Haha herkenbaar. Volgens mij heeft mijn ex weleens met mijn pinpas afgerekend, gewoon voor het idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n vriend verdient momenteel niet en ik wel. Dus ik betaal de meeste rekeningen. Soms geef ik 'm ongezien m'n cc![]()
Hij is het erg beu en wacht met smart tot het weer financieel gelijkwaardig is.
Dus wanneer jij het einde van de maand je rekening moet betalen is het voor jou feest neem ik aan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2112860/1/25#140662758] Ik ben zelf ook altijd degene die betaald en vind dit ook leuk om te doen.
Daar ben ik ook voorstander van.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:21 schreef keste010 het volgende:
Ik hanteer hiervoor altijd het principe dat ik in Ghana heb geleerd: namelijk dat degene die iemand uitnodigt om wat te gaan eten/drinken, ook betaalt. Ik zeg dan ook altijd tegen haar dat als ze zo graag wil betalen, ze me dan maar moet uitnodigen voor een volgende date. Op die manier wordt betalen niets vervelends, maar juist ook onderdeel van een leuk spel
Moar wel genoeg punten voor Lissabon . Ja domquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen nou een beetje hoger maakten kon ik vaker betalen
Eens! Haalt een hoop spontaniteit uit je relatie..quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
50/50 is een no-no bij mij. Als de ander zo graag wil meebetalen, dan mag hij/zij de hele rekening betalen.
Eens. Ik doe niet aan delen, de ene keer betaal ik andere keer hij. Delenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
50/50 is een no-no bij mij. Als de ander zo graag wil meebetalen, dan mag hij/zij de hele rekening betalen.
Maar je vind het vast wel fijn dat hij veel betaald.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef Aloria het volgende:
Ik heb nu ook zo'n ouderwetse vriend die er op staat alles te betalen als we ergens heen gaan.
Toch is het mij gelukt om laatst de ijsjes te betalen, wat een overwinning haha
Het geeft mij een gevoel als ik in het krijt sta bij hem.. maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Maar je vind het vast wel fijn dat hij veel betaald.
Ik vind me eigen daarin ook ouderwets, maar ik doe het graag.
Ik vind het ook vervelend als zij betaald. Ben ik ouderwets in. Als we uit eten gaan of iets gaan drinken, vind ik het leuk om voor haar te betalen. Zij vind het aan de ene kant fijn maar ook soms wel vervelend denk ik. Daarom betaald ze af en toe ook eens wat, maar niet tevaak want dat wil ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef Aloria het volgende:
[..]
Het geeft mij een gevoel als ik in het krijt sta bij hem.. maar dat is persoonlijk.
Zelf betaal ik de boodschappen als ik bij hem ben en ga koken.![]()
Dan is het gevoel van in het krijt staan weer gelijk. Zo probeer ik het zelf wat te balanceren![]()
50/50 vind ik ook zo.. De eerste 2 a 3 dates was het wel dat we om en om betaalden. Maar hij heeft daarna aangegeven het heel vervelend te vinden als ik betaal.( zit op dit moment ook niet ruim in het geld en dat weet hij ook, dat speelt ook mee denk ik. )
Maar waarom is het belangrijk dat jij het niet wil, dan dat zij het wel wil?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:05 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend als zij betaald. Ben ik ouderwets in. Als we uit eten gaan of iets gaan drinken, vind ik het leuk om voor haar te betalen. Zij vind het aan de ene kant fijn maar ook soms wel vervelend denk ik. Daarom betaald ze af en toe ook eens wat, maar niet tevaak want dat wil ik dan weer niet
Ik neem aan dat je belangrijker bedoelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar waarom is het belangrijk dat jij het niet wil, dan dat zij het wel wil?
Want daar komt het eigenlijk op neer, toch?
Maar zodra zij evenveel verdient als jij, ga jij niet meer altijd het meeste betalen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:11 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je belangrijker bedoelt.
Dat is het zeker niet. Maar op het moment heb ik gewoon meer te besteden als haar. Als we elkaar zien, vind ik het leuk om samen ergens wat te gaan eten oid. Dan betaal ik dat met liefde. Ze vind dat leuk, maar ze wilt niet dat ik het gevoel krijg dat ze profiteert. Dit doet ze absoluut niet. Daarom laat ik haar als we dan bv op het terras zitten haar de drankjes betalen, dit is goedkoper als uit eten gaan. Om haar toch dat gevoel weg te laten nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |