gesprek openen, groepsnaam of contactnaam aantikken, media beheer aan uw voeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef kree het volgende:
Weet iemand of ik bij whatsapp alle media zooi kan verwijderen (zeg maar plaatjes etc die eerder gestuurd zijn)
Maar zonder dat ie ook alle groepen en gesprekken weg gooit?
een b1 met bugs????quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
iOS 8 beta heeft nog best wel wat hickupd
Wat vreemd voor een eerste beta.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
vreemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik las gisteren een tweet van iemand die liep te bitchen dat ios 8 kut was omdat whatsapp het niet meer deed
Bloed irritant is dat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Het kan zijn dat de kabel niet (goed) werkt. Mocht het wel werken, dan heb je kans dat dit na een een update niet meer werkt.
BAN iOS8!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik las gisteren een tweet van iemand die liep te bitchen dat ios 8 kut was omdat whatsapp het niet meer deed
goede reden om het te installerenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik meen een aantal users hier te herinneren die het gehele beta-traject lang komen janken over dergelijke "fouten", en dan goed giftig reageren als iemand ze erop aanspreekt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik de kans krijg, laad ik mijn iphone met de ipad-lader, ftwquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bloed irritant is dat ja. Ik heb tig kabeltjes in huis liggen, maar 2 dagen geleden wilde ie 's nachts niet meer opladen
.
Veel gezeik ging toen over designkeuzes, niet over bugs. En die designkeuzes zijn veelal niet aangepast. Dat is een verschil.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik meen een aantal users hier te herinneren die het gehele beta-traject lang komen janken over dergelijke "fouten", en dan goed giftig reageren als iemand ze erop aanspreekt.
Elke.
Fucking.
Beta.
Weer.
Hoeft niet via iTunes. Gewoon slepen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik nu de reactie "google maar"... heb ik gedaan, kom er echt niet uit.
Hoe kan ik foto's & video's vanaf mijn pc via iTunes op m'n iPhone zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |