Jij welquote:
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.quote:
Dat is juist het leukste, het spontanequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.
Als je daar niet naar op zoek was welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het erg om iets serieuzer dan een scharrel gevonden te hebben?
Want? Niets mis met een paar goede billen.quote:
Au...quote:
Ik roddel nooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan ook niet even weg zijn hier en yats en kaneel zitten over je te roddelen
[..]
Dat kan niet want Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier nog niet helaas.quote:
Nee, en dat is je ook van harte gegundquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*niet happen, niet happenquote:
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.quote:
ik ben blij voor je, schatjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je daar niet naar op zoek was wel
Ik mis mijn vrijheid nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik voelde me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Doelde meer op waar we het gisteren over hadden,op zoek zijn naar een scharrel en alleen maar mensen treffen die meer willenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik had het ook niet tegen jou he; tegen Fascination.quote:
Ik neuk ook maar niet wat rond. Kan ik ook niet, maar dat is ook nog eens niet mijn stijl, ben ik veel te gevoelig voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.
ik knap af op mannen die knipogen.quote:
Heeft ie je moeder ook nog niet ontmoet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.
Maar hoe heb je haar ontmoet etc? Heb het niet echt meegekregen volgens mij.quote:
Dat snap ik, ik wist alleen niet dat fas niet op zichzelf woonde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jou he; tegen Fascination.
En je weet nu ook dat ik geen vaatwasser hebquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik wist alleen niet dat fas niet op zichzelf woonde.
Altijd nuttig dat soort informatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je weet nu ook dat ik geen vaatwasser heb
Nope.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie je moeder ook nog niet ontmoet?
Jij hebt niet genoeg aan knetter?quote:
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar hoe heb je haar ontmoet etc? Heb het niet echt meegekregen volgens mij.
Mooie manier om iemand te ontmoeten. Heeft die vriendin van jou toevallig nog een leuke oudere vrijgezelle zus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.
Oh pardonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e afwijzing al in deze reeks. Mijn ego, wat doe je...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e afwijzing al in deze reeks. Mijn ego, wat doe je...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"quote:
quote:
Geen idee, maar ik heb dan ook geen dates met hun.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"
Dus ja
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.quote:
Weinig subtiel, maar het werkte dus wel. Had je mijn vraag nog gelezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"
Dus ja
Na 7 jaar pasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst de "seven year itch" afwachten
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En belangrijker: mogen wij op het feest komen?
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb dan ook geen dates met hun.
Wat iedereen zegt blijkt dus waar. Dat soort dingen gebeuren als je het niet verwachtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?
Eh nee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
[..]
Weinig subtiel, maar het werkte dus wel. Had je mijn vraag nog gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_seven-year_itchquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 7 jaar pas
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 7 jaar pas
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Wat denk je weer slecht over ons.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ers
Je weet zelf dat driekwart gelogen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zeif you know what I mean
En waarom dat dan?quote:
Het is 'maar' een bruiloftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ers
Daarom, je kan ze niet snel genoeg binden, voor je het weet lopen ze weg!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_seven-year_itch
Een huwelijk is de kers op de taart vind ik. Dat doe je echt voor de rest van je leven, dus waarom niet even wachten tot je zeker weet dat het kan? Ik vind een huwelijk op zich sowieso overbodig, maar ach.
Dan ben ik erg benieuwd wat voor verhalenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zeif you know what I mean
Orgies? Met die zolderkamerautisten??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het altijd uit de hand loopt.
Kotsen, ambulances, teringbende, orgies etc etc
Dan bel ik ze wel weer afquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil echt nooit bloemen krijgen. http://9gag.com/gag/adNzYYQ?ref=android
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ze weg wil, hou ik haar niet tegen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is 'maar' een bruiloft
[..]
Daarom, je kan ze niet snel genoeg binden, voor je het weet lopen ze weg!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.
Ik lees mee ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?
Nou ik verspreid die verhalen in ieder geval niet. Dus ik ben benieuwd hoe hij aan al die informatie komtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet zelf dat driekwart gelogen is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees mee ja.
10 Jaar geleden had ik er nog wel vertrouwen in
Een hele goede duim en een rijke fantasiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik verspreid die verhalen in ieder geval niet. Dus ik ben benieuwd hoe hij aan al die informatie komt
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele goede duim en een rijke fantasie
Graag!quote:
Kleine understatement.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoooooo schattig!!
maar jij houdt blijkbaar niet van kikkertjes..
Wie gaat het over?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Hij komt ook zo vaak afgeven op anderen hier. 1 wandelende bom vol frustratie.
Ik ben best nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow die. Mja, hoe minder over hem gezegd hoe beter.
Ik ga geen namen noemen, maar het zijn zeer betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele goede duim en een rijke fantasie
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Hij komt ook zo vaak afgeven op anderen hier. 1 wandelende bom vol frustratie.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dan ben ik erg benieuwd wat voor verhalen
Waarom schaam je je ervoor?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
Ik denk het ja![]()
Hij had het laatst over 7 stuks![]()
In m'n dromen ja
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.quote:
Fax is gewoon bescheiden.quote:
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.
Niks opjutten, ik kan gew niet handlen dat ik ben afgewezen door zeefjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo Weis, kom je de boel weer een beetje opjutten?
Je leest graag over je eigen prestaties he? Ego-tripper.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.
Dat moet je ook heul niet willenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks opjutten, ik kan gew niet handlen dat ik ben afgewezen door zeefje![]()
Maar dat ze het wel heeft gedaan met fax, yats en vinnie. Niet tegelijk tuurlijk.
HEuj dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar dat ze het wel heeft gedaan met fax, yats en vinnie. Niet tegelijk tuurlijk.
Ga geen dingen beweren als je het niet kan vertellenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je leest graag over je eigen prestaties he? Ego-tripper.
Voordat ik beter wist, ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo,, jij bent er toch overheen gegaan?
Oh mij heeft ze ook afgewezen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
0 FOK!kers geneuktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft toch iedereen geneukt hier.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft toch iedereen geneukt hier.
Misschien had je dan eerst moeten nadenken alvorens je pik achter na te lopen?quote:
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga geen dingen beweren als je het niet kan vertellen
Wie dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien had je dan eerst moeten nadenken alvorens je pik achter na te lopen?
Gast, pleur van een bergquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnen
Ik heb helemaal geen DM weisneusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen, dat snap je wel he![]()
Je hebt DM
Ik ben niet van de roddelsquote:
Dat is beterquote:
Mietje. Zet het dan meteen hier neer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen, dat snap je wel he![]()
Je hebt DM
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet zo onzeker nu. Ik gun het je gew hoor. Maar wees er dan ook eerlijk over
Het is FOK!, iedereen is van de roddelsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet van de roddels
[..]
Dat is beter![]()
[..]
Mietje. Zet het dan meteen hier neer.
Wel jammer dat je de rest niet ook opnoemt vin. Voel me gepasseerd nu.quote:
Dat laat ik aan anderen overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is FOK!, iedereen is van de roddels
Over jou heb ik niet zoveel gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de rest niet ook opnoemt vin. Voel me gepasseerd nu.
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over jou heb ik niet zoveel gehoord.
Of je weet het goed te verbergen of je bent nog niet half zo alpha als vinnnie
Why so curious?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.
Niet alles gaat/draait om jou natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.
L'amour.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zo goed dan? Waar is die bekende negativiteit?
Heb je het nog niet gehoord?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje in een afterglow van woensdag, je was toen nog gebeld voor jouw deelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn boi VA, de hosselbaasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje in een afterglow van woensdag, je was toen nog gebeld voor jouw deel
En ik ben gekoppeld, succesvol nog wel. En het wordt serieus
Eh, nee.quote:
Niet eens?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles gaat/draait om jou natuurlijk
Ja, hoe was woensdag?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje in een afterglow van woensdag, je was toen nog gebeld voor jouw deel
En ik ben gekoppeld, succesvol nog wel. En het wordt serieus
En wij wisten al die tijd al dat hij het in zich had.quote:
Ik voel me zo jong als ik dit soort posts lees.quote:
Mijn hobbies zijn punniken en huishouden, maar soms is dat best gevaarlijk dus doe ik het niet zo vaakquote:
Als dat 1 van de dingen is die je gaat doen als je de 30 passeert dan wil ik terug naar eergisterenquote:
Uiteraard. Hij had slechts een duwtje in de rug nodig van een zekere blondine.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En wij wisten al die tijd al dat hij het in zich had.
Nou het ding is dus dat een vriendin van me en tevens FOK!ster me heeft gekoppeld aan een vriendin van haar. In een shotjesbar. Ik heb haar nu 4 keer gezien de afgelopen 2 weken en het loopt heeeeeerlijk. Over een week ben ik alleen thuis en dan komt ze gezellig hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hoe was woensdag?Ik heb er al zin in.
Gekoppeld, whutwhatwaar? Tof.
Tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou het ding is dus dat een vriendin van me en tevens FOK!ster me heeft gekoppeld aan een vriendin van haar. In een shotjesbar. Ik heb haar nu 4 keer gezien de afgelopen 2 weken en het loopt heeeeeerlijk. Over een week ben ik alleen thuis en dan komt ze gezellig hier
Maar tot maandag is ze het land uit
Zou je wel willen hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de rest niet ook opnoemt vin. Voel me gepasseerd nu.
Leuke is, ze vroeg of ik ook drugs gebruikte en dat heb ik dan gewoon eerlijk verteld. Ook op wat voor een manier en dat het niet echt vaak is ofzo en daar is ze volledig koel mee. Woensdagnacht was ze ook super nieuwsgierig er over en zo. Open minded as fuccckkkkquote:
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuke is, ze vroeg of ik ook drugs gebruikte en dat heb ik dan gewoon eerlijk verteld. Ook op wat voor een manier en dat het niet echt vaak is ofzo en daar is ze volledig koel mee. Woensdagnacht was ze ook super nieuwsgierig er over en zo. Open minded as fuccckkkk
19, paar maandjes jonger dan ikquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heel de buurt is aan het klussen godverdomme. Dan kan ik niet heel discreet mijn jointje oproken in de tuin
Dan maar rondje lopen
Doe ik al sinds mn 15dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat 1 van de dingen is die je gaat doen als je de 30 passeert dan wil ik terug naar eergisteren
Net alsof ze in een kakbuurt dat soort dingen niet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heel de buurt is aan het klussen godverdomme. Dan kan ik niet heel discreet mijn jointje oproken in de tuin
Dan maar rondje lopen
Echt he, halve kwekerijen in de tuin en allesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ze in een kakbuurt dat soort dingen niet doen
quote:
Gast, ik ben helemaal niet onzeker. Vertel gewoon wat je weet of hou anders helemaal je bekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet zo onzeker nu. Ik gun het je gew hoor. Maar wees er dan ook eerlijk over
Ik zoek helemaal niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:17 schreef artelligence het volgende:
Zoekt iemand nog een geile scharrel?
Of zoekt iedereen naar de ware? De prins op het witte paard, het model in de keuken?
De ware bestaat nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:17 schreef artelligence het volgende:
Zoekt iemand nog een geile scharrel?
Of zoekt iedereen naar de ware? De prins op het witte paard, het model in de keuken?
Dat inderdaad! Grootste tuig zit daarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt he, halve kwekerijen in de tuin en alles
Hoiquote:
Goed zo! Want zoeken heeft geen nut (vind ik). Je kunt beter genieten van het leven en iemand toevallig tegen het lijf lopen.quote:
Doe normaal, je verziekt de sfeer een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, ik ben helemaal niet onzeker. Vertel gewoon wat je weet of hou anders helemaal je bek
Dat je qua uiterlijk een lekker ding bent zegt niks over het innerlijk hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Grootste tuig zit daar
[..]
Hoi
Gelijk heb je. Plus dat sommige verhalen wellicht ook een eigen leven gaan leiden. Maar eigenlijk is Fok! een grote (seks)datingsitequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe normaal, je verziekt de sfeer een beetje![]()
Als je wilt dat er geen roddels komen moet je maar niet met zoveel dames van fok neuken
De ware is sowieso niet perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
De ware bestaat wel, alleen de perfecte niet
Wat is dezequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je qua uiterlijk een lekker ding bent zegt niks over het innerlijk he
"Zoveel"? Denk je dat ik half FOK! geneukt heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe normaal, je verziekt de sfeer een beetje![]()
Als je wilt dat er geen roddels komen moet je maar niet met zoveel dames van fok neuken
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed zo! Want zoeken heeft geen nut (vind ik). Je kunt beter genieten van het leven en iemand toevallig tegen het lijf lopen.
De reacties van de dames liegen er niet omquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Zoveel"? Denk je dat ik half FOK! geneukt heb?
Je vergeet de viva roddelrubriek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Plus dat sommige verhalen wellicht ook een eigen leven gaan leiden. Maar eigenlijk is Fok! een grote (seks)datingsite
Wij hebben toch ook geneukt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Zoveel"? Denk je dat ik half FOK! geneukt heb?
Een mummie, die is pas ingewikkeldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De ware is sowieso niet perfect inderdaad.
[..]
Wat is deze
Maak het allemaal nog ingewikkelder
Quote die eens voor mijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
De reacties van de dames liegen er niet om
Sssst, dat mochten ze niet wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vergeet de viva roddelrubriek.
[..]
Wij hebben toch ook geneukt?
[..]
Een mummie, die is pas ingewikkeld
blabla veel woorden blablaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je zo door gaat vastgebonden worden ook
Dit is een tattabuurtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ze in een kakbuurt dat soort dingen niet doen
Maar ik woon thuis en judgemental burenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor maar als ik een jointje wil roken in de tuin doe ik dat gewoon
Zeg je dat het medicinaal is johquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik woon thuis en judgemental buren
Ik weet niet of dat er nog bij past maar oke...quote:
Kun je nog steeds quoten hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een real life gesprek is wat moeilijk te quoten
Prettigquote:
ik vind het ook onzin, je hebt vaak genoeg geschreven dat je maar weinig foksters gedate hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik verspreid die verhalen in ieder geval niet. Dus ik ben benieuwd hoe hij aan al die informatie komt
Je wilt gewoon niet dat wij weten dat jij een slet bent.quote:
Qua Fok!sters ben ik heel braaf Kaneelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet dat wij weten dat jij een slet bent.
Er is toch ook niemand die er een probleem van maakt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
En ook al zou ik het halve topic hier gedaan hebben, zolang geen van beide een relatie ofzo heeft zou dat nog steeds geen probleem zijn.
Niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die er een probleem van maakt?
Enige waar ik om zou geven, is als iemand die ik leuk zou vinden het met iemand gedaan zou hebben die ik absoluut niet mag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet?
Oh ik dacht even volwassen en verstandig over te komen
Kan gebeurenquote:
Maar Kaneel, dan hoop ik dat je me mag, want ik heb echt alle leukerds hier gehad. Ben echt een sletquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige waar ik om zou geven, is als iemand die ik leuk zou vinden het met iemand gedaan zou hebben die ik absoluut niet mag.
Ik schijn op bitcherige vrouwen te vallen, stuur maar doorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh yats. Ja die heeft ze, maar als ik haar moet geloven is ze absoluut niet aardig
Er is niemand in dit topic die ik ooit heb begeerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar Kaneel, dan hoop ik dat je me mag, want ik heb echt alle leukerds hier gehad. Ben echt een slet
Neenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn op bitcherige vrouwen te vallen, stuur maar door
Eh wat? Ik heb niets met zeefje gedaan zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb ook foksters tussen de lakens gehad, maar houd daar gewoon m'n keumes over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog steeds dezelfde discussie over wie wie doet of gedaan heeft
Ja vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook foksters tussen de lakens gehad, maar houd daar gewoon m'n keumes over.
Hoeft helemaal niemand te weten, zo moeilijk is dat niet.
Precies dat, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoorEn dan nog het kan mij niet boeien welke fokster jij wel of niet gehad hebt hoor
Je hebt een kind met een fok!sterquote:
Nee, dat weten we ondertussen wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog steeds dezelfde discussie over wie wie doet of gedaan heeft
Maar als je heul nieuwsgierig bent JJH wil ik wel een lijstje over de DM doen hoorquote:
Hoezo niet? Beetje koppelen werkt blijkbaar.quote:
Ik weet van niks hoorquote:
Die even buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt een kind met een fok!ster
Maar idd, ik heb ook geen zin om rond te bazuinen wie ik wel of niet gedaan heb. Ik ben ook vrij anoniem op fok. Dat scheelt ook...
Jij wilt het kwijt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar als je heul nieuwsgierig bent JJH wil ik wel een lijstje over de DM doen hoor
Nee dat liever niet, het is zo lange lijstquote:
ohai K.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt een kind met een fok!ster
Maar idd, ik heb ook geen zin om rond te bazuinen wie ik wel of niet gedaan heb. Ik ben ook vrij anoniem op fok. Dat scheelt ook...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo niet? Beetje koppelen werkt blijkbaar.
And I don't carequote:
Sletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat liever niet, het is zo lange lijst
Oh sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kut! Kun je dit verwijderen LoLa? Straks gaan ze me zoeken op Facebook e.d.
Hallo Karel de Groot uit Zwolle.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kut! Kun je dit verwijderen LoLa? Straks gaan ze me zoeken op Facebook e.d.
Flauw hoor, valt me van je tegen.quote:
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelijk al 3 vriendschapverzoeken en 12 visits op m'n linkedin
Beetje netwerken ditdat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ff boodschapjes doen en wat lekkers koken
En Sletjes gedraag jullie een beetje![]()
Ik dacht, die wil ik wel als klant binnenhalen, dus maar even spieken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Aan mij valt weinig te verdienen. En ik heb ook geen jurist nodig atmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht, die wil ik wel als klant binnenhalen, dus maar even spieken.
Mijn zus is een goede jurist, als je haar ooit nodig hebtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aan mij valt weinig te verdienen. En ik heb ook geen jurist nodig atm
goed dat ik dit weetquote:
vul je ook verwarmingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:19 schreef Royco1 het volgende:
En voor diverse it en telecom klusjes, barman, sloopwerkzaamheden, pokerclinics etc etc kan ik altijd vrijblijvend een offerte maken.
laat maar hier afleveren. Varken is weer bezig geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:20 schreef perro. het volgende:
mij gewoon niet bellen. ik hou van rust.
nieuwe bank onderweg.
Niemand heeft wat aan een slechte rugquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Uhm. Ik ben goed in mn rug vertillen.. Als iemand dat nodig heeft
ik wil ook in jouw branche werken.quote:
Crapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand heeft wat aan een slechte rug
ik heb je nog eens gebeld.quote:
verwoord het maar weer vies jaquote:
En bedankt, ik kan ook wel wat extra klanten gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn zus is een goede jurist, als je haar ooit nodig hebt
nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat maar hier afleveren. Varken is weer bezig geweest
Ben je goed dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt, ik kan ook wel wat extra klanten gebruiken.
mooi om te zien altijd he.. Ik ben aan het wachten tot varken haar trucje doet, dan kan ik tenminste naar de dierenartsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
nee.
babe maakt net trouwens een supersprong. echt ver.
Of bij mij... :p Behalve print.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en voor ontwerpwerk kun je mij bellen
Bij mij wel, drukwerk etcquote:
Was je nou van de een naar de ander?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoi, afdeling groepsvervoer hier
mijn luidspreker begon te schommelen, en dat is best een zwaar groot ding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi om te zien altijd he.. Ik ben aan het wachten tot varken haar trucje doet, dan kan ik tenminste naar de dierenarts
Ik heb tot nu toe geen ontevreden klantenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De 1 wilde me niet meer, de ander maar al te graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |