Wanneer dan?!?! Maarja dat weten we dus niet...quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je geluk heb tweedehands. En soms hebben Saturn en MediaMarkt de 'btw-vrije' dagen, dan zou het basismodel met 8GB 1180,- zijn
Bij A-mac hebben ze een demo model op de site staan voor 1229 maar dan moet je wel in Middelburg afhalen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:50 schreef Apekoek het volgende:
Macbook pro retina 13 inch met 8gb intern en minimaal 128gb, zoek echt de goedkoopste mogelijkheid. Heb een budget van max 1200, een refurbished is ook prima, waar te krijgen? Mits met factuur.
Vorige week bij Staples met de stapelkortingen dus 999 euro betaald voor een 13" retina met 8GB en 256GB SSDquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:50 schreef Apekoek het volgende:
Macbook pro retina 13 inch met 8gb intern en minimaal 128gb, zoek echt de goedkoopste mogelijkheid. Heb een budget van max 1200, een refurbished is ook prima, waar te krijgen? Mits met factuur.
Ik bij de MediaMarkt met de BTW dagenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Vorige week bij Staples met de stapelkortingen dus 999 euro betaald voor een 13" retina met 8GB en 256GB SSD
Enig idee hoe vaak ze die actie houden? Ik las er pas hier van toen die net afgelopen wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Vorige week bij Staples met de stapelkortingen dus 999 euro betaald voor een 13" retina met 8GB en 256GB SSDen ja, gewoon inclusief BTW.
Het was echt een stormloopweek ja, aangezien ik hier ook werkquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Enig idee hoe vaak ze die actie houden? Ik las er pas hier van toen die net afgelopen was
Had ook niet anders verwacht maar vragen kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het was echt een stormloopweek ja, aangezien ik hier ook werkIk kreeg niet eens personeelskorting, dan betaalde ik nog 175 minder. Maar die stapelkortingen komen hooguit in keer per kwartaal voor.
Toevallig heb ik dat met mijn niet net opnieuw geïnstalleerde mac ook, zal wel aan Facebook liggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb mijn mac zojuist opnieuw geïnstalleerd en nu komt het voor dat safari niet alle foto's laadt die ik op websites, Facebook etc wil bekijken. Ik krijg dan een kader te zien en daarin een blauw klein vierkantje met een wit vraagteken daarin. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Toevallig een plugin in je menubar zoals facetab wat dat gebruikt? Had ik ook namelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat flash blijft ook echt aids he op OSX. Er is een update. Moet ik een dmg downloaden, want automatische updaten kan blijkbaar niet. DMG gemount, komt er een pkg uit. Die gestart, gaat hij weer wat downaloden. En dan gaat hij installeren. Dan roept ie dat ik safari moet afsluiten, logisch. Ik sluit Safari. De flash installer zegt dat ik safari moet sluiten. Ik klik doorgaan, de installer zegt dat ik safari moet sluiten...
v&a?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand hier een oud Apple toetsenbord en/of muis liggen die ik over kan nemen? (of iemand die interesse heeft in een 2008 20" iMac zonder werkend toetsenbord en muis?)
Specs?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand hier een oud Apple toetsenbord en/of muis liggen die ik over kan nemen? (of iemand die interesse heeft in een 2008 20" iMac zonder werkend toetsenbord en muis?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk pas in V&A/Marktplaats zetten als ik er een toetsenbord en muis bij heb geregeld, omdat ie me dan beter te verkopen leek.
Maar by popular demand:
Die heb ik ook nog gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima machine, vooral met 6GB RAM. Helaas voor mij te ver weg, anders had ik er zeker over nagedacht
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk pas in V&A/Marktplaats zetten als ik er een toetsenbord en muis bij heb geregeld, omdat ie me dan beter te verkopen leek.
Maar by popular demand:
Heb wel interesse. Wat wil je ervoor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan hem niet vergelijken met een MBA 2010, maar wel met mijn Asus laptop (wat me 1/3 van de prijs van een MBA kostte destijds) van 2011 en dat ding heeft zoveel beter beeldquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:00 schreef Apekoek het volgende:
Zijn contrast waarden en kleuren van een MBA 2014 niet net wat beter dan mijn oude MBA 2010?
6 jaar verschil is nie niksquote:Op zondag 15 juni 2014 14:00 schreef OverRated het volgende:
M'n 2014 Air heeft wel een mooier scherm dan m'n oude 2008 MBP (die dezelfde resolutie had)
Is niet dezelfde resolutie.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:00 schreef OverRated het volgende:
M'n 2014 Air heeft wel een mooier scherm dan m'n oude 2008 MBP (die dezelfde resolutie had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |