Geef maar een link of tekst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je ook even de TV-uitzendingen in de OP zetten, Dago?
Not Foundquote:
Deze werkt beterquote:
Bedankt, ik deed m uit het hoofd, dat werkte niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze werkt beter
http://www.pinkpop.nl/2014/media/
No problem Mex.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, ik deed m uit het hoofd, dat werkte niet.
Het weer voor maandag wordt ook steeds beter. za 33/zo 26/ma 30 gradenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef dnacid het volgende:
Wat een prachtig weekend zal het worden!
Top weertje
Neinquote:
Geen idee wie het zijn, maar zal wel op de camping staan.quote:THE FLEXICAN & MC SEF EN FS GREEN & MC FIT OP PINKPOP
http://www.topbillin.nl/2(...)n-mc-fit-op-pinkpop/
Stage 4quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn, maar zal wel op de camping staan.
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Om maar even van m'n Facebook te citeren.
Uwe D_A:
This year is madness.
IK BEN DE OFFICIËLE FOTOGRAAF VOOR DE ROLLING STONES OP PINKPOP!
Kut muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn, maar zal wel op de camping staan.
Heb met verbazing zitten kijken ja. Hoe kun je zo dom zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef Vatta het volgende:
Was net een chick op het nieuws die vertelde dat ze opgelicht was op marktplaats. Haar vriendin was net gestorven en ze had haar beloofd te gaan. Gevalletje eigen schuld dikke bult bedenkt ik me net want het kaartje werd haar aangeboden voor 55 euro en er zijn nog gewoon kaarten voor de zondag. Dom dom dom dus.
Zo heb ik het ook een aantal keren gedaan. Wel de beste manier idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:53 schreef Kyran het volgende:
Op zich klopt het dan toch wel? Zondag nog niet uitverkocht, dus kaartjes die al verkocht zijn zijn moeilijk door te verkopen. Vandaar dat 55 euro nog best een mooi prijsje was.
Dat neemt niet weg dat je wel een beetje mag oppassen als je kaartjes via Marktplaats/Ticketswap wil gaan kopen. Ik ben al dagen op zoek naar een extra kaartje voor maandag, maar vetrouw de meeste gewoon niet.
Ik wil een hardticket, eerlijk oversteken bij diegene thuis, zodat ik weet waar ik terecht kan als het mis is.
Yaayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop