Die spaar ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:03 schreef DaMart het volgende:
Best irritant dat je die e-mail bij mislukte login-pogingen niet uit kunt zetten op Mintpal.
Maak je een typefout in je wachtwoord, krijg je daar meteen weer een mail over.
Vraag me nu af waarom SAT zoveel aandacht krijgt, terwijl Mintpal het vandaag dus gaat migreren naar LTC-handel onlytwitter:BTCarchitect twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:02:53Why didn't I buy at 9? Why didn't I buy at 10? Why didn't I buy at 11? Why... #keepitup #SAT reageer retweet
Omdat er gistermorgen getweet werd dat er een swap komt naar SAT 2.0quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:05 schreef Joosie200 het volgende:
Vraag me nu af waarom SAT zoveel aandacht krijgt, terwijl Mintpal het vandaag dus gaat migreren naar LTC-handel onlytwitter:BTCarchitect twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:02:53Why didn't I buy at 9? Why didn't I buy at 10? Why didn't I buy at 11? Why... #keepitup #SAT reageer retweet
Een laatste duik om winst te pakken in BTC voordat het niet meer kan?
Ik heb een stuk of 5 van je mensen eruitgepikt. Niet de laatste 2quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat er gistermorgen getweet werd dat er een swap komt naar SAT 2.0
Dus SAT 1.0 wordt geconverteerd als in CAI > CAIX?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat er gistermorgen getweet werd dat er een swap komt naar SAT 2.0
Mja.. dat kreeg ik net ook te lezen, dus toch maar in SAT op 10 en uit BC? Keuzes... als ik dit ziequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef apacalipto het volgende:
ga ik sat nog pakken bij 10 en verkoop op 12 zetten........ vraag van vandaag....
maar sat blijft op btc markt door de recente ontwikkelingengaat niet meer naar LTC.
De premine word verwijdert en het coin aantal word gedeeld door 1000
die sellwall van 4,6 btc staat al best een tijdje op 10 bij sat, zit nog niet heel veel tempo in dus. ik wacht nog heel even af tot hij iets lager is en we hem gelijk kunnen opsnoepenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. dat kreeg ik net ook te lezen, dus toch maar in SAT op 10 en uit BC? Keuzes... als ik dit zie
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuker als ie crasht en nooit meer naar boven gaatquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellende coin eye Katje?
eigenlijk zijn we al telaat voor de buy on rumors sell on news, en kunnen we als het nieuws kut word ons lelijk brandenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:48 schreef Joosie200 het volgende:
BC verpatsen op 28 en hopen dat je op 10 SAT kan pakken? Keuzes, first world problems
Dat kan en is meest waarschijnlijk ja. Dan had ik maar vanochtend op 6/7 moeten instappen met SAT. That ship has sailed and so the opportunitiesquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef apacalipto het volgende:
[..]
eigenlijk zijn we al telaat voor de buy on rumors sell on news, en kunnen we als het nieuws kut word ons lelijk branden
Mja, die sell walls zijn wel erg groot momenteel en de order depth is op zich ook niet heel veelbelovendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |