Eigenlijk moet je dan gewoon geen enkele Sony game kopen aangezien die meestal toch wel op PS+ verschijnen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor de Vita en PS3 wel ja, volgens mij hebben ze nooit verkondigd dat ze dit voor de PS4 ook aanhouden, maar waarschijnlijk wel.
Dan wordt het dus toch gewoon Killzone
Zoiets inderdaad. En dan nog komen er ook games van andere uitgevers voorbij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan gewoon geen enkele Sony game kopen aangezien die meestal toch wel op PS+ verschijnen?
Van die psvita,wiiu en ps4 had je ook 2 maanden huur kunnen betalen, was je van dat gezeik van je ouders af geweest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja precies. Ik ben 20 en ik mag niet zelf weten waar ik mijn zelf verdiende geld aan uitgeef. Absurd ja.
Maar ik heb ook stiekem een wiiU gekocht ( die binnen gekomen was via pakketpost dus warenz e ook niet blij mee ) en de psvita heb ik hier ook liggen sinds januari, dat weten ze niet ( terwijl ik hem al vaak heb gebruikt terwijl ik met hun was.
ze willen ook dat ik zo snel mogelijk uit huis ga omdat ik me zo distaniseer van ze, al jaren omdat ze zo dom doen.. maar ik verdien niet genoeg om ergens fatsoenlijk te wonen. en sowieso heb ik een aparte spaarrekening die ik voor een huis wil bewaren.
dus wou de ps4 van vakantiegeld halen.![]()
...of Injustice ofzo. Ach, we zien het wel. Zoals ik al aangaf, deze maand vond ik de games al prima, en dat zal alleen maar beter worden neem ik aan, ook nu Microsoft aanhaakt met een soortgelijk systeem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor de Vita en PS3 wel ja, volgens mij hebben ze nooit verkondigd dat ze dit voor de PS4 ook aanhouden, maar waarschijnlijk wel.
Dan wordt het dus toch gewoon Killzone
Ai aiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik. Als je hierop antwoord doe ik mijn ps4 aan.
En na die twee maanden eventueel bij het Leger des Heils aankloppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:47 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Van die psvita,wiiu en ps4 had je ook 2 maanden huur kunnen betalen, was je van dat gezeik van je ouders af geweest.
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Santello het volgende:
T
[..]
Tegen wie heb ik dan 5-0 gespeeld? Was jij toch?
Door Mong Kong lopen in next genquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
Zullen we nog iets zien/horen over Sleeping Dogs 2!?
Hong Kong, of Mong Kok!?quote:
hahaha Mong Kokquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
Deel 1 viel erg tegen, vooral doordat het alleen maar HK Island was, en nog niet eens echt waarheidsgetrouw ook ...![]()
Het wa sook wel geinig, maar gewoon een beetje ondermaats, zowel qua verhaal, als characters (hoofdpersonage fucking saai), als setting (alleen een verneukte versie van HK Island), etc etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha Mong Kok![]()
Ik vond het wel geinig. Maar van mij part mochten ze het wel helemaal in cantonees dubben ipv alleen de scheldwoorden. Die Mrs Chu was echt een geweldige personage.
Dat denk ik eigenlijk niet. Kijk bijvoorbeeld naar de mensen die JRPG's spelen, die staan ook te zeiken omdat er geen japanse stemmen in een Final Fantasy zitten. Is wel een andere doelgroep maar toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef Yi-Long het volgende:
Van mij had het idd ook helemaal in het cantonees gemogen, maar dan gaan westerse gamers weer huilen dat ze subs moeten lezen...
Ja, ik zeik ook altijd wanneer er geen originele stemmen in zitten, dus aangezien Sleeping Dogs door een westerse studio is gemaakt, is het ook geen wereldramp dat de stemmen ook in het Engels zijn, maar ze werkten wel met een gedeeltelijk lokale cast (o.a. Edison Chen, wereldberoemde amateur-fotograaf), dus had ook cantonees gemogen van mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet. Kijk bijvoorbeeld naar de mensen die JRPG's spelen, die staan ook te zeiken omdat er geen japanse stemmen in een Final Fantasy zitten. Is wel een andere doelgroep maar toch.
Normaal gesproken wel, maar persoonlijk wacht ik even tot ie wat goedkoper is, want 40 euro vind ik een beetje prijzig voor een downloadable game + season pass.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef utopie het volgende:
is Trial Fusion een beetje zijn geld waard en een leuke game ?
oke bedankt manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar persoonlijk wacht ik even tot ie wat goedkoper is, want 40 euro vind ik een beetje prijzig voor een downloadable game + season pass.
Op de Amerikaanse PSN staat een demo, zodat je even kunt kijken of het bevalt, al zijn die levels erg makkelijk (TE makkelijk)
de beta begon in juli toch? Valt mee, nog even wachten.quote:
De eerste keren BF4 voel je je net een stromtrooperquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef n8n het volgende:
Fez is echt nice, was maar een tientje. Heb Battlefield aangeschaft, broertje speelt t ook en ik vind het aanbod single player nog mager. Ben wel kapot slecht. In een potje 1 kill gemaakt
Ik ook, helaas. Maar het wordt gaandeweg wel beter. Eerlijk gezegd kan het me weinig schelen. Ik heb gewoon dikke pret en daar gaat het toch om. Helaas heeft m'n vriend nu BF4 gekaapt haha Hij snapte eerst niet waarom ik een PS4 had gekocht. Nu zit hij er elke avond achter, BF4 spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef n8n het volgende:
Heb Battlefield aangeschaft, broertje speelt t ook en ik vind het aanbod single player nog mager. Ben wel kapot slecht. In een potje 1 kill gemaakt
De patch heb ik nog niet gespeeld. Samenspelen lijkt me leuk, maar ik ben reteslecht en als ik het zo hoor, dan ga je je misschien alleen maar aan me ergeren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:05 schreef Disker91 het volgende:
Hoe bevalt Battlefield nu bij de spelers? Ik ben erg tevreden over de laatste patch.
Mocht iemand een keer intresse hebben om in een klein groepje samen te spelen, ik houd mij aanbevolen. Ondanks dat ik met random mensen speel win ik wel vaak 75% tot nu toe. Als ik met 1 vriend ben kunnen wij de hele wedstrijd al omgooien (is ook de enige met Battlefield)
Geef eens een link naar je battlelog?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:05 schreef Disker91 het volgende:
Hoe bevalt Battlefield nu bij de spelers? Ik ben erg tevreden over de laatste patch. Zo had het vanaf het begin gemoeten. Speelt heel fijn. Vandaag alleen maar potjes gehad van 33-4, 44-8 etc. Het is moeilijk uit te leggen maar alles voelt directer aan. Scheelt echt hoeveel informatie de server nu kan verwerken. Ben tot nu toe niet belachelijk dood gemaakt door achter een muur te rennen en 2 seconden later neer te vallen.
Mocht iemand een keer intresse hebben om in een klein groepje samen te spelen, ik houd mij aanbevolen. Ondanks dat ik met random mensen speel win ik wel vaak 75% tot nu toe. Als ik met 1 vriend ben kunnen wij de hele wedstrijd al omgooien (is ook de enige met Battlefield)
Makkelijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar persoonlijk wacht ik even tot ie wat goedkoper is, want 40 euro vind ik een beetje prijzig voor een downloadable game + season pass.
Op de Amerikaanse PSN staat een demo, zodat je even kunt kijken of het bevalt, al zijn die levels erg makkelijk (TE makkelijk)
De vorige Trials games werden vroeg al wat uitdagender. Bij Trials Fusion is de kritiek dat veels te veel tracks gewoon veels te gemakkelijk zijn, vergeleken met de voorgangers, en vervolgens heel snel zeer pittig worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Makkelijk?heb je alle levels al op platinum? Ik probeer overal minimaal in de top 100 te komen. En Luchthappen kom ik maar tot 159,5 meter en wil perse 162 voor de eerste plek wereldwijd
Qua gradaties heb je zeker gelijk, te snel van easy naar hardquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De vorige Trials games werden vroeg al wat uitdagender. Bij Trials Fusion is de kritiek dat veels te veel tracks gewoon veels te gemakkelijk zijn, vergeleken met de voorgangers, en vervolgens heel snel zeer pittig worden.
Oftewel, zeer veel Easy tracks, en daarna meteen erg veel Very Hard tracks, terwijl ik juist de Medium en Hard tracks leuk vond in de vorige games.
.... bij de weg. je hebt die game toch in op 'Nederlands' staan, toch!? Mag ik hopen!? Seriously...!?...
Ja, ik. Als ik de scheidsrechter 5 euro per wedstrijd betaal, fluit hij vaker in mijn voordeel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Zijn er nog mensen die geloven dat Fifa 14 aan matchfixing doet online?
Je moet het haast wel geloven na gisteravond toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef Exorbitantes het volgende:
Zijn er nog mensen die geloven dat Fifa 14 aan matchfixing doet online?
haha kneuzengroepje! Goed idee! Voeg mij maar toequote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:56 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Maar het wordt gaandeweg wel beter. Eerlijk gezegd kan het me weinig schelen. Ik heb gewoon dikke pret en daar gaat het toch om. Helaas heeft m'n vriend nu BF4 gekaapt haha Hij snapte eerst niet waarom ik een PS4 had gekocht. Nu zit hij er elke avond achter, BF4 spelenNou ja, ik had het de afgelopen weken best druk, en weinig tijd om te spelen. Maar binnenkort moet hij achter de PS4 weg
[..]
De patch heb ik nog niet gespeeld. Samenspelen lijkt me leuk, maar ik ben reteslecht en als ik het zo hoor, dan ga je je misschien alleen maar aan me ergeren.
Ik heb het gevoel dat er meer mensen zijn die zich erg onzeker voelen om met 'veteranen' te spelen. Misschien is er interesse in een 'kneuzengroepje'?
Doe ik straks. Ik ben wel pas vanaf maandag weer 'beschikbaar'. Beetje druk weekend met vanalles.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha kneuzengroepje! Goed idee! Voeg mij maar toeTjRuben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |