Ja. Nu rij ik niet graag meer naar school.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Ho hoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij moet overzicht bewaren en gevaarlijke situaties inschatten. Bestuurder zit altijd fout
Dat vind ik ook irritant jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Nu rij ik niet graag meer naar school.
In- en uitvoegstroken.
nederlanders die überhaupt een fuck geven omdat wkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die weer perse Nederlands pessimisme moeten vertonen en denken dat Nederland alles gaat verliezen tijdens het wk
Hoezo nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig gaat lmi niey harder dan 80km/h
Haha
Toch lachen man, beetje bier drinken en lekkere chicks snaaien in een kroegjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nederlanders die überhaupt een fuck geven omdat wk
Clubvoetbal -> WK/EK togquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nederlanders die überhaupt een fuck geven omdat wk
Eensquote:
In jouw parallelle universum wellicht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uh nee. Zo is het nou eenmaal. Deal with it.
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toch lachen man, beetje bier drinken en lekkere chicks snaaien in een kroegje
En voetbal
Gewoon tussen douwen. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vind ik ook irritant ja
Soms heb ik het idee dat ze mij niet de ruimte (gaan) geven
Ik geef dan de voorkeur aan Belgiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
maar als ze er uit liggen vind ik ook goed
dan ben ik wel voor duitsland
Gast, leef jij onder een steen? Als jij als autobestuurder een voetganger aanrijd ben jij de schuldige.quote:
Eredevisie -> amateur -> cl/el -------------------------------------------> ek/wkquote:
Eredivisie is geen kut aan. Premier Leaguequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eredevisie -> amateur -> cl/el -------------------------------------------> ek/wk
Hier is het droogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Het regent het zegent de pannetjes worden nat![]()
![]()
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gast, leef jij onder een steen? Als jij als autobestuurder een voetganger aanrijd ben jij de schuldige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |