quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef Verbal het volgende:
vlak voor die geile Sansa de trap kwam afgeglibberd...
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik vrees dat jij mijn posts iets te serieus neemt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij onder de grond ligt voor hij man wordt. Daarvoor waren die woorden van Littlefinger net iets dubbel-uitlegbaar, vlak voor die geile Sansa de trap kwam afgeglibberd...
V.
Ik ook. Sneed door mijn ziel, wát heftig. Je zal je geliefde zo ontmanteld zien worden.quote:
Oke, jij weet hoe ik mijn posts bedoel.quote:
Zijn jullie klaar?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, jij weet hoe ik mijn posts bedoel.
Jij weet hoe je ze lezen moet.
Jij weet hoe serieus ik dit allemaal neem.
Ja.
quote:
Ik zou ook ietwat van slag zijn als ik mijn vriendin haar schedel gecrushed als een ei zag worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Sneed door mijn ziel, wát heftig. Je zal je geliefde zo ontmanteld zien worden.
V.
Wat ik daar jammer aan vind is dat het een voorspelbare gimmick lijkt te worden. "Kijk, een likable character. Die gaat het onrecht wel te ... oh, laat maar, is al dood". Dat is 1 keer schokkend, 2 keer schokkend, 3 keer irritant. Gezien we nog wat seizoenen te gaan hebben vraag ik mij af hoe lang dit trucje boeiend blijft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Uiteindelijk ligt het niet aan Oberyn, maar aan Martin, hij lapt alle 'regels' aan zijn laars. Geliefde en ongeliefde characters schrijft hij zonder enig afscheid uit zijn verhaal, dat valt vaak weer zwaar. Maar dat maakt deze serie ook zo interessant, je weet gewoon niet wat er kan gaan gebeuren. 'Iedereen' is er iedere keer weer pist off over, dat begon al met de dood van Ned Stark, maar voor je het weet verschijnen er weer nieuwe interessante characters en ben je de vorige al weer vergeten.
Schijnbaar wel dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt cryptisch was het niet nee, dus dat was niet zo moeilijk.
Ja. Klaarblijkelijk wel dus.quote:
Ik mis Joffreyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ik daar jammer aan vind is dat het een voorspelbare gimmick lijkt te worden. "Kijk, een likable character. Die gaat het onrecht wel te ... oh, laat maar, is al dood". Dat is 1 keer schokkend, 2 keer schokkend, 3 keer irritant. Gezien we nog wat seizoenen te gaan hebben vraag ik mij af hoe lang dit trucje boeiend blijft.
Vooralsnog baal ik gewoon dat the Red Viper uit de serie is
Nope.quote:
gayquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis hem nu al......
Eerst Renley, nu Oberyn. GRRM blijf met je poten van Loras af!
The last remaining sword swallower!
En ze vond het vanaf het begin al een slecht plan, ze was al zo bang dat hij zou sterven. En dan ook nog op zo'n verminkende manier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Deze knik-smiley is te vrolijkMaar ja, inderdaad.
Ik vond hun relatie ook erg mooi/fijn. Dus die schreeuw kwam ook cht vanuit d'r tenen.
Correct.quote:
Niet alle starks missen hun hoofd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Als een Walker?![]()
Hoofd eraf = dood in GOT
[..]
Ik vind dit ergens wel het zwakke punt in GOT, Martin wil het liefst zoveel mogelijk characters beschrijven, en er blijven er maar bij komen. Soms is het voor een kijker ook genoeg, en wil je wat meer diepgang zien, wat wel in een boek kan, maar niet in een serie.
Had ie toch beter naar moeder de vrouw moeten luisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze vond het vanaf het begin al een slecht plan, ze was al zo bang dat hij zou sterven. En dan ook nog op zo'n verminkende manier.
Jij in ieder geval nog niet, dus ga terug naar de keuken om je werk af te makenquote:
Nou zeg. Doe eens niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij in ieder geval nog niet, dus ga terug naar de keuken om je werk af te maken
Dan zou alles hetzelfde zijn, alleen zonder Tywin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef Gezicht het volgende:
Had Oberyn nu maar gewoon de speer door Tywin's hart gegooid terwijl hij vroeg van wie het beval kwam z'n zus te vermoorden - wat hij overduidelijk wist-, dan was het allemaal misschien nog enigszins goed afgelopen.
Goed afgelopen dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan zou alles hetzelfde zijn, alleen zonder Tywin.
Nou het is in ieder geval goed afgelopen voor iedereen die de Mountain en Cersei een warm hart toedragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef Gezicht het volgende:
Had Oberyn nu maar gewoon de speer door Tywin's hart gegooid terwijl hij vroeg van wie het beval kwam z'n zus te vermoorden - wat hij overduidelijk wist-, dan was het allemaal misschien nog enigszins goed afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |