitvoering een toeval
De laatste tientallen topics wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, terug lezen is eigenlijk vrij nutteloos....
Ik kijk Oranje hockey en eet chocola ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben na 5 minuten gestopt met kijken en luister gewoon weer muziek![]()
Geen dank voor 10 van mijn posts.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
De laatste tientallen topics wel ja![]()
Stuk of 10 interessante posts en verder een hoop bagger...
Wie zegt dat je moet teruglezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, terug lezen is eigenlijk vrij nutteloos....
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk Oranje hockey en eet chocola ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |