Ah okido, laat haar soms ook gewoon betalen wat zij wenst te betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:41 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Weet ik niet.. als we uit eten gaan en dat kost bv 70 euro, betaal ik dat liever en laat ik haar de drankjes die we later op het terras drinken betalen als ze dat graag wilt.
Welnee, mannen moeten gewoon goed voor het vrouwtje zorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido, laat haar soms ook gewoon betalen wat zij wenst te betalen.
Akkoord, maar wat als het vrouwtje voor zichzelf goed kan zorgen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, mannen moeten gewoon goed voor het vrouwtje zorgen.
Soms wel irritant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Akkoord, maar wat als het vrouwtje voor zichzelf goed kan zorgen?
En de vrouw mag niet goed voor de man zorgen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, mannen moeten gewoon goed voor het vrouwtje zorgen.
Dan vindt ze het vast niet erg als ze een keer in de watten gelegd wordt door haar date.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Akkoord, maar wat als het vrouwtje voor zichzelf goed kan zorgen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En de vrouw mag niet goed voor de man zorgen?
Tuurlijk wel, maar dat kan gewoon op andere manieren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En de vrouw mag niet goed voor de man zorgen?
Een keer is wel wat anders dan de hele tijd, zoals bij TS, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan vindt ze het vast niet erg als ze een keer in de watten gelegd wordt door haar date.
En waarom? ze mag je toch ook eens verwennen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms wel irritant.. Gewoon sshhhhhh en ervan genieten.
.
Een keer? Jullie kunnen elkaar toch ook in de watten leggen. Hoeft toch niet van 1 kant te komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan vindt ze het vast niet erg als ze een keer in de watten gelegd wordt door haar date.
Ik krijg bijna het idee dat ze graag een verwenactiviteit naar keuze kopen door het eten te betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom? ze mag je toch ook eens verwennen?
Precies. Degene die voorstelt iets te doen betaalt toch vaak gewoon, bij 'ons' wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:47 schreef Westerling het volgende:
Tsja, ik doe meestal gewoon 50/50. En anders degene die heeft voorgesteld wat te gaan doen (dat ben ik meestal in eerste instantie), betaalt.
Overigens houdt 50/50 meestal in om en om, geklooi met geld hou ik niet zo van met vrouwen.
Ze schijnen geemancipeerd te zijn dus ze betalen maar lekker. En in de kroeg drankjes uitdelen voor ik een gesprek heb doe ik nooit.
Nee, gewoon irritant omdat er dan weer een kleine 'discussie' is (wie er gaat betalen). Zal ook wel een beetje cultuurgebonden zijn; voor mij is het normaal dat de man betaalt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom? Voel je je dan minder mannelijk?
Jawel, maar dan is een knuffel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom? ze mag je toch ook eens verwennen?
Het krijg het idee dat sommige mannen op een ander manier in de watten willen gelegd worden:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat ze graag een verwenactiviteit naar keuze kopen door het eten te betalen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat kan gewoon op andere manieren.
En je vraagt je nog steeds af waarom je single bent?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat ze graag een verwenactiviteit naar keuze kopen door het eten te betalen.
Wij hebben daar nooit discussies over moet ik zeggen. De ene keer betaal ik, de andere keer hij, zolang we beiden het idee hebben dat het wat in evenwicht blijft is het allemaal prima. Als de rekening wordt gevraagd betaalt gewoon de eerste die zegt "ik betaal wel even".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, gewoon irritant omdat er dan weer een kleine 'discussie' is (wie er gaat betalen). Zal ook wel een beetje cultuurgebonden zijn; voor mij is het normaal dat de man betaalt.
Wrong guessquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je vraagt je nog steeds af waarom je single bent?
Zal inderdaad ook afhangen van cultuur. In België is het eerder 50/50.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, gewoon irritant omdat er dan weer een kleine 'discussie' is (wie er gaat betalen). Zal ook wel een beetje cultuurgebonden zijn; voor mij is het normaal dat de man betaalt.
Maar goed, in mijn geval zijn de verhoudingen anders; ik werk, zij studeert. Financieel heb ik het beter en betaal ik dan ook liever.
[..]
Jawel, maar dan is een knuffel beter..
Als het overlegd moet worden zit het sowieso al niet goed. Een vrouw moet af en toe gewoon uit zichzelf betalen. Als ze dat nooit doet zit ze qua karakter niet helemaal lekker. Vind ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar goed, in mijn geval zijn de verhoudingen anders; ik werk, zij studeert. Financieel heb ik het beter en betaal ik dan ook liever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |