ggirl, maar die wilde nog niet in de OPquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was er gisteren niet iemand die zich meldde met 15 januari als datum?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben naar huis gegaan na de tweede kotsbui en kippenvel op mijn armen. En nu zit ik te balen omdat ik zo'n aansteller ben. Ik kan dit niet zo goed
Dan ben je echt geen aansteller hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben naar huis gegaan na de tweede kotsbui en kippenvel op mijn armen. En nu zit ik te balen omdat ik zo'n aansteller ben. Ik kan dit niet zo goed
Oh lord, ik was hier mentaal nog niet klaar voorquote:
gelukkigquote:
Zeg dat maar tegen haar psych over 18 jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
Sowieso merkt een baby daar volgens mij weinig van als het met de voetjes tegen de onderkant ligt
Zeiden ze niet 'je lekt hoor' en loop je nu met een melklektiet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:27 schreef Crumpette het volgende:
oh en het ultieme bewijs dat nog niemand ziet dat ik zwanger ben, bij warm weer op de fiets horen "lekker hoor"
of de kinderwagenbak op de slaapkamer, doe ik ook denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:26 schreef Dyre het volgende:
Ik weet dat dekbedjes worden afgeraden in het ledikantje, ik denk dat ik het voor de reiswieg dan ook maar niet doe. Ik vind er toch geen hoezen voor in die maat.
Wij hebben ook geen wiegje (en geen hemeltje) en ik ben benieuwd hoe dat gaat strakjes. In het ergste geval kunnen we het ledikantje op onze kamer zetten of alsnog een wiegje kopen als we dat echt perse willen.
Ik heb ook geen wieg EN geen hemeltje...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
In de kinderwagenbak kan het toch wel?
Ik prop mijn klein uitgevallen dekentje in de kinderwagenbak aangezien we geen wieg hebben.
Ik had trouwens de indruk dat sommige mensen het vrij barbaars vinden dat ik én geen wieg en geen hemeltje boven het ledikant wil gaan gebruiken. Maar zo ongebruikelijk is dat toch niet meer anno 2014?
spees is op dreefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zeiden ze niet 'je lekt hoor' en loop je nu met een melklektiet?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zeiden ze niet 'je lekt hoor' en loop je nu met een melklektiet?
Dat durf ik niet zo goed 's nachts. I.v.m. met ventilatie enzo is dat toch eigenlijk niet zo handig? En ik slaap dan zelf ook (of dat probeer ik tenminste), dus vind ik dat een beetje engquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of de kinderwagenbak op de slaapkamer, doe ik ook denk ik
met de kap naar beneden kan dat toch prima? Of is dat ook alweer achterhaald?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goed 's nachts. I.v.m. met ventilatie enzo is dat toch eigenlijk niet zo handig? En ik slaap dan zelf ook (of dat probeer ik tenminste), dus vind ik dat een beetje eng
Mn ma begreep eerst ook echt niet datik dat niet wilde... Bij n ander bedje had ik t trouwens wel gedaan,mn moeder had t hemeltje van mijn ledikant al opgezocht...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor het al, het is een generatie-dingetje
Vijftien jaar geleden was geen hemeltje haast ondenkbaar
Tsja, ze zijn tegenwoordig wel streng in hun adviezen. Dit zegt de Stichting Consument & Veiligheid erover:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met de kap naar beneden kan dat toch prima? Of is dat ook alweer achterhaald?
Ledikant op onze slaapkamer past sowieso niet
quote:Aan baby- en kinderartikelen worden in Europa strenge veiligheidseisen gesteld. Ook aan kinderwagens dus. Maar een kinderwagen is ontworpen om kinderen veilig te vervoeren, niet als wiegje of babybedje. De producteisen richten zich dan ook op zaken als stabiliteit, de kwaliteit van de rem en de hoogte van de bak (in verband met uitlaatgassen).
Een deel van de producteisen voor wiegen en ledikantjes is gericht op het voorkomen van wiegendood. Die eisen gelden niet voor kinderwagens. Als je baby in slaap valt tijdens een wandeling, is dat natuurlijk geen probleem. Buiten is er voldoende frisse lucht, en er is toezicht van degene die de wagen duwt.
Maar wij raden ouders af om de kinderwagenbak als permanente slaapplek te gebruiken in de eerste maanden na de geboorte. Vooral op het gebied van ventilatie, luchtdoorlatende zijwanden en bedbodem schiet de kinderwagenbak tekort. Ook zijn de zijwanden in veel gevallen bekleed met kussenachtig materiaal, nóg een risicofactor voor wiegendood. De veiligste slaapplek is en blijft een wiegje of ledikantje dat je de eerste maanden op je eigen slaapkamer zet.
hm. En waarom is een bed op je eigen slaapkamer het veiligst dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef Dyre het volgende:
[..]
Tsja, ze zijn tegenwoordig wel streng in hun adviezen. Dit zegt de Stichting Consument & Veiligheid erover:
[..]
ja, ik zie zeker wel valide puntenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Dyre het volgende:
Misschien ivm het in de gaten houden van de baby/sneller geluidjes op kunnen pikken? Ik weet het niet.
Maar de rest van het verhaal klinkt wel logisch. Aan reiswiegjes worden hele andere eisen gesteld wat betreft veiligheid dan aan ledikantjes. Is voor mij al een reden om het te eng te vinden om als bedje te gebruiken, maar ik ben vrij snel om te lullen
Dat wordt idd heel vaak gedaan en kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:42 schreef Crumpette het volgende:
Comfortabele en ruime wieg
De comfortabele en ruime wieg is ook geschikt om ’s nachts in te slapen en voorzien van een hypoallergeen en ademend matrasje. De zonnekap heeft een Air Top van gaas welke naar wens geopend kan worden voor een verkoelend briesje en frisse lucht.
http://my-joolz.nl/collection/joolz-day/
![]()
nou was ik niet van plan om beeb er nachten in te laten slapen, maar ik dacht wel, als je thuiskomt en hij/zij slaapt, kun je de wieg mee naar de woonkamer nemen en lekker laten slapen
Ik praat er nu over bij mijn psych! Begin van mijn trauma's!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen haar psych over 18 jaar
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Deze keer wordt het een cosleeper. Valt dat onder wieg?
Lijkt me ideaal, gezien het aantal uren dat ik er zo bij lag bij sleeplesssillie, te pinken.
[ afbeelding ]
Beetje rekoefeningen met arm en moet lukken toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kon ook niet slapen maar ik denk dat het met een eigen kamertje minstens zo erg was geweest
Dit kreeg ik laatst ook bij intake kraamzorg te horen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef Zolena het volgende:
Cantare gefeliciteerd![]()
Wij hebben oudste ook een paar dagen in kinderwagenbak naast bed gehad. Kraam zei dat ze het moest afraden, maar dat het voor de eerste dagen niet zoveel kwaad kon. Kindje is nog klein, voldoende ruimte er omheen en draaien doet het nog niet.
Maar na een week wel naar eigen kamer in bedje, heel schattig zo'n knorrend hummeltje naast me maar ik kon echt niet slapen...
jezus, ik zeg toch ook niet dat je dat moet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:56 schreef Mineola het volgende:
Sorry, ik heb niet heel internet en alle autoriteiten afgespeurd in zwangere en pas bevallen toestand. Ik heb een beetje op mn gezonde verstand gevaren. OMGWTFBBQ what was I thinking!
Gosh, ik weet alweer waarom ik hier nooit post...!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jezus, ik zeg toch ook niet dat je dat moet doen
gezellig, kunnen we weer een influx van beledigde lurkers/OUD SC verwachten omdat ik even een linkje heb opgezocht?
zie edit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gosh, ik weet alweer waarom ik hier nooit post...!
Tuurlijk probeert iedere moeder het beste te doen voor haar kind maar ik kan mij ook voorstellen dat als de regels in de jaren tussen kind 1&2 ineens weer veranderd zijn dat je dan denkt.. Ja dikke vinger, japie is er ook goed op gegroeid en dat beviel dus dat doen we met jopie ook..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
dat regels regelmatig veranderen is toch geen reden om ze dan maar te negeren? het lijkt me niet meer dan logisch dat een aanstaande moeder probeert te doen wat aangeraden wordt op t moment dat haar kind geboren wordt.
of t nou elk jaar verandert of 20 jaar geleden anders was: dat is net zo'n non-argument als "vroeger mocht je wel roken/alcohol/uit de goot drinken en er is met jullie ook niks mis".maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn ofzo
Volgens mij nam ik het voor de verandering niet eens zo heel persoonlijk opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, vat het eens niet zo persoonlijk op![]()
iedereen heeft gewoon recht op haar mening
![]()
Ik vind sommige dingen ook wat overdreven. Maar ik ga denk ik toch wel voor een klein los wiegje kijken zoals lingue postte. Zo duur zijn die niet en ik heb echt alleen de matras en wieg nodig, dat kan onder de 100 euro
Heb op marktplaats wel eens alleen onderstellen zien staan. Je kan het misschien in de gaten houden? (Mocht je tweedehands willen)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef Lingue het volgende:
Ik zag je foto's idd in het buikentopic. Zag er lekker zonnig uit! En mooie bol
Wij zijn in de discussie beland over wel/geen wagen. Ik heb geen ruimte eigenlijk. Maar ik heb wel een onderstel nodig voor de maxi cosi. Ik kan die niet tillen (met baby erin). Dat gewicht krijg ik niet van mijn voordeur naar de auto. Maar de wagenbak kunnen ze maar kort in. Krijg een winterkindje en verwacht dan zeker niet veel te wandelen. En daarnaast hebben zowel hij als ik draagambitie. Zo een wagen is gewoon zo enorm duur (of 2e hands, maar weet niet of ik dat wel wil... :$)
Wat ik van de baby dump mevrouw begreep is dat je niet los een onderstel kunt kopen (tenzij je net zo veel wil betalen als eentje die helemaal compleet is). Dan zou die 2e hands op zich nog wel kunnen. Maar dan zit je wel weer met de 'zooi' die we niet verwachten te gebruiken...
Fee-nix, hij heeft maat 56 gekocht. Ik vond het ook erg groot hoor. Dus hopelijk kan ze het in het begin van de lente aan als het als een 62 valt. Het is van de H&M, weet niet of die normaliter groot/klein valt. We gaan het merken.
Ah ok. Thnx! Die waren mij nog niet opgevallen. Zal het wat beter in de gaten houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb op marktplaats wel eens alleen onderstellen zien staan. Je kan het misschien in de gaten houden? (Mocht je tweedehands willen)
Ik kan niet lang gewicht dragen zonder pijn. Dus dan is een onderstel voor de MC wel fijn. Moet toch van de auto naar de 4e verdieping met de lift. En af en toe zal daar naast een kind ook wel tassen bij horen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
Je kunt de mc toch ook in de auto laten staan en alleen je baby tillen?
oe dat lijkt me wel lastig idd. en je weet niet of je een wagen wilt vanwege de ruimte? ik zou juist denken dat zonder wagen, je veel meer zult moeten dragen/tillen... en draagdoeken zijn dan misschien ook geen optie voor jou?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik kan niet lang gewicht dragen zonder pijn. Dus dan is een onderstel voor de MC wel fijn. Moet toch van de auto naar de 4e verdieping met de lift. En af en toe zal daar naast een kind ook wel tassen bij horen.
Of even snel boodschappen halen. Of toch even een klein ommetje. Een onderstel is iig nodig voor mij om de afstand van mijn voordeur naar de auto te overbruggen.
Ik weet niet van welk merk je MC is? Maar als je een originele MC hebt zou je eventueel kunnen overwegen een Quinny Zapp aan te schaffen. Daar kan iig de MC op gezet worden met adapters.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:43 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik kan niet lang gewicht dragen zonder pijn. Dus dan is een onderstel voor de MC wel fijn. Moet toch van de auto naar de 4e verdieping met de lift. En af en toe zal daar naast een kind ook wel tassen bij horen.
Of even snel boodschappen halen. Of toch even een klein ommetje. Een onderstel is iig nodig voor mij om de afstand van mijn voordeur naar de auto te overbruggen.
Ik wil wrs geen wagen omdat ie wrs niet tot heel weinig gebruikt gaat worden, ik de ruimte er niet voor heb eigenlijk (maar als optie dragen niet werkt voor mij het wel zou kunnen). En dan vind ik het echt te duur. Als we eens een klein ommetje willen wandelen (dat zal nooit meer dan een uur zijn) dan vind ik voor die paar keer de MC prima. Maar we willen toch wel dragen. Zowel hij als ik. En hij kan sowieso dragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oe dat lijkt me wel lastig idd. en je weet niet of je een wagen wilt vanwege de ruimte? ik zou juist denken dat zonder wagen, je veel meer zult moeten dragen/tillen... en draagdoeken zijn dan misschien ook geen optie voor jou?
Ja daar werd ik ook op gewezen. Maar van het weekend geprobeerd bij de baby dump en ik vond dat dat ding totaal niet soepel was in het draaien. Want de Zapp Xtra2.0 leek mij wel wat. Maar niet als hij zo stroef is als daar. Maar het was te druk in de winkel om te wachten op meer info.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk merk je MC is? Maar als je een originele MC hebt zou je eventueel kunnen overwegen een Quinny Zapp aan te schaffen. Daar kan iig de MC op gezet worden met adapters.
Dat is ook nog een optie wat ik idd zie. Wel iets minder mooi. Maar soms moet je voor functioneel gaanquote:
600 euroquote:
nee, ik had idd verkeerd gekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Lingue het volgende:
[..]
600 euroDan koop ik nog liever een complete wagen wat wel mooi is. Want die easywalker is niet zo mooi :$
Die Zapp Xtra 2.0 was mooi geprijsd en mooi.
lol, dat verbaast me weinigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Lingue het volgende:
Weet je wat de dame bij de baby dump mij qua 'info' probeerde te verkopen btw![]()
Dat als je af en toe eens een uurtje wilde dragen het niet zo een kwaad kon om geen ergonomische drager te gebruiken voor de heupjes van de baby. Ik vind het niet kunnen dat ze zulke dingen durven te zeggen. Zou voor mij al een reden zijn om daar (die betreffende winkel iig) geen spullen te willen kopen als ze zo makkelijk over de gezondheid van baby's denken.
Arme heupjes van de baby
Nou als je een beetje goede verkoper wil zijn ga je zelf wel op onderzoek uit om je in te lezen zodat je weet wat je verkoopt. Althans dat deed ik wel toen ik in een ver ver verleden verkoopster was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze houden hun personeel ook graag dom, heb ik soms het idee.
kun jij me het verschil tussen de evo en igo vertellen? ik zie door de bomen het bos niet meer...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, dat verbaast me weinigze moeten die dingen namelijk verkopen, afspraken met fabrikanten. Ik vertrouw iig niet meer zo op babywinkel-advies. Zo had ik collega's die dekbedden adviseerden aan armlastige mensen "omdat die toch geen dure deken gingen kopen"...
Toen ik het verschil vroeg van de week tussen de mutsy igo en evo kreeg ik een reactie als: "ja, de een is van een soort metaal en de ander van een soort kunststof". Meer niet![]()
de igo is lichter en zitje + bak klikken net wat stabieler in het frame. Oh, en hij is van een soort kunststofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kun jij me het verschil tussen de evo en igo vertellen? ik zie door de bomen het bos niet meer...
kijk, daar heb ik wat aan. thanks.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de igo is lichter en zitje + bak klikken net wat stabieler in het frame. Oh, en hij is van een soort kunststof![]()
En je kan de igo volgens mij inklappen als het zitje naar jou toe kijkt.
Ik ben zelf niet zo'n fan van het duwstangverstelmechanisme van de EVO en je kan de kinderwagenbak er alleen met twee handen tegelijk af trekken, dat waren voor mij in elk geval de doorslaggevende factoren.
Ik probeerde dus juist aan te geven dat 'men' het kennelijk ook niet allemaal even zeker weet. Want wat de ene keer mag, is de andere keer weer verboden. Die dekbedjes is vanwege de warmtestuwing, dat is inmiddels bewezen en ik heb ook zelf gezien hoe snel zo'n kleintje heel warm wordt. Maar wel of niet een kinderwagenbak, wel of niet op de zijn liggen, wel of niet in bed liggen, daar zijn de meningen nog zo over verdeeld. En dan kan je blindelings alle normen volgen maar je kan ook kijken naar wat je kindje kan en wil en daar naar handelen. Dat is wat ik probeerde te zeggen. Natuurlijk ben je onzeker en wil je het goed doen, maar het is net als met alle hypes rondom eten. Als je werkelijk alles wat ooit op de ' je bent zwanger en je mag dit dus niet eten' lijst zou laten staan, mag je niks meer. En dat lijkt me nou juist verre van gezond.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
dat regels regelmatig veranderen is toch geen reden om ze dan maar te negeren? het lijkt me niet meer dan logisch dat een aanstaande moeder probeert te doen wat aangeraden wordt op t moment dat haar kind geboren wordt.
of t nou elk jaar verandert of 20 jaar geleden anders was: dat is net zo'n non-argument als "vroeger mocht je wel roken/alcohol/uit de goot drinken en er is met jullie ook niks mis".maar goed, ik zal wel een zeikerd zijn ofzo
ik zeg ook, dacht ik. Als ik het mis heb ben je natuurlijk vrij om dat tegen te spreken. Ik heb ze ook alleen maar in de winkel naast elkaar gehouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ow dat wist ik niet dat ik de wagen nu niet kan inklappen![]()
![]()
Zo leer je nog eens wat
Welke locatie babydump was dat??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef Lingue het volgende:
Weet je wat de dame bij de baby dump mij qua 'info' probeerde te verkopen btw![]()
Dat als je af en toe eens een uurtje wilde dragen het niet zo een kwaad kon om geen ergonomische drager te gebruiken voor de heupjes van de baby. Ik vind het niet kunnen dat ze zulke dingen durven te zeggen. Zou voor mij al een reden zijn om daar (die betreffende winkel iig) geen spullen te willen kopen als ze zo makkelijk over de gezondheid van baby's denken.
Arme heupjes van de baby
Zo bedoel ik het niet. Ik weet het echt niet of het kan, de wagen wordt namelijk zelden ingeklapt. Zal het morgen eens proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook, dacht ik. Als ik het mis heb ben je natuurlijk vrij om dat tegen te spreken. Ik heb ze ook alleen maar in de winkel naast elkaar gehouden.
ja, ik ben ook wat lichtgeraakt vandaag hoor. Heb me voor drie hele uren ziekgemeld vandaag en kreeg toen ik thuis op de bank lag een whatsapp én een mail of ik wel al mijn werk af had en zo niet of ik dat nog thuis ging doen ja of nee en toen heb ik zó hard gehuild dat ik er morgen waarschijnlijk nog hoofdpijn van heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik weet het echt niet of het kan, de wagen wordt namelijk zelden ingeklapt. Zal het morgen eens proberen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben ook wat lichtgeraakt vandaag hoor. Heb me voor drie hele uren ziekgemeld vandaag en kreeg toen ik thuis op de bank lag een whatsapp én een mail of ik wel al mijn werk af had en zo niet of ik dat nog thuis ging doen ja of nee en toen heb ik zó hard gehuild dat ik er morgen waarschijnlijk nog hoofdpijn van heb.dus ik ga nu ook maar slapen
Veenendaal...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Welke locatie babydump was dat??
Awwwquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik ben ook wat lichtgeraakt vandaag hoor. Heb me voor drie hele uren ziekgemeld vandaag en kreeg toen ik thuis op de bank lag een whatsapp én een mail of ik wel al mijn werk af had en zo niet of ik dat nog thuis ging doen ja of nee en toen heb ik zó hard gehuild dat ik er morgen waarschijnlijk nog hoofdpijn van heb.dus ik ga nu ook maar slapen
volgend jaar heb je dan op je trouwdag gewoon een kleine die al bijna 1 wordtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef Chanty het volgende:
Bijgelezen maar heb weinig nuttigs toe te voegen aan de wieg-hemel-kinderwagen-discussieBen iig niet ontaard want ik heb een wiegje met hemeltje
Verder heerlijk gegeten vanavondOnze laatste trouwdag met z'n tweetjes. Volgend jaar moeten we oppas regelen of nemen we de kleine mee
En nu ga ik lekker slapen, ben echt bekaf.
Fijn!quote:
En de mc in de auto laten staan en met je baby in de doek/draagzak naar de auto lopen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:52 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik wil wrs geen wagen omdat ie wrs niet tot heel weinig gebruikt gaat worden, ik de ruimte er niet voor heb eigenlijk (maar als optie dragen niet werkt voor mij het wel zou kunnen). En dan vind ik het echt te duur. Als we eens een klein ommetje willen wandelen (dat zal nooit meer dan een uur zijn) dan vind ik voor die paar keer de MC prima. Maar we willen toch wel dragen. Zowel hij als ik. En hij kan sowieso dragen.
Dragen zou op zich moeten lukken. Ik kan geen zware dingen tillen met links. Zal het niet laten vallen, maar het doet pijn en duurt lang voor dat het weer voorbij is. En levert dan pure frustratie op. Dat laatste wil ik voorkomen.
Maar een rugzak met flink gewicht wat bijv ook op de heupen steunt is weer helemaal geen probleem. En volgens mij is dat met een draagdoek/zak ook het geval, als een goede hebt die ook op de heupen goed ondersteund.
Ja, dit dacht ik ook. Als je toch al wilt dragenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En de mc in de auto laten staan en met je baby in de doek/draagzak naar de auto lopen?
Daar hadden mijn man en ik het gisteren ook over. En vervolgens merkte ik op dat we over 22 jaar 25 jaar getrouwd zijn en dan gewoon al een zoon van bijna 22 jaar hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
volgend jaar heb je dan op je trouwdag gewoon een kleine die al bijna 1 wordt
quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:45 schreef BlueEyes het volgende:
36 weken vandaag!
Al sinds 4 uur wakker, 1 was gedaan en in de droger, 1 was in de machine nu.
Gedouched, aangekleed en ontbijt naar binnen geschoven.
Poezels scharrelen al lekker sinds 6 uur in de tuin.
Zo naar de vk om het issue rommelende buiken te bespreken en erna naar de kapper.
Om 12u stort ik denk ik in
Jij eerst!!quote:
Noh Ik wil wel ruilen. Hier gebeurt helemaal niks. Maar gisteren gelezen dat er ook vrouwen zijn die geen voorwerk hebben. Zou wel iets voor mij zijn want tot nu toe had ik heel veel dingen niet die anderen wel hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jij eerst!!
Ik kan en wil nu nog niet, vriend zit nog ergens in Zuid Frankrijk en ik vind 36 weken veel te vroeg.
Ik snap het enorme rommelen niet want wumpie ligt nog met de billen bovenin tegen m'n ribben te porren. Maar ondertussen wel steeds krampen en ongesteldheidsgevoel en dat in buien. En dan echt kneiterharde buiken met kindafdruk
Ik heb ook helemaal geen voorwerk gehad. Makkelijke zwangerschap, geen voorwerk en een makkelijke bevalling. Hopelijk gaat het bij jou exact zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Noh Ik wil wel ruilen. Hier gebeurt helemaal niks. Maar gisteren gelezen dat er ook vrouwen zijn die geen voorwerk hebben. Zou wel iets voor mij zijn want tot nu toe had ik heel veel dingen niet die anderen wel hebben
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen voorwerk gehad. Makkelijke zwangerschap, geen voorwerk en een makkelijke bevalling. Hopelijk gaat het bij jou exact zo.
Ik was gister gewoon al 24 weken. WTF!
Dat haal ik niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:48 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vijf weken voorwerk gehad, be careful what you wish for
Dit jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:48 schreef Burdie het volgende:
Ik heb vijf weken voorwerk gehad, be careful what you wish for
Dat is misschien nog wel de beste optie. Ik ga eens richting draagdoekentopic voor wat info.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En de mc in de auto laten staan en met je baby in de doek/draagzak naar de auto lopen?
Nee en ik denk dat ik het nog niet besef als fernando in mijn armen ligtquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:05 schreef Fee-nix het volgende:
Begrijpelijk SQ. Succes met het aankaarten op het werk straks!
Chanty nog max 2 weken. Besef je het al? Dat er over 2 weken gewoon een klein jongetje in je armen ligt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mwoah, dat valt wel mee. Je weet tenslotte al dat het er aan zit te komenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop het ooklijkt me heel raar om zonder aankondiging van je lijf te bevallen.
En jij gaat ook hard
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:44 schreef Crumpette het volgende:
Lief van ze SQ!
Spannend DaD!
Ik werd vanmorgen wakker met steekjes in mijn linker heup (gewricht).. hoort dat er bij? Is ie aan het losweken oid zodat mijn viking-kint er langs kan?
Spann0nd! Komt vast goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:59 schreef Zoë23 het volgende:
SQ![]()
Hoop dat je je al wat beter voelt
BlueEyesactieveling.
Om 10:50 naar de gyn.. Zenuw.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier vanavond pretecho met geslachtsbepaling, whii!
En terecht... beterschap/sterkte vandaag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maag is weer rustig, maar ik ben nog wel ongelooflijk boos
Klopt maar ik heb zo'n zo-gaat-bevallen-in-zijn-werk-plaatje in mijn hoofdquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee. Je weet tenslotte al dat het er aan zit te komenen echte weeën zijn op zich al aankondiging genoeg
.
Succes Zoë!
ik heb gisteren gelezen in het boek "veilig bevallen". Vond ik echt heel verhelderend! Veel over de processen rond ontsluiting en waarom dingen gaan zoals ze gaan. Volgens mij hier ook weleens over gehoord.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb zo'n zo-gaat-bevallen-in-zijn-werk-plaatje in mijn hoofdEn dat bestaat uit een aantal dagen/ weken voorwerk. En dan ineens dat je 's nachts wakker schrikt door heftigere weeën. En dat je dan na een tijdje gaat timen en OMG ze volgen elkaar steeds sneller op!
En dan ga je bellen. Nee je man gaat bellen want jij weet van de zenuwen ineens niet meer hoe je telefoon ook alweer werkte. Vervolgens mag je je spullen pakken en richting ziekenhuis wat een oneindig lange rit lijkt en waarbij je de overheid vervloekt dat ze je belastingcenten niet in nog beter wegdek investeren
Uiteindelijk ben je dan in het ziekenhuis en woeiiii 1 cm ontsluiting
Nou ja…. zoiets dus
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:11 schreef Crumpette het volgende:
Aw kwakdat snappen ze vast wel toch? Komt goed! En 20 weken
je gaat hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Aahh maar die tieners zijn ook wel lief toch, als je je dan even kwetsbaar opstelt is het ineens heel cool om lief en begripvol voor de zwangere juf te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben ik nou naief
![]()
[..]teheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig zijn pubers wel wat gewend van elkaar
disclaimer
O nou, als Spees meisje zegt, dan zeg ik jongenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes zometeen Zoë! En DAD veel plezier! Ik denk ook een meisje
[..]Vind het knap hoor, dat je voor de klas kunt staan überhaupt! Laat staan zwanger en wel! Heb het ook een tijdje geprobeerd en werd helemaal gek van die koters, het is dat ik stagiaire was, wellicht had ik anders die woorden ook weleens geopperd zonder zwanger te zijn. Ik heb echt diep respect voor leraren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty, ik heb ook geen voorwerk gehad hoor. Het was slijmprop eruit en meteen krampen. Maar het hoeft ook niet zo te gaan, sommigen verliezen de slijmprop en bevallen pas weken later oid.Tralalalaaa
Fijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Vind het knap hoor, dat je voor de klas kunt staan überhaupt! Laat staan zwanger en wel! Heb het ook een tijdje geprobeerd en werd helemaal gek van die koters, het is dat ik stagiaire was, wellicht had ik anders die woorden ook weleens geopperd zonder zwanger te zijn. Ik heb echt diep respect voor leraren.
Chanty, ik heb ook geen voorwerk gehad hoor. Het was slijmprop eruit en meteen krampen. Maar het hoeft ook niet zo te gaan, sommigen verliezen de slijmprop en bevallen pas weken later oid.
Ik had vanaf 5 november de eerste echte voorweeën (dus meer dan harde buiken), op 20 november is hij geboren. Ik denk dat het fijner is om weinig of geen voorweeën te hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
FijnKrijg hier soms het idee dat iedereen al weken voorwerk heeft
Ik vind het echt zoooo spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SQ op 04-06-2014 11:30:59 ]disclaimer
Ook echt 0,0 voorwerk...quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
FijnKrijg hier soms het idee dat iedereen al weken voorwerk heeft
Ik vind het echt zoooo spannend
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Lingue, dat is nog eens extra zwaar zo... Goed dat je je rust neemt
En herkenbaar van de katik heb al een paar keer zo onbehoorlijk naar dat beest staan schreeuwen
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt zo herkenbaar.... incl schreeuwen en schaamte achteraf...
kwak 20 weken!![]()
Blue slaap lekker
en verder ben ik het kwijt....
S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Lingue, dat is nog eens extra zwaar zo... Goed dat je je rust neemt
En herkenbaar van de katik heb al een paar keer zo onbehoorlijk naar dat beest staan schreeuwen
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha arme kat!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:19 schreef Lingue het volgende:
Zo ik lig weer op mn bank hoor! Denk dat er weinig activiteit op de planning staat vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ook heftig.
BlueEyes
Lekker slapen!
Ik heb het ook bijna elke nacht. Ik herken het van bm-groei of idd te druk geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:44 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen behoorlijk veel harde buiken (niet pijnlijk, niet regelmatig, verder niks, dus waarschijnlijk niet heel erg). Past netjes bij 16+ weken, maar dit leek me wat veel (vooral 's nachts), dus toch maar even met de vk gebeld.
2 opties: te druk geweest (dat kan kloppen, dus flink gas terug en meer op m'n kont blijven zitten. Gelukkig werk ik als zelfstandige en kan ik dus op de meeste dagen mijn eigen werktijden bepalen) en blaasontsteking. De vk drong er op aan dat ze bij de ha niet alleen met een stripje zouden testen, maar ook op kweek zouden zetten. Nu is onze eigen fijne ha een week dicht ivm vakantie, en de assistente van de vervanger lachte me bijkant uit dat ik dat vroeg; "dat doen we natuurlijk alleen als we iets vinden". Volgens het stripje heb ik geen blaasontsteking in elk geval, maar ik las ook ergens dat bij zwangeren 30% van de blaasontstekingen gemist wordt met zo'n testje. Thoughts, anyone?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap je helemaal.
Oh en het zijn twee meisjes
Ja die vrijheid is fantastischquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:25 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë wat fijn!!Mooie plaatjes
. En toch een pretecho snap ik helemaal
. Ik denk trouwens al vanaf het begin bij jou j/m. De druktemaker onderop is dan het jongetje
. Ben heel benieuwd!
Chanty, lastige keus met je autootje. Ik heb zelf pas sinds kort een eigen bakkie en ik moet zeggen dat ik het echt heeeeeerlijk vind. Zoveel vrijheid. Niet meer overal naar toe hoeven fietsen met twee kinderen (samen ruim 30 kilo) in de fietskar achter me aan. Zalig. Dus ik zou er idd nog ff goed over nadenken, ook met het oog op de toekomst.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:44 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen behoorlijk veel harde buiken (niet pijnlijk, niet regelmatig, verder niks, dus waarschijnlijk niet heel erg). Past netjes bij 16+ weken, maar dit leek me wat veel (vooral 's nachts), dus toch maar even met de vk gebeld.
2 opties: te druk geweest (dat kan kloppen, dus flink gas terug en meer op m'n kont blijven zitten. Gelukkig werk ik als zelfstandige en kan ik dus op de meeste dagen mijn eigen werktijden bepalen) en blaasontsteking. De vk drong er op aan dat ze bij de ha niet alleen met een stripje zouden testen, maar ook op kweek zouden zetten. Nu is onze eigen fijne ha een week dicht ivm vakantie, en de assistente van de vervanger lachte me bijkant uit dat ik dat vroeg; "dat doen we natuurlijk alleen als we iets vinden". Volgens het stripje heb ik geen blaasontsteking in elk geval, maar ik las ook ergens dat bij zwangeren 30% van de blaasontstekingen gemist wordt met zo'n testje. Thoughts, anyone?
Eventueel maandje schorsen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is fantastischMijn ouders en goede vriendinnen wonen allemaal in limburg, bijna 2 uur rijden. Nu heb ik de vrijheid om zelf daar een dagje heen te gaan zonder dat mijn man problemen heeft om naar zijn werk te komen. Zeker met die kleine is dat straks natuurlijk heel leuk. Twee vriendinnen daar hebben dan ook net een kleine. Met OV is dat gewoon niet te doen op een dag. En met boodschappen doen is het ook gemakkelijker. Daarbij scheelt het ten opzichte van OV een bak tijd. Voor mijn vrijwilligerswerk rijd ik bv in 15 minuten van Den Haag naar huis s avonds terwijl ik anders een uur met het OV onderweg ben
Maar aan de andere kant denk ik weer: zoveel mensen doen het met maar een of zelfs geen auto. Mijn moeder is ook altijd gefietst. Ik ben eigenlijk maar godsgruwelijk verwend. Als ik nu wist dat die baan in Utrecht definitief doorgaat was het ook simpel, dan komt er namelijk sowieso een andere auto. Maar dat hoor ik pas eind van de maand/ begin volgende maand en apk verloopt de 28ste
Ik zou de assistente dan toelachen en vriendelijk verzoeken haar takenpakket nog een keer door te nemen. Als de verloskundige dat aanvraagt zal het niet voor niets zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:44 schreef JufMariska het volgende:
Ja zat ik ook over te denken maar dan mag hij niet op de openbare weg staan en we hebben geen garage en kennen ook niemand waar hij even zou kunnen staan. Ach ja… ik krijg net twee hele nare berichten uit mijn omgeving. Die auto is zo lekker relatief en onbelangrijkquote:
Ontlurkt. Als je een afspraak maakt voor na de 28e en je hebt die op schrift bij je krijg je ook geen bekeuring. En misschien kan je de afspraak wel genoeg uitstellen dat je duidelijkheid hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is fantastischMijn ouders en goede vriendinnen wonen allemaal in limburg, bijna 2 uur rijden. Nu heb ik de vrijheid om zelf daar een dagje heen te gaan zonder dat mijn man problemen heeft om naar zijn werk te komen. Zeker met die kleine is dat straks natuurlijk heel leuk. Twee vriendinnen daar hebben dan ook net een kleine. Met OV is dat gewoon niet te doen op een dag. En met boodschappen doen is het ook gemakkelijker. Daarbij scheelt het ten opzichte van OV een bak tijd. Voor mijn vrijwilligerswerk rijd ik bv in 15 minuten van Den Haag naar huis s avonds terwijl ik anders een uur met het OV onderweg ben
Maar aan de andere kant denk ik weer: zoveel mensen doen het met maar een of zelfs geen auto. Mijn moeder is ook altijd gefietst. Ik ben eigenlijk maar godsgruwelijk verwend. Als ik nu wist dat die baan in Utrecht definitief doorgaat was het ook simpel, dan komt er namelijk sowieso een andere auto. Maar dat hoor ik pas eind van de maand/ begin volgende maand en apk verloopt de 28ste
Kun je de reiswieg dan niet op z'n korte kant zetten ofzo? omhoogstekend? of de halve achterbank plat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:03 schreef Hilmo het volgende:
Zoë, fijn dat alles goed is!!
Hier even drama om niks. De maxi cosi is geleverd, dus mijn man en ik met dat ding en de familyfix in de auto aan de slag. We hebben maar een klein autootje en daar zat ik al eerder over in de stress maar nu dus helemaal. Twee mensen achterin meenemen gaat denk ik niet meer passen, maar dat is nog niet het ergste.
De reiswieg neemt bijna de volledige achterbank in beslag. Met autostoeltje erbij past dus niet. Man helemaal geïrriteerd toen ik daarover begon, maar ik wil gewoon dat hij meedenkt, hij zegt; zien we dan welNee helemaal niet, zien we dan wel, dat moet ik nú weten hoe we dat gaan oplossen. Reiswieg in kofferbak en onderstel naast baby, past heel misschien, maar dat wil ik ruim van te voren testen. Hierna dikke buikpijn, en nu uren later nog steeds. Kwam ook wel enigszins omdat ik om half 2 erachter kwam dat ik nog niet gegeten had
Ander idee; de reiswieg op de voorstoel en jij of je partner naast je kleintje op de achterbank.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:03 schreef Hilmo het volgende:
Zoë, fijn dat alles goed is!!
Hier even drama om niks. De maxi cosi is geleverd, dus mijn man en ik met dat ding en de familyfix in de auto aan de slag. We hebben maar een klein autootje en daar zat ik al eerder over in de stress maar nu dus helemaal. Twee mensen achterin meenemen gaat denk ik niet meer passen, maar dat is nog niet het ergste.
De reiswieg neemt bijna de volledige achterbank in beslag. Met autostoeltje erbij past dus niet. Man helemaal geïrriteerd toen ik daarover begon, maar ik wil gewoon dat hij meedenkt, hij zegt; zien we dan welNee helemaal niet, zien we dan wel, dat moet ik nú weten hoe we dat gaan oplossen. Reiswieg in kofferbak en onderstel naast baby, past heel misschien, maar dat wil ik ruim van te voren testen. Hierna dikke buikpijn, en nu uren later nog steeds. Kwam ook wel enigszins omdat ik om half 2 erachter kwam dat ik nog niet gegeten had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hebben we ook nog een hondje die er ergens tussen gepropt moet worden en niet te vergeten bagage. Wil het zo graag uitproberen, maar alles staat op zolder en is best zwaar, dus hopen dat mijn man nog eens wil gaan helpen. 'Moet' gewoon weten hoe we dat straks mooi kunnen oplossen en dat ik een idee heb wat ik nog aan extra spullen mee kan nemen hihi, controlfreak
Hihi, inderdaad Krijgertje. Ik wil elk detail hebben uitgewerkt en had net rust dat ik alles op orde heb, behalve dit onderwerp hihi. Deze situatie speelt voornamelijk bij feestdagen (kan hij slapen in de reiswieg) en vakantie. Verder heb ik mijn hoop gevestigd op een draagdoek, stuk makkelijker
[ Bericht 15% gewijzigd door Hilmo op 04-06-2014 14:42:56 ]
Hmmmm interessantquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ontlurkt. Als je een afspraak maakt voor na de 28e en je hebt die op schrift bij je krijg je ook geen bekeuring. En misschien kan je de afspraak wel genoeg uitstellen dat je duidelijkheid hebt?
Kan hij geen spoedcursus doen van één of twee weken? Of was dat al het plan en komt dat nu in het gedrang met die studiereis.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben gisteren nog totaal geflipt omdat vriend misschien niet op tijd zijn rijbewijs kan halen voor mijn bevalling, ook ivm een studiereis van bijna een maand die op honderd manieren slecht uitkomt en waar ik gewoon heel BOOS om ben, terwijl er niks aan te doen iszucht.
Wanneer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef Zoë23 het volgende:
Kan ik me ook goed voorstellen kwakz0r!
Heb een afspraak gemaakt voor een pretecho maar niet in mijn eigen stadnee 30km verderop want ze nemen de telefoon niet op.
Mijn hormonen willen het geslacht wetenman is minstens zo nieuwsgierig trouwens
Moest via de email dus krijg nog een bevestiging. Heb m op 13juni gepland. Zit met werk vanquote:
Nou, dat is niet zo geschikt voor hem. Hij is een beetje een twijfelaar en niet zo doortastend, en heeft nog 0 ervaring achter het stuur...quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Kan hij geen spoedcursus doen van één of twee weken? Of was dat al het plan en komt dat nu in het gedrang met die studiereis.
Ik kan me voorstellen dat het jou veel meer rust geeft als hij dat roze 'papiertje' heeft.
En je houdt het vol om niet toch die andere nog te bellen om te kijken of die eerder kunnen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Moest via de email dus krijg nog een bevestiging. Heb m op 13juni gepland. Zit met werk vanen mijn eigen werk. En wat later op de avond is niet handig met onze lieve peuterpuber die niet zo makkelijk slaapt als iemand oppast
Maar 13juni komt wel perfect uit dus hoop dat t lukt
Vervelend joh met dat rijbewijs, maar als ik het zo lees dan denk ik dat het belangrijk is dat hij niet onder druk komt te staan. Heb de indruk dat hij iemand is die dingen voor zich uitschuift zodra hij zich onder druk gezet voelt kan dat? Maar kan me voorstellen dat je het gevoel hebt er alleen voor te staan. Zou een duidelijke taakverdeling met tijdsplanning kunnen helpen? Dat jullie beiden een lijstje hebben met dingen die geregeld moeten worden voor een bepaalde datum en dat hij dan zelf kan indelen wanneer hij dat precies doet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo geschikt voor hem. Hij is een beetje een twijfelaar en niet zo doortastend, en heeft nog 0 ervaring achter het stuur...
Het plan was in 3 maanden, maar de maand juli valt weg, en ipv in mei begint hij pas in juni, en gisteren bleek de hem toegewezen docente niet aanwezig te zijn in augustus. Argh. Hij heeft zich gewoon niet gerealiseerd hoe belangrijk het was, en de tijd glipt m zo door de vingers als hij iets dringends moet regelen.
Ik was t gewoon zat dat ik overal aan moet denken, heb de kinderopvang helemaal geregeld, heb een afspraak voor erkenning bij de gemeente gemaakt, heb t gevoel dat ik heel veel alleen moet doen - niet omdat hij niet geinteresseerd is, maar omdat dingen voor hem nooit dringend voelen en dan dus niet gebeuren
Hebben we goed over gepraat hoor, gisteren, denk dat ik daarom vandaag ook nog zo jankerig en labiel ben...
Twink gewoon bellen. Beter een keer teveel bellen dan een keer te weinigquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit me eigenlijk al de hele dag een beetje zorgen te maken om mezelf omdat ik me verre van goed voel. Maar tegelijkertijd denk ik dat het allemaal wel mee valt en dat het vast niks is en ik echt niet hoef te bellen en dat ik me aanstel en het hoort allemaal bij het zwanger zijn en en en ...
Pfff en nu zit ik te brullen op de bank omdat ik niet weet wat ik moet doen. Het zal vast niks zijn maar fijn voel ik me allerminst ..![]()
![]()
Toevallig is mijn man nu naar de huisaets voor zichzelf en hij drong er op aan dat ik mee ging. Maar ik zei al: wat moet ik daar doen? Ik heb geeneens een afspraak. Zullen ze blij om zijn. Zegt ie: ja maar misschien kunnen ze wel even je bloeddruk meten ofzo. Ik zeg: maar dat zegt nog niks want ze weten niet hoe de metingen tot nu toe uit vielen bij de controles in zkh. Kunnen ze nog geen conclusie trekken.
Pfffff
Je niet stom voelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik denk diep in mijn hart dat dat het beste is maar op de een of andere idiote manier is die drempel voor mij zo ontzettend hoog. Ik denk dat ik even rustig voor mezelf opschrijf wat en hoe ik me nu precies voel. Zodat ik een zo duidelijk mogelijk verhaal heb en dan even wacht tot manlief weer thuis is. En dan bel .. of hem laat bellen.
Ik voel me echt stom nu.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
En je houdt het vol om niet toch die andere nog te bellen om te kijken of die eerder kunnen?
Oh werd ze daar zenuwachtig van?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
[..]evil. Haha
Diegene die onbereikbaar is deed ook de 11wk echo en toen ze zag dat het een tweeling was ging ze vet snel praten en was de echo ook zo voorbij. Dus opzich beviel ze ons niet echt. Wil er wel van genieten!dus ik denk dat dit een goede keuze is..om dan maar wat verder te rijden.
Linguegek hoe dat met hormonen gaat, eerst geduldig zijn en nu opeens moet! ik het zo snel mogelijk weten. Maar volgende week is idd snel. Ook fijn om nog even tussendoor te kijken.
Fijn ik hoop dat er niks isquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:24 schreef Twinkle20 het volgende:
We zijn onderweg naar zkh .. Voel me wel opgelucht nu. Zat er al de hele dag tegen aan te hikken. Het zal wel niks zijn maar toch .. better safe than sorry
. Thanks girls
Moet je es een dutje van 4 uur proberen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
goesso Twink
ik heb net mijn allereerste middagdutje gedaan, ermahgerd! Best verfrissend
Dankje, nee laat ik zeker niet gebeuren. Maar irritant is het wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:10 schreef BlueEyes het volgende:
Sjonge Zoë wat een geneuzel. Sorry hoor maar lekkere collega ook die zeikt.
Blijf bij jezelf he! Je wilt tenminste nog werken, en dan nog in het weekend ook. De meest onaantrekkelijke diensten vaak nog ook (op ort na dan)
En laat het mooie gevoel van vanmorgen niet verprutsen door zo iemand!
Hier net ook twee uurtjes geslapen omdat die buikpijn maar niet over ging. Heerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
goesso Twink
ik heb net mijn allereerste middagdutje gedaan, ermahgerd! Best verfrissend
daarom heb ik vandaag een dagje thuis gewerkt, anders kan dat ook niet helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Twinkle goed dat je aan de bel trok.
Zoë mooie echo!
Ik ben echt helemaal gesloopt. Waren er op het werk ook maar mogelijkheden voor middagdutjes soms
dat is wel vroeg zeg! heerlijk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef StarDust_ het volgende:
Heb sinds vandaag angelsounds in huis. Manlief wilde er niet aan beginnen, maar ik ben zo'n onzekere muts! Toch stiekem maar besteld. Net natuurlijk meteen geprobeerd....het was even zoeken, maargehoord! Me happy!!!
Vrijdag de eerste termijnecho!
hoever ben je nu ook alweer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef StarDust_ het volgende:
Had ook eerlijk gezegd gedacht dat ik het niet zou kunnen vinden, ivm dikke speklaag. Maar met voldoende gel heb ik het toch kunnen vinden!
Misschien maatje mini?? Dat 'ie niet eens weggeshopt hoeft te worden?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
Zou hij zijn pipi tussen z'n benen geklemd houden?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Dyre het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik geen zwangerschapsshoot wilde doen. Die foto's zijn altijd zo afgezaagd: blote buik met muisjes, gebreide schoentjes of een doorzichtige sjaal, maar ik ben helemaal van gedachten veranderd
[ afbeelding ]
Haha...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
Zou hij zijn pipi tussen z'n benen geklemd houden?
Dat zal het probleem niet eens zijn, meer dat ik van de slappe lach eraf zou rollen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef geppie het volgende:
[..]
Haha...
Mijn man zou me niet eens houden at the moment
Ik zou daarom ook onderop gaan! Man is een sprietje en ik ben veel sterker! Dat wordt pas een mooie foto!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef geppie het volgende:
[..]
Haha...
Mijn man zou me niet eens houden at the moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |