Ik heb er weinig vertrouwen in, het is een verwend en zwakzinnig ventjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Beter krijgt die Robin idd een spoedcursus 'man worden'. Wat een pussy is dat zeg
Dat soort ninja-achtige slang types (die zwaardleraar, die snelle barbaar versus Jorah Mormont, Oberyn) komen altijd om in GoT. Mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Oberyn had wel een prachtige vechtstijl trouwens.
[ afbeelding ]
Mooi vechten is leuk natuurlijk, maar het gaat er om wie er wintquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Dat soort ninja-achtige slang types (die zwaardleraar, die snelle barbaar versus Jorah Mormont, Oberyn) komen altijd om in GoT. Mooi
Het oog wil ook wat natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi vechten is leuk natuurlijk, maar het gaat er om wie er wint
Beetje zoals de Starks met hun eer. It's getting them nowhere!
Nou. Z'n oog kreeg wat ja. Beide ogen.quote:
Ellaria heeft nu in ieder geval een trauma voor de rest van d'r levenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat de Martells niet met open kist afscheid kunnen nemen![]()
*plopperdeplopquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Dat soort ninja-achtige slang types (die zwaardleraar, die snelle barbaar versus Jorah Mormont, Oberyn) komen altijd om in GoT. Mooi
Hij zal wel moeten nu zijn mama er niet is om hem te redden van zijn domme actie'squote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in, het is een verwend en zwakzinnig ventje
Toen Sansa die trap af kwam, blew me right in the pants.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well, yes. It blew a lot of things.
En: BenX!
Dit iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tussen al het Oberyn en Sansa geweld van deze aflevering sneeuwt één scène onder die het wel verdiend om genoemd te worden:
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n moment dat je met ingehouden adem zat te kijken.
Reek/Theon wordt indrukwekkend vertolkt door Alfie Allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En van dat stenen hartje maakt iedereen zo'n drama, dat snap ik ook niet want alleen mensen die de boeken lezen weten wat een stenen hart betekent. Terwijl dit veel directer is...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef Slayage het volgende:
dit was toch een veel beter gezicht geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:51 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ellaria heeft nu in ieder geval een trauma voor de rest van d'r leven
En z'n 8 dochters hebben nu geen vader meer
Ik weet t helaas vanwege een foto op mijn tumblr welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik weet het wel maar als je de boeken niet gelezen hebt is het simpelweg niet mogelijk om te raden wat ze bedoelen.
En zo had t ook makkelijk gekund, maar nee... hoogmoed kwam ten valquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:29 schreef Slayage het volgende:
dit was toch een veel beter gezicht geweest![]()
[ afbeelding ]
Oh noes, geen bootje voor het prinsesjequote:
Die vallen zo in de kassen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:49 schreef Skillstorm het volgende:
Jullie weten wel trouwens die oogbedekkingen die ze op lijken zetten? Die nepogen.
Bij Jon Arryn en Joffrey was dat ook.
Bij Oberyn hebben ze echt nut nu. Toch nog een meevaller.
Ik denk dat Mycella nog wel een rolletje gaat spelen. Die woede van de Martells richting de Lannisters is alleen maar groter geworden nu. Vooral ook tegen die cunt van een Cersei, die de hele rechtzaak is begonnen. En wiens dochter hebben ze in handen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh noes, geen bootje voor het prinsesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |