Dit jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
Dat vooralquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:58 schreef habitue het volgende:
Ik heb er goede en minder goede ervaringen mee
Tja. Uitnodiging om te blijven slapen krijg je er eigenlijk standaard bij als we gaan daten. Anders is de date om half negen afgelopen. #laatstebootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijven slapen is ok als het bij mij thuis is en ik je heb uitgenodigd, of je me zodanig hard het licht uit m'n ogen hebt geneukt dat lopen geen optie meer is, maar in principe wens ik gewoon in m'n eigen bed te slapen, zeg maar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
om de echte date te laten plaatsvinden.
Een eerste date bij iemand thuis vind ik sowieso al vreemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja het was in overleg over waar af te spreken ivm reistijden enzo inderdaad, dus acceptabel op zich wel. Maar toch. Nee dank je.
En Fax: idd niets mis met een beurt, naar daarna gewoon afrollen en naar huis. Romantisch enzo
.
Posts van BoL langer dan een regel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ik had laatst ook zo'n gevalletje, zeg maar voor de uberhaupt eerste date. Hell, nog geen kwartier gesproken in zijn totaliteit. We kwamen er toen ook pas achter dat Eindhoven-Amsterdam niet heel ideaal is. Dus ze stelde voor om halfweg af te spreken en als het zou klikken dan naar haar toe te gaan om de echte date te laatsen plaatsvinden. Daar crashen was dan uiteindelijk geen probleem.
Samenvatting vd samenvatting: als het leuk is kan en mag alles, als het niks is dan is heel dat slapen ook geen issue want het wordt toch geen palemanzen. Nu niet. Nooit niet. Ofwel: kappen met dat ge-analyseer altijd en ga nou eens gewoon gasje geven ipv overal beren op de weg zien. Doe es spontaan ofzo, wie weet wordt je leven er leuk van. Ik zeg maar wat hè. Al is de samenvatting vd samenvatting wat langer dan de oorsronkelijke tekst.
Dit was die ene die geen foto's online hadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een eerste date bij iemand thuis vind ik sowieso al vreemd.
Haalt alle vluchtmogelijkheden weg mocht het niet bevallen.
Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af sprekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou je date nog eens screenen op zijn verleden, klinkt als een wannabe Ted Bundy.
En een keer naar de wc om te appen! want als ze binnen het uur niets van je hoort moet ze de politie bellen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mag met internetmensen ook helemaal niet meteen bij je thuis af spreken
Regel 1 van het internet! Anders eindig je verkracht en in stukjes
Je moet altijd tegen een goede vriendin zeggen waar je bent en op een openbare plek af spreken, dat staat in alle tijdschriften
Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anderhalve week al. So things are getting pretty seriousquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef Cart_A1993 het volgende:
Met mijn huidige vriendin die ik via datingsite ontmoet heb, hebben we eerst de avond voor de "grote" date een uurtje wat gedronken samen, we hadden wat tijd over en ik was in de buurt. zo konden we kijken of we elkaar echt leuk vonden, zoniet hadden we de date van de dag erna kunnen cancelen.
We hadden wat gedronken bij haar thuis, ik zei dat dat van mij niet perse hoefde omdat ik dat persoonlijk opdringerig over vind komen om elkaar voor het eerst in haar "comfort" zone te zien, zij gaf aan hier geen probleem mee te hebben.
Daarna gedate, en ondertussen sinds kort (anderhalve week) een relatie met deze geweldige meid!
Ja klopt wel, maar aan de andere kant: je weet ook niet wat je in huis haalt nadat je iemand 1x hebt gezien in de kroeg en dan is het wel oke of zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Mensen doen hier lacherig over, maar ben het serieus wel met je eens. Je weet niet wat voor gek je voor je hebt in het echt.
HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anderhalve week al. So things are getting pretty serious
Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:38 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
HÈHÈHÈ, elke relatie is kort geweest he voordat tie lang werd![]()
En nu al serieus, lol hebben en gezelligheid, daar draait het toch om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |