Jij welquote:
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.quote:
Dat is juist het leukste, het spontanequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging ook wel verrassend makkelijk allemaal.
Als je daar niet naar op zoek was welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het erg om iets serieuzer dan een scharrel gevonden te hebben?
Want? Niets mis met een paar goede billen.quote:
Au...quote:
Ik roddel nooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je kan ook niet even weg zijn hier en yats en kaneel zitten over je te roddelen
[..]
Dat kan niet want Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier nog niet helaas.quote:
Nee, en dat is je ook van harte gegundquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*niet happen, niet happenquote:
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.quote:
ik ben blij voor je, schatjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je daar niet naar op zoek was wel
Ik mis mijn vrijheid nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik voelde me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar ik kan ook terug steken als het moet.
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wajoow. Praktisch gezien ben ik niet single meer. Er is nog niks officieels en al helemaal niet facebookofficial, maar damn
Doelde meer op waar we het gisteren over hadden,op zoek zijn naar een scharrel en alleen maar mensen treffen die meer willenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Zoiets kan toch gebeuren? Hoeft toch niet meteen erg te zijn? Zeker niet als het wederzijds is.
Was dat gejank van een tijdje terug dus toch overbodig, he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik had het ook niet tegen jou he; tegen Fascination.quote:
Ik neuk ook maar niet wat rond. Kan ik ook niet, maar dat is ook nog eens niet mijn stijl, ben ik veel te gevoelig voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn scharrel niet eens op fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |