daar ga jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Na aftrek van belastingen, precies ¤0,-
Nou ik zal beginnen met de ''chili chili'' (inb4: hihahoquote:
Niet voor jou bestemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit er een goede sportschool in Groningen
bedanktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou ik zal beginnen met de ''chili chili'' (inb4: hihaho) , er staat dan wel chili op, maar is totaal niet scherp, eerder een verkrachte paprika/tamme chili chips.
''Australian BBQ'' , zit een lekkere smaak aan, lekker smokey BBQ ribs jwzabsoluut een aanrader
dit was mijn spreekbeurt
gr
Dat van vorig jaar was veel vermakelijkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is sowieso door een wijf geschreven
of een homo
stijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is sowieso door een wijf geschreven
of een homo
quote:
omdat je niet welkom bentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet
Doe eens niet zo vervelend
Ga weg man, die is juist het lekkerstquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse is echt om te kotsen soort bedorven Big Tasty smaak of wat er ook aan zit
aioli oléquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die linkse is echt om te kotsen soort bedorven Big Tasty smaak of wat er ook aan zit
Zeiden je ouders dat ook tegen jouquote:
als je van zwara synthetisch rooksmaak houdtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, die is juist het lekkerst
OKE IK ZEG HET NIETquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeiden je ouders dat ook tegen jou
Meen je niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, die is juist het lekkerst
heb ik t tegen jou?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeiden je ouders dat ook tegen jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |