Kijk eens aan de linkerkant van je USB-poorten..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef utopie het volgende:
Hey, zou iemand eens bij zijn PS4 willen kijken of zij ditzelfde 'knikje' hebben aan de voorkant?
Ik ben nu al 5 maanden in het bezit van mijn PS4 en ik zit dit eigenlijk nu pas toen er een beetje licht van buiten op scheenHet lijkt net of er een knikje in het plastic zit en als ik er een beetje druk op zet dan kraakt/piept het ook een heel klein beetje.
Desalniettemin lijkt het wel of het zo hoort omdat daar aan de voorzijde ook kleine ventilatie gaatjes zie zitten en lijkt wel of die 'knik' opzettelijk zo gemaakt is als soort van design overgang naar die ventilatie gaatjes toe.
Hoor 't graagIk vind het er maar raar uitzien. Als je die ventilatie gaatjes aan de voorkant wegdenkt dan lijkt het net op de foto alsof dat hele gedeelte naar achteren gedeukt is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat was ik. Ik vond chat bericht al zo vreemd beginnen met als woord fokker101. Ik dacht: das zeker een algemene fok-opmerking, net zoiets al: hey.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Santello het volgende:
T
[..]
Tegen wie heb ik dan 5-0 gespeeld? Was jij toch?
Hahhahah. Binnenkort maar weer eens dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:37 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Haha, dat was ik. Ik vond chat bericht al zo vreemd beginnen met als woord fokker101. Ik dacht: das zeker een algemene fok-opmerking, net zoiets al: hey.
Anyhow dat was mijn 2e potje online! Gisteravond ging het een stuk beter. Vijf wedstrijden online op rij gewonnen (na 8 nederlagen) en gepromoveerd naar het een na laagste niveau
Graag, kijken of het minder slecht gaat. Voortaan trap ik ook alle ballen uit met mijn keeper (of ik gooi). Geen steekpaasjes meer in eigen 16 meter gebiedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahhahah. Binnenkort maar weer eens dan.
Viel best mee :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Graag, kijken of het minder slecht gaat. Voortaan trap ik ook alle ballen uit met mijn keeper (of ik gooi). Geen steekpaasjes meer in eigen 16 meter gebied
Dat heb ik ook! Wil je nu een potje of iemand anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Viel best mee :p
Als je co-op wilt doen kan je me ook een berichtje sturen. Ik krijg je PSN bericht dan op mijn telefoon binnen. Dan geef ik meteen antwoord of ik überhaupt thuis ben :d
Broertje zit op de PS4quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:01 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Wil je nu een potje of iemand anders?
Ik heb nog van niemand verloren op FOK!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Rijst het volgende:
5-0 van Santello verliezen is wel erg. Ik heb deze Fifa nog nooit van hem verloren.
ik zet m nu aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik heb nog van niemand verloren op FOK!![]()
Iemand even Coopje of 1 vs 1? Heb een pauze van 1.5 uur dan weer werken
Ik zou daar echt gruwelijk gefrustreerd van worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef Maraca het volgende:
Voor het eerst Octodad gespeeld. OMG wat heb ik mijzelf aangedaan
Heb hetzelfdequote:
zie dat ie 8.99 in de store is. Is het die paar euro waard ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef Maraca het volgende:
Voor het eerst Octodad gespeeld. OMG wat heb ik mijzelf aangedaan
Ligt eraan of je tegen frustratie kan en niet de ps4 uit het raam gooitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:37 schreef utopie het volgende:
[..]
zie dat ie 8.99 in de store is. Is het die paar euro waard ?
ja dat kan ik welquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt eraan of je tegen frustratie kan en niet de ps4 uit het raam gooit
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kijk eens aan de linkerkant van je USB-poorten..Daar zit zo'n 'knik'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |