Pinkie zei niet voor niets dat Robin maar eens de andere kastelen moest gaan bezoeken en er eens op uit moest trekken. Pinkie hoopt denk ik ook dat Robin snel het loodje legt. Kan ie lekker knus met Sansa gaan hokken zonder door die klier gestoord te worden en is ie tenminste echt baas daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
En anders gaat Robin héél vroeg dood want een zwaard vasthouden kan die niet eens
Ik denk alleen haar hoofd nog. Dat naar Cersei gestuurd wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat Mycella nog wel een rolletje gaat spelen. Die woede van de Martells richting de Lannisters is alleen maar groter geworden nu. Vooral ook tegen die cunt van een Cersei, die de hele rechtzaak is begonnen. En wiens dochter hebben ze in handen?REVENGE!
Marmeladequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vallen zo in de kassen!
Nou ja, kassen. In de prut eigenlijk meer.
Dat lijkt me best heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk alleen haar hoofd nog. Dat naar Cersei gestuurd wordt.
Die mist momenteel vooral de moedermelk van z'n mammie , denk ik ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Beter krijgt die Robin idd een spoedcursus 'man worden'. Wat een pussy is dat zeg
Even Ramsay Bolton langs sturen en er een vrouwelijke Reek van makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me best heerlijk
Wil dat gezicht van Cersei dan zien.
Maar misschien nog beter heel die dochter tegen haar op te zetten en dan richting Kings Landing te sturen voor wraak
Probleem is wel dat als melkie het loodje legt dat er ook geen erfgenaam is voor Lord Paramount of the Vale, pinkie komt niet in dit verhaal voor omdat ie later aangetrouwd is en geen Arryn is en Sansa is ook van de verkeerde kant van de familie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:59 schreef Weakling het volgende:
[..]
Pinkie zei niet voor niets dat Robin maar eens de andere kastelen moest gaan bezoeken en er eens op uit moest trekken. Pinkie hoopt denk ik ook dat Robin snel het loodje legt. Kan ie lekker knus met Sansa gaan hokken zonder door die klier gestoord te worden en is ie tenminste echt baas daar.
Maar als Sansa zorgt dat ze zwanger raakt van Melkie *ril* dan is dat probleem opgelost toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:13 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als melkie het loodje legt dat er ook geen erfgenaam is voor Lord Paramount of the Vale, pinkie komt niet in dit verhaal voor omdat ie later aangetrouwd is en geen Arryn is en Sansa is ook van de verkeerde kant van de familie.
Ik voelde het ook al aankomen. Het kon gewoon niet zo zijn dat er een goede vechter voor Tyrion opstond, en alles nog goed zou komen ook... Al heb ik toch het gevoel dat Tyrion z'n hoofd niet kwijt gaat raken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik had ergens al verwacht dat Oberyn het loodje ging leggen, het was te mooi om waar te zijn dat hij het zou overleven, maar god damn dat einde, ik was er wel even stil van.
Ja, ik zat vooraf ook zo van, nu krijgen we het, Oberyn gaat dit vast en zeker niet redden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik had ergens al verwacht dat Oberyn het loodje ging leggen, het was te mooi om waar te zijn dat hij het zou overleven, maar god damn dat einde, ik was er wel even stil van.
Ja toen was er ook niet echt heel erg een weg terug meer hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Cornelis83 het volgende:
maar vanaf het moment dat zijn ogen eruit gedrukt werden, wist ik het al. GRRM did it again.
Ennnnnnn *splut!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toen was er ook niet echt heel erg een weg terug meer he
Zelfs toen hoopte ik nog op een mes die hij ergens had. Hoewel hij dan nooit meer zou kunnen zien, had hij dan in ieder geval zijn wraak kunnen afmaken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, ik zat vooraf ook zo van, nu krijgen we het, Oberyn gaat dit vast en zeker niet redden.
Toen begon het gevecht en het zag er goed uit voor Oberyn. Vooral toen hij hem neer had, had ik al zoiets van, gaat hij het dan toch redden? Toch ja? En toen kwam die tackle en toen ging het snel allemaal. Tussen de keelgreep en het moment dat zijn ogen eruit gedrukt werden, had ik toch nog heel even hoop, maar vanaf het moment dat zijn ogen eruit gedrukt werden, wist ik het al. GRRM did it again.
Meer het moment dat met 1 vuistslag al zijn tanden eruit lagenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:09 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ja, ik zat vooraf ook zo van, nu krijgen we het, Oberyn gaat dit vast en zeker niet redden.
Toen begon het gevecht en het zag er goed uit voor Oberyn. Vooral toen hij hem neer had, had ik al zoiets van, gaat hij het dan toch redden? Toch ja? En toen kwam die tackle en toen ging het snel allemaal. Tussen de keelgreep en het moment dat zijn ogen eruit gedrukt werden, had ik toch nog heel even hoop, maar vanaf het moment dat zijn ogen eruit gedrukt werden, wist ik het al. GRRM did it again.
Nou ja, dan had ie gewoon een handig pijpbekkie gehad. Had nog gekund!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Meer het moment dat met 1 vuistslag al zijn tanden eruit lagen
Ja, van alle sterfgevallen tot nu toe het meest jammerquote:Blijf het jammer vinden, had zoals velen graag meer van hem gezien. Ben benieuwd wat de reactie van Prince Doran Martell hierop gaat zijn.
Ik zat alleen maar van: Neeeeeeee, rot op met die bekentenis!! Gewoon afmaken wanneer de kans zich voordoet!!! NOOIT praten met iemand die je dood wilt maken, dat loopt nooit goed af. Et voila.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat met een vriend te kijken en we gingen echt van ooeeeh naar aaaaaaah! Het gevecht leek eerst naar Oberyn te hellen "Oeeeeh", toen brak zijn speer "aaaaaah". Hup andere speer en aan het winnen "oeeeh" en toen.... "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!".
Ik denk dat hij dood is, maar stiekem hoop ik nog op een gevecht tussen de Mountain en de Hound!quote:Maar zou the Mountain nu ook dood zijn? Die kreeg een flinke speer door zich heen en op t laatst viel hij naast Oberyn neer. Van de wond, van uitputting of.... ook dood? Ik kon t er niet goed uit opmaken.
Het is enen beetje als een villain die aan de "stervende held" nog even zijn masterplan gaat uitleggen. Da witte toch da da nie werkt man??!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar van: Neeeeeeee, rot op met die bekentenis!! Gewoon afmaken wanneer de kans zich voordoet!!! NOOIT praten met iemand die je dood wilt maken, dat loopt nooit goed af. Et voila.
Verwacht ik niet veel van. Oberyn had er zelf voor gekozen om voor Tyrion te vechten en dan weet je dat je grote kans loopt het niet te overleven. Daar kunnen de Martells weinig tegen inbrengen lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Ben benieuwd wat de reactie van Prince Doran Martell hierop gaat zijn.
Dit was inderdaad het moment dat ik uit mijn dak ging, was ervan overtuigd dat die zo goed als dood was en daarom ook niks meer kon zeggen. Man, wat zat ik ernaast.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net het gevecht nog even terug gekeken maar The Mountain krijg die speer gewoon recht in z'n buik en ziet er nog bloed uit spatten ook, alsof hij dan nog kracht genoeg zou hebben om Oberyn zo aan te pakken.
Standaard formule van een James Bond filmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is enen beetje als een villain die aan de "stervende held" nog even zijn masterplan gaat uitleggen. Da witte toch da da nie werkt man??!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |