Dan had je gewoon jouw deel van de rekening moeten betalen en weglopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Brannagh het volgende:
Ging een keer op een "date" met een persoon die doodleuk vier drankjes nam, een voor, hoofd en nagerecht koos en vervolgens geen cent op zak had. Mocht ik betalen. Tsja, dan sta je ook met je mond vol tanden als dame zijnde.
Zitten we toch op 1 lijn met iets.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met dat laatste moet je nog oppassen ook, want dat schijnt tegenwoordig ook al weer als patserig te worden ervaren door deze en gene.
Maar verder wel mee eens. Geld boeit mij geen ene reet en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die figuren die alles gaan bijhouden en verrekenen. Ik betaal liever alles voor iedereen dan dat ik aan die onzin mee moet doen!
haha ook niks meer geworden neem ik aan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Brannagh het volgende:
Is fijn, maar ik krijg er altijd wel een schuldgevoel van. Dus als het kan en het bedrag niet te gek is dan betaal ik graag.
Ging een keer op een "date" met een persoon die doodleuk vier drankjes nam, een voor, hoofd en nagerecht koos en vervolgens geen cent op zak had. Mocht ik betalen. Tsja, dan sta je ook met je mond vol tanden als dame zijnde.
Het is hoffelijk als de man betaalt, delen vind ik ook niet erg, of eigen spul betalen. Ben meestal toch de goedkoopste
Vast wel met meer dingen...quote:
Nee, was net uit met mijn ex en hij vroeg me ineens mee uit, ik dacht als vrienden. Maar hij probeerde me de hele tijd te zoenen en die stunt maakte het helemaal bizar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:39 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
haha ook niks meer geworden neem ik aan ?
Opvallend voor iemand uit het bouwjaar 1993.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is gewoon de etiquette, als de man betaalt(wat zo hoort) dan hoort de vrouw niet voor zichzelf de bestellen maar besteld de man voor haar
Goed opgevoed héquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Opvallend voor iemand uit het bouwjaar 1993.
En dan bestel je iets dat zij heel vies vindt. Date verpestquote:
Ze mag wel zelf kiezen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En dan bestel je iets dat zij heel vies vindt. Date verpest
Weten hoe het heurt vind ik best belangrijk, maar wat jij voorstelt wordt alleen in bepaalde kringen geapprecieerd. Daarbuiten kan ik me voorstellen dat een vrouw vreemd opkijkt als ze niet zelf mag kiezen wat ze eet.
M.a.w., weet wie je date
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Jij mag je wat mij betreft voortplanten.Ik heb vertrouwen in je.
Hoe breng je dan dat je verwacht dat zij de helft betaalt? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef cpanker het volgende:
Nee eerste date's altijd 50/50. Als ik wil betalen voor een meisje ga ik wel naar de hoeren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |