Jij welquote:
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.quote:
Dat is juist het leukste, het spontanequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.
Als je daar niet naar op zoek was welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het erg om iets serieuzer dan een scharrel gevonden te hebben?
Want? Niets mis met een paar goede billen.quote:
Au...quote:
Ik roddel nooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan ook niet even weg zijn hier en yats en kaneel zitten over je te roddelen
[..]
Dat kan niet want Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier nog niet helaas.quote:
Nee, en dat is je ook van harte gegundquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*niet happen, niet happenquote:
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.quote:
ik ben blij voor je, schatjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je daar niet naar op zoek was wel
Ik mis mijn vrijheid nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik voelde me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Doelde meer op waar we het gisteren over hadden,op zoek zijn naar een scharrel en alleen maar mensen treffen die meer willenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik had het ook niet tegen jou he; tegen Fascination.quote:
Ik neuk ook maar niet wat rond. Kan ik ook niet, maar dat is ook nog eens niet mijn stijl, ben ik veel te gevoelig voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.
ik knap af op mannen die knipogen.quote:
Heeft ie je moeder ook nog niet ontmoet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.
Maar hoe heb je haar ontmoet etc? Heb het niet echt meegekregen volgens mij.quote:
Dat snap ik, ik wist alleen niet dat fas niet op zichzelf woonde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jou he; tegen Fascination.
En je weet nu ook dat ik geen vaatwasser hebquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik wist alleen niet dat fas niet op zichzelf woonde.
Altijd nuttig dat soort informatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je weet nu ook dat ik geen vaatwasser heb
Nope.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie je moeder ook nog niet ontmoet?
Jij hebt niet genoeg aan knetter?quote:
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar hoe heb je haar ontmoet etc? Heb het niet echt meegekregen volgens mij.
Mooie manier om iemand te ontmoeten. Heeft die vriendin van jou toevallig nog een leuke oudere vrijgezelle zus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.
Oh pardonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e afwijzing al in deze reeks. Mijn ego, wat doe je...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e afwijzing al in deze reeks. Mijn ego, wat doe je...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat met een vriendin van me in Arnhem en er kwam een vriendin van haar bij en die bleek heul leuk. Een weekje later zijn wij een soort van gekoppeld. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben elkaar een aantal keer gezien en het klikt als een malle.
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"quote:
quote:
Geen idee, maar ik heb dan ook geen dates met hun.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"
Dus ja
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.quote:
Weinig subtiel, maar het werkte dus wel. Had je mijn vraag nog gelezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het koppelen ging ook niet heel subtiel trouwens. Ik moest geld pinnen en die mutual friend bleef zitten omdat "ze moest plassen" Dus wij met zijn tweeen lopen en zegt ze "VEEL PLEZIER OP JULLIE DATE"
Dus ja
Na 7 jaar pasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst de "seven year itch" afwachten
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En belangrijker: mogen wij op het feest komen?
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb dan ook geen dates met hun.
Wat iedereen zegt blijkt dus waar. Dat soort dingen gebeuren als je het niet verwachtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?
Eh nee?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
[..]
Weinig subtiel, maar het werkte dus wel. Had je mijn vraag nog gelezen?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_seven-year_itchquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 7 jaar pas
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 7 jaar pas
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Wat denk je weer slecht over ons.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ers
Je weet zelf dat driekwart gelogen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zeif you know what I mean
En waarom dat dan?quote:
Het is 'maar' een bruiloftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat een puinhoop worden dan met al die Fok!ers
Daarom, je kan ze niet snel genoeg binden, voor je het weet lopen ze weg!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_seven-year_itch
Een huwelijk is de kers op de taart vind ik. Dat doe je echt voor de rest van je leven, dus waarom niet even wachten tot je zeker weet dat het kan? Ik vind een huwelijk op zich sowieso overbodig, maar ach.
Dan ben ik erg benieuwd wat voor verhalenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet met jou mss maar ik hoor wel veel verhalen over zeif you know what I mean
Orgies? Met die zolderkamerautisten??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het altijd uit de hand loopt.
Kotsen, ambulances, teringbende, orgies etc etc
Dan bel ik ze wel weer afquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil echt nooit bloemen krijgen. http://9gag.com/gag/adNzYYQ?ref=android
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ze weg wil, hou ik haar niet tegen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is 'maar' een bruiloft
[..]
Daarom, je kan ze niet snel genoeg binden, voor je het weet lopen ze weg!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.
Ik lees mee ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zie je maar, he, het kan zomaar gebeuren. Fax, lees je mee?
Nou ik verspreid die verhalen in ieder geval niet. Dus ik ben benieuwd hoe hij aan al die informatie komtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet zelf dat driekwart gelogen is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees mee ja.
10 Jaar geleden had ik er nog wel vertrouwen in
Een hele goede duim en een rijke fantasiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik verspreid die verhalen in ieder geval niet. Dus ik ben benieuwd hoe hij aan al die informatie komt
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele goede duim en een rijke fantasie
Graag!quote:
Kleine understatement.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoooooo schattig!!
maar jij houdt blijkbaar niet van kikkertjes..
Wie gaat het over?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Hij komt ook zo vaak afgeven op anderen hier. 1 wandelende bom vol frustratie.
Ik ben best nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow die. Mja, hoe minder over hem gezegd hoe beter.
Ik ga geen namen noemen, maar het zijn zeer betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele goede duim en een rijke fantasie
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Hij komt ook zo vaak afgeven op anderen hier. 1 wandelende bom vol frustratie.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dan ben ik erg benieuwd wat voor verhalen
Waarom schaam je je ervoor?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
Ik denk het ja![]()
Hij had het laatst over 7 stuks![]()
In m'n dromen ja
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.quote:
Fax is gewoon bescheiden.quote:
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.
Niks opjutten, ik kan gew niet handlen dat ik ben afgewezen door zeefjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo Weis, kom je de boel weer een beetje opjutten?
Je leest graag over je eigen prestaties he? Ego-tripper.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stuur de verhalen maar in PM. Het schijnt immers over dingen te gaan die ik gedaan zou hebben.
Dat moet je ook heul niet willenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks opjutten, ik kan gew niet handlen dat ik ben afgewezen door zeefje![]()
Maar dat ze het wel heeft gedaan met fax, yats en vinnie. Niet tegelijk tuurlijk.
HEuj dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar dat ze het wel heeft gedaan met fax, yats en vinnie. Niet tegelijk tuurlijk.
Ga geen dingen beweren als je het niet kan vertellenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je leest graag over je eigen prestaties he? Ego-tripper.
Voordat ik beter wist, ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo,, jij bent er toch overheen gegaan?
Oh mij heeft ze ook afgewezen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
0 FOK!kers geneuktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft toch iedereen geneukt hier.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft toch iedereen geneukt hier.
Misschien had je dan eerst moeten nadenken alvorens je pik achter na te lopen?quote:
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga geen dingen beweren als je het niet kan vertellen
Wie dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien had je dan eerst moeten nadenken alvorens je pik achter na te lopen?
Gast, pleur van een bergquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, heb het van betrouwbare bronnen
Ik heb helemaal geen DM weisneusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen, dat snap je wel he![]()
Je hebt DM
Ik ben niet van de roddelsquote:
Dat is beterquote:
Mietje. Zet het dan meteen hier neer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen, dat snap je wel he![]()
Je hebt DM
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet zo onzeker nu. Ik gun het je gew hoor. Maar wees er dan ook eerlijk over
Het is FOK!, iedereen is van de roddelsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet van de roddels
[..]
Dat is beter![]()
[..]
Mietje. Zet het dan meteen hier neer.
Wel jammer dat je de rest niet ook opnoemt vin. Voel me gepasseerd nu.quote:
Dat laat ik aan anderen overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is FOK!, iedereen is van de roddels
Over jou heb ik niet zoveel gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de rest niet ook opnoemt vin. Voel me gepasseerd nu.
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over jou heb ik niet zoveel gehoord.
Of je weet het goed te verbergen of je bent nog niet half zo alpha als vinnnie
Why so curious?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.
Niet alles gaat/draait om jou natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over het feit dat het via DM moet, wees dan een baas en zet het gewoon hier neer. Even het feit daar gelaten of dat nou wel of niet inclusief mij was.
L'amour.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zo goed dan? Waar is die bekende negativiteit?
Heb je het nog niet gehoord?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje in een afterglow van woensdag, je was toen nog gebeld voor jouw deelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn boi VA, de hosselbaasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik zit nog een beetje in een afterglow van woensdag, je was toen nog gebeld voor jouw deel
En ik ben gekoppeld, succesvol nog wel. En het wordt serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |