daar ga jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Na aftrek van belastingen, precies ¤0,-
Nou ik zal beginnen met de ''chili chili'' (inb4: hihahoquote:
Niet voor jou bestemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er een goede sportschool in Groningen
bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou ik zal beginnen met de ''chili chili'' (inb4: hihaho) , er staat dan wel chili op, maar is totaal niet scherp, eerder een verkrachte paprika/tamme chili chips.
''Australian BBQ'' , zit een lekkere smaak aan, lekker smokey BBQ ribs jwzabsoluut een aanrader
dit was mijn spreekbeurt
gr
Dat van vorig jaar was veel vermakelijkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is sowieso door een wijf geschreven
of een homo
stijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is sowieso door een wijf geschreven
of een homo
quote:
omdat je niet welkom bentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet
Doe eens niet zo vervelend
Ga weg man, die is juist het lekkerstquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse is echt om te kotsen soort bedorven Big Tasty smaak of wat er ook aan zit
aioli oléquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse is echt om te kotsen soort bedorven Big Tasty smaak of wat er ook aan zit
Zeiden je ouders dat ook tegen jouquote:
als je van zwara synthetisch rooksmaak houdtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, die is juist het lekkerst
OKE IK ZEG HET NIETquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeiden je ouders dat ook tegen jou
Meen je niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, die is juist het lekkerst
heb ik t tegen jou?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeiden je ouders dat ook tegen jou
ZEG HET JE JONGEN, MAAKT VAN UW HART GEEN MOORDKUILquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand voegt mij random toe op skype, krijg ik dit geleuter:
Click *bla blab bla lblaa* it's a more secure site with my cam you will have to verify your age so I'm not showing my pussy to a minor, i had to do it too but dont worry its completely FREE and its a lot of fun once u come in
Heerlijk zijn die.quote:
Ik praat tegen hem, hij reageert met standaard zinnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]dat had ik een x op FB, zo'n vuile Nigeriaan die mij probeert op te lichten
dat is geen kontvingerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stop wel eens een elektrische tandenborstel in mijn poepgat. Lekker roeren
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stop wel eens een elektrische tandenborstel in mijn poepgat. Lekker roeren
Picsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik praat tegen hem, hij reageert met standaard zinnen
Mooi gesprek wel
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.quote:
echt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.
mara zo van nee of zo van ja?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vinger in mijn poepgat gestoken, vervolgens aan geroken en tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog eens ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |