En je hebt geen garantie dat je niet meer ongesteld wordt he...quote:
Klopt, ben het in 5 jaar nu ongeveer 2x per jaar zo'n 2/3 dagen. Dus voor mij is het ideaalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je hebt geen garantie dat je niet meer ongesteld wordt he...
quote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik durf niet aan het spiraaltje
het klinkt zo eng
quote:
Nee op het moment niet helaasquote:
Want ik zit op mijn werk met alleen broodjes kaasquote:
Oh zo, ik dacht dat je geen steak meer mocht eten om de een of andere redenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want ik zit op mijn werk met alleen broodjes kaas
Het klinkt eng? Nee johquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
het klinkt zo eng
Wat voor zin zou het leven, het universum, alles nog hebben?!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je geen steak meer mocht eten om de een of andere reden.
Niets, daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor zin zou het leven, het universum, alles nog hebben?!
Bijna!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Pfff is het al 4 uur?Heb totaal geen zin vandaag, ik wil naar huis, met de pup spelen
Sorry Cue, ik moet evenquote:
Cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Cue, ik moet even![]()
Ze is echt geweldig! Loopt al helemaal goed aan de lijn enzo
Ik had geroosterde kip met knoflookboterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zequote:
Ik mag hopen Ang3l.quote:
Jaaaaquote:
Rileyquote:
I ain't having it.quote:
Her head dan altijd nogquote:
Women should only give head....quote:
quote:
Neh, zijn mannen beter inquote:
Het is niet alleen maar het lichamelijke gevoel jochiequote:
quote:
Heus wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar het lichamelijke gevoel jochie.
Nou ok, vaak welquote:
Pas op of ik splut je head!quote:
Ik had afgelopen zaterdag wel een voorbeeld waarbij iets fysiek was, maar het gevoel meer dan dat. Het was een hele korte goede kus, niet eens super fysiek of geil of zo, maar het gevoel wat er van die kus afkwam sloeg echt alle stoppen door.quote:
Oke. Vooruit. You can keep it. IF.... you gimme your manquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Vooruit. You can keep it. IF.... you gimme your man
Come at me broquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas op of ik splut je head!
*duw duw duw duw BOEM*
I just did, didn't I?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je kunt me niet laten kiezen! Gemenerd
*danst om je heen*quote:
*splutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*danst om je heen*
O nee wacht!
Uuuu. Never mind!
Aaaaaaah damn you GRRM!quote:
Want?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond jullie weer heel erg teleurstellen (gesprek met huwelijksfotograaf)
quote:
Beste keuze die ik heb gemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
het klinkt zo eng
Dat is wel balen. Al kan dat idd nog zeker veranderen, aangezien je hem pas net hebtquote:
Het is meer het contrast tussen Babs voorheen en Babs nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze vinden hier dat ik mega-burgelijk ben met mijn trouwen
Ach, het is maar een paar dagen en licht, en ik ga ervan uit dat het weggaat idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Al kan dat idd nog zeker veranderen, aangezien je hem pas net hebt
Met de pil kon je hem nog doorslikken en de maandelijkse shit voorkomen. Dat heb je met dat ding natuurlijk niet.
Maar dan kun je ook helemaal niet sturen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste keuze die ik heb gemaakt. Het zetten is ff 3 tellen gemeen, en daarna is het klaar. Viel me heel erg mee. Vooraf paracetamol en voltaren slikken en het is goed te doen. Menstruatie wordt minder (al ben ik het nog wel maandelijks, maar heb 'm oas een halfjaar) en ik hoef niet over de
pil
na te denken.
Ja precies, ben ik het weer met je eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook helemaal niet sturen?
Ik vind het juist zo fijn dat je met de pil kunt doorslikken en schuiven
Met een beetje geluk ben je na een half jaar/jaar 5 jaar lang niet meer ongesteldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We moeten er een beetje aan wennenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze vinden hier dat ik mega-burgelijk ben met mijn trouwen
Nee sturen zit er niet echt bij. Hij zit er in en dat is datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan seks doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
dus kon alsnog elke keer over een staafje pissen.
Ho ho, het is niet burgelijk, dat vinden zequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We moeten er een beetje aan wennenVerder wees zo burgerlijk als je zelf wilt
Q met z'n "verder"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet burgelijk, dat vinden ze
Oh noesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef missbehavin het volgende:
Ach, gelukkig ga ik rap richting opgedroogd
Jij vindt dat ik maar meer kinderen moet krijgen ja?quote:
Neuh, dat laat ik aan jouzelf over, maar lekker nat blijven wel natuurlijk. Anders implodeert het universum.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik maar meer kinderen moet krijgen ja?
Bleh. Seks.quote:
Je stinkt!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
al m'n collegas in bespreking op 1 na, die tegenover me zit.
Gaat ie een tafel verderop zitten ..![]()
![]()
We hebben ons ingehouden, het was in het openbaarquote:
Ik dacht dat wij een gloeiende hekel hadden aan kussiekroelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ons ingehouden, het was in het openbaar.
Ik heb zaterdag op de dansvloer enorm staan knuffelenquote:
Welja. T ligt weer aan de man. Typisch.quote:
Dingen veranderenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een gloeiende hekel hadden aan kussiekroel
Vuige burgerlulquote:
That's mequote:
En dat klopt, want hij si weer terugquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.. ik ben een schat van een collega
Als het van Ang3l afkomt is dat een hele goeie regel om te onthouden, you...don't...want...to...know....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu wil ik weten wat een clay baby is maar ik wil niet weten wat een clay baby is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |