abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:12:01 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140659221

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_140659281
Ja het was in overleg over waar af te spreken ivm reistijden enzo inderdaad, dus acceptabel op zich wel. Maar toch. Nee dank je.

En Fax: idd niets mis met een beurt, naar daarna gewoon afrollen en naar huis O+. Romantisch enzo O+.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:19:40 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140659290
Dan valt t creepyness nog wel mee. De date kan doorgaan *O*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:20:12 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140659296
Ja kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf maar wil natuurlijk he c_c ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_140659669
Ik vind blijven slapen altijd een beetje eng en zoveel gedoe :@
Moet je 's ochtends het bed weer uit sneaken om stiekem je tanden te poetsen en en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140659795
Ik heb er goede en minder goede ervaringen mee :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140659829
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
pi_140659849
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
Dit ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:12:52 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140660012
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:58 schreef habitue het volgende:
Ik heb er goede en minder goede ervaringen mee :P
Dat vooral :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_140660290
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Tja. Uitnodiging om te blijven slapen krijg je er eigenlijk standaard bij als we gaan daten. Anders is de date om half negen afgelopen. #laatsteboot
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:28:21 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_140660302
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.

Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:29:31 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140660329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
om de echte date te laten plaatsvinden.
_O-
pi_140660355
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja het was in overleg over waar af te spreken ivm reistijden enzo inderdaad, dus acceptabel op zich wel. Maar toch. Nee dank je.

En Fax: idd niets mis met een beurt, naar daarna gewoon afrollen en naar huis O+. Romantisch enzo O+.
Een eerste date bij iemand thuis vind ik sowieso al vreemd.

Haalt alle vluchtmogelijkheden weg mocht het niet bevallen.

Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
pi_140660365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.

Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
Posts van BoL langer dan een regel. O+
En dan ben ik het er ook nog eens helemaal mee eens!
pi_140660398
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
Dit was die ene die geen foto's online had :o. En een turrek. Ik ga verkracht en vermoord worden ;(.

Inmiddels wel een foto(tje) en naam overigens, waren harde eisen van me.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:32:35 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140660400
Als er moeilijk over gedaan wordt, betekent vaak al dat er al twijfels zijn over de date/persoon
pi_140660406
quote:

[..]

Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af spreken
Regel 1 van het internet! Anders eindig je verkracht en in stukjes ;(

Je moet altijd tegen een goede vriendin zeggen waar je bent en op een openbare plek af spreken, dat staat in alle tijdschriften
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:33:19 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140660417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af spreken
Regel 1 van het internet! Anders eindig je verkracht en in stukjes ;(

Je moet altijd tegen een goede vriendin zeggen waar je bent en op een openbare plek af spreken, dat staat in alle tijdschriften
En een keer naar de wc om te appen! want als ze binnen het uur niets van je hoort moet ze de politie bellen!
pi_140660451
quote:

[..]

Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_140660462
Met mijn huidige vriendin die ik via datingsite ontmoet heb, hebben we eerst de avond voor de "grote" date een uurtje wat gedronken samen, we hadden wat tijd over en ik was in de buurt. zo konden we kijken of we elkaar echt leuk vonden, zoniet hadden we de date van de dag erna kunnen cancelen.

We hadden wat gedronken bij haar thuis, ik zei dat dat van mij niet perse hoefde omdat ik dat persoonlijk opdringerig over vind komen om elkaar voor het eerst in haar "comfort" zone te zien, zij gaf aan hier geen probleem mee te hebben.

Daarna gedate, en ondertussen sinds kort (anderhalve week O+ ) een relatie met deze geweldige meid!
pi_140660493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef Cart_A1993 het volgende:
Met mijn huidige vriendin die ik via datingsite ontmoet heb, hebben we eerst de avond voor de "grote" date een uurtje wat gedronken samen, we hadden wat tijd over en ik was in de buurt. zo konden we kijken of we elkaar echt leuk vonden, zoniet hadden we de date van de dag erna kunnen cancelen.

We hadden wat gedronken bij haar thuis, ik zei dat dat van mij niet perse hoefde omdat ik dat persoonlijk opdringerig over vind komen om elkaar voor het eerst in haar "comfort" zone te zien, zij gaf aan hier geen probleem mee te hebben.

Daarna gedate, en ondertussen sinds kort (anderhalve week O+ ) een relatie met deze geweldige meid!
Anderhalve week al. So things are getting pretty serious :')
pi_140660494
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef ntm het volgende:

[..]

Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.
Ja klopt wel, maar aan de andere kant: je weet ook niet wat je in huis haalt nadat je iemand 1x hebt gezien in de kroeg en dan is het wel oke of zo

Ik doe het ook niet snel, maar ik heb het wel eens gedaan en leef nog steeds
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:38:45 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140660518
De grootste nachtmerries blijken de mensen die dichtbij je staan. Dus een vreemde is best veilig O+

Maar tis maar net hoe het voelt, hoe de gesprekken waren en hoe m'n humeur is :+
pi_140660519
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Anderhalve week al. So things are getting pretty serious :')
HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werd :6

En nu al serieus, lol hebben en gezelligheid, daar draait het toch om :P
pi_140660557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef Cart_A1993 het volgende:

[..]

HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werd :6

En nu al serieus, lol hebben en gezelligheid, daar draait het toch om :P
Zo is het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')