quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er gezellig uit, veel plezier daar
ben je echt autistquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
adames is best aardig
jammer dat ik te autistisch ben om een gesprek met hem te voeren
volgende keer mattie, laat je je vriendin thuis, dan heb je ook niet de angst dat je je voor lul kan zetten, boeit dan namelijk totaal nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:39 schreef Tjacka het volgende:
adames is best aardig
jammer dat ik te autistisch ben om een gesprek met hem te voeren
Nee bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wel lekkere wijven. Jhali post er ook
komen jullie volgend jaar weer in 414quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
volgende keer mattie, laat je je vriendin thuis, dan heb je ook niet de angst dat je je voor lul kan zetten, boeit dan namelijk totaal niet
misschien welquote:
manier om de pijn weg te lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik dacht dat het autistenverhaaltje op FOK! altijd voor de garp werd gezegd
weet ik tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien wel
overigens, volgens mij had je dat al begrepen, vorige keer was het ook echt stomtoevallig. ik had echt willekeurig vak gepakt.
quote:
hou ik je aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik toch
maar voor volgende keer niet erg
krijgen jij en saind biertje van mij smoofie niet
ie danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Elan het volgende:
Ah Tjacka heeft een nieuw slachtoffer gevonden.
Kijken hoeveel dagen het duurt voor dit weer escaleert.
Waarvoor nog steeds dankquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Wijs Etsu maar terecht in zijn falen. Het is maar goed dat ik Paxcon tot moderator heb laten maken en niet hij
Hvj Etsu
Mijn linkerooglid trilt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Stijn.
Mooi al die VBL-mensen hier krijg ik toch weer gelijk
hoe veel heb je al bijgedragen aan het 'campagnebudget' van fok?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ik geen mod ben
Na aftrek van belastingen, precies ¤0,-quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe veel heb je al bijgedragen aan het 'campagnebudget' van fok?
Ik hoop dat degene die dit doet een ban krijgt, en dan wel voor eeuwigquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begin bijna te vrezen dat het serieus is
Bij nader inzien kun jij het niet zijn. Een te opvallende spellingsfout, betrap ik jou nooit opquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij nader inzien kun jij het niet zijn. Een te opvallende spellingsfout, betrap ik jou nooit op
doe eens een reviewquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie die limited edition WK chips van Lays al geproefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |