Idem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabenniknie.
Ik wil erin met enkel sauzen en een nieuw vloerbedekkkinkje
Ik snap je!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende: [..] Scharrels zijn ingewikkeld, dus dat laat ik nu maar ff
![]()
quote:
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoequote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!
Ach ik zie wel hoe of wat met mn tinderslet.
Voorlopig geniet ik er wel gewoon van.
Mijn zus is wel uitgebreid bezig op het moment, maar die heeft iets meer ruimte qua hypotheek ook enzo.quote:
Van te voren hard en duidelijk zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoe
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!
Ach ik zie wel hoe of wat met mn tinderslet.
Voorlopig geniet ik er wel gewoon van.
Daar heb ik ook last van gehad. Zo vervelend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoe
Ja het zijn juist diegene die het hardst roepen niks te willen en alleen seks willenquote:
Ja en dan zijn ze nog beledigd en pissig ook dat je het dan afkaptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van gehad. Zo vervelend.
Dat is helemaall nice.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
@jjh: hier hoefde ik niets te verven en vloer lag er ook net in. Nzm
Mannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn juist diegene die het hardst roepen niks te willen en alleen seks willen
En zelfs dat werkt soms niet.quote:
Dit dus!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelfs dat werkt soms niet.![]()
Mannen zijn soms nog erger dan vrouwen.
quote:Handige klussers opgelet! Wie niet bang is voor een uitdaging kan van dit gedateerde woonhuis in het populaire Assendorp iets heel leuks maken!
Echt he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze nog beledigd en pissig ook dat je het dan afkapt
En altijd maar klagen over vrouwen, want wij zijn altijd onduidelijk en weten nooit wat we willen en blablaquote:
Dat moet wel een krot zijn.quote:
Altijd.quote:
Altijdquote:
Lekker makkelijk toch, scheelt weer sloopwerkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles behalve de badkamer moet gedaan worden, er staat zelfs geen keukenblok meer in.
Nou ja wel lekker alles leeg om opnieuw te beginnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles behalve de badkamer moet gedaan worden, er staat zelfs geen keukenblok meer in.
Meteen een grote inloopvriezer laten plaatsen voor al die ijsjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ja wel lekker alles leeg om opnieuw te beginnen
Als je de skills heb is het een tof projectje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ja wel lekker alles leeg om opnieuw te beginnen
Nee dan heb ik geen excuus meer om jou te laten langskomenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen een grote inloopvriezer laten plaatsen voor al die ijsjes.
Ja mij lijkt het wel echt tofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je de skills heb is het een tof projectje.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik geen excuus meer om jou te laten langskomen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus, na enig uitzoekwerk kon ik met 95% zekerheid zeggen dat tinderslet absoluut niet bekend was met volk uit mijn moeder haar kennissenkring. Dus ik was blij.
Was!
Belde mn moeder me vanavond op want een vriendin van haar woont tegenover tinderslet zn flat dus ma wilde weten wat ik in die flat deed.
Toch een nadeeltje aan een lokale scharrel.
Het is wat meid!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus, na enig uitzoekwerk kon ik met 95% zekerheid zeggen dat tinderslet absoluut niet bekend was met volk uit mijn moeder haar kennissenkring. Dus ik was blij.
Was!
Belde mn moeder me vanavond op want een vriendin van haar woont tegenover tinderslet zn flat dus ma wilde weten wat ik in die flat deed.
Whahahahaha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Was!
Een echte manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan net een accuboor vasthouden en een ikeakastje in elkaar zetten Dan houd het op.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Was!
Ik moet er niet eens aan denken. Twee linker handen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
Though, bij bijna elk ouder huis ontkom je er niet aan om het meteen goed aan te pakken.
Teveel prutsers die denken te kunnen klussen tegenwoordig.
Ow nee ik ben wel heel handigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan net een accuboor vasthouden en een ikeakastje in elkaar zetten Dan houd het op.
Dus ik heb maar een vriendin verzonnen die daar woont.quote:
Slimquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb maar een vriendin verzonnen die daar woont.
Goddomme.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sletvrees much?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon proberen, uitbesteden kan altijd nogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet er niet eens aan denken. Twee linker handen.
Ik was ff neuken was tmi?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder pakt de bruidsboeken al tevoorschijn zodra ik zeg dat ik iets ga doen met EEN vriend. Zo irritant!quote:
Tegen mijn moeder zou ik dat ook niet zeggenquote:
Wie de Neuk ben jij dan weer?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder pakt de bruidsboeken al tevoorschijn zodra ik zeg dat ik iets ga doen met EEN vriend. Zo irritant!
Nou echt niet nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tegen mijn moeder zou ik dat ook niet zeggen
Gelukkig is mijn moeder niet zo, mijn pa is wel heel ouderwets die zou het echt helemaal niks vindquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder pakt de bruidsboeken al tevoorschijn zodra ik zeg dat ik iets ga doen met EEN vriend. Zo irritant!
Ja zo denkt mijn pa ook, volgens mij is hij ook nooit over mijn scheiding heen gekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou echt niet nee.
Moeders vindt ook nog steeds dat seks iets voor een relatie is en dat een vrouw pas gelukkig kan zijn in een relatie.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou echt niet nee.
Moeders vindt ook nog steeds dat seks iets voor een relatie is en dat een vrouw pas gelukkig kan zijn in een relatie.
Mijne wel. Daarom elke keer scharrels van buiten het dorp maar dat is alles behalve handig.quote:
Ja afstand heb ik liever ook altijd, maar echt handig is het niet inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne wel. Daarom elke keer scharrels van buiten het dorp maar dat is alles behalve handig.
Dan blijf je heen en weer rijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne wel. Daarom elke keer scharrels van buiten het dorp maar dat is alles behalve handig.
Dat.quote:
Altijd alles plannen zuigt...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat.
Vaak is het dan ook meteen een heel weekend afspreken.
En spontane seks is ook al niet te doen dan.
Ja dat is echt niet leuk gewoon.quote:
Helemaal mee eensquote:
Nu dus maar vaak bij je 'vriendin' op bezoek.quote:
Knetter en ik zijn ook met 50km afstand begonnen, dat duurde niet lang...quote:
Nee en ik denk als je daar te lang mee doorgaat dat het uiteindelijk ook niet gaat werken, afstand is niet goed voor je relatiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef JJH het volgende:
Knetter en ik zijn ook met 50km afstand begonnen, dat duurde niet lang...
Tot de moeder van Hups zich af gaat vragen wie van de twee de bruidsjurk zal gaan dragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu dus maar vaak bij je 'vriendin' op bezoek.
Ze was al heel snel heel veel bij mij, en na een jaar is ze ook officieel naar Zwolle verhuisd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee en ik denk als je daar te lang mee doorgaat dat het uiteindelijk ook niet gaat werken, afstand is niet goed voor je relatie
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu dus maar vaak bij je 'vriendin' op bezoek.
[..]
Knetter en ik zijn ook met 50km afstand begonnen, dat duurde niet lang...
Ja dat is veel beter dan lange tijd die afstand moeten overbruggenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze was al heel snel heel veel bij mij, en na een jaar is ze ook officieel naar Zwolle verhuisd.
Nope.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de moeder van Hups zich af gaat vragen wie van de twee de bruidsjurk zal gaan dragen.
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Mijn interesse in vrouwen ziet ze nog steeds als een fase.
Lekker toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
We hebben nog geen nieuwe afspraak gemaakt maar ik zal niet vreemd opkijken als hij morgen appt met een voorstel.
50km.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is veel beter dan lange tijd die afstand moeten overbruggen
Haha dat zie ik al helemaal voor mequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker toch?
[..]
50km.
Dus dan zit je vaak ook al aan een nachtje vast.
Het is meer dan eens gebeurt dat ze de trein mistte.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Mijn interesse in vrouwen ziet ze nog steeds als een fase.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker toch?
[..]
50km.
Goh, wat erg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:54 schreef JJH het volgende:
50km.
Dat ze de trein mist?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha dat zie ik al helemaal voor me
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze de trein mist?
Vaak kwamen we daar hier al achter.
Ja maar ze is ouderwets ofzo. Geen idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar ze weet dat het mogelijk is dat iemand op wat anders kan vallen dan het andere geslacht?
Ik heb van meerdere vrouwen afzonderlijk gehoord dat ze vermoedden dat ik homo zou kunnnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Mijn ouders hebben ook wel eens getwijfeld of ik niet iets met mijn beste vriendin haddan sta je toch wel ff met je mond vol tanden
Ja die kop van Knetter en dan die ondeugende lach op haar mond "ik ga de trein missen"quote:
Snap ik, maar toch, voor een avondje of wat lol.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ze is ouderwets ofzo. Geen idee.
Nou zou ik ook niet snel echt iets met een vrouw beginnen hoor, geen relatie bedoel ik dan he.
Ja maar je oudersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere vrouwen afzonderlijk gehoord dat ze vermoedden dat ik homo zou kunnnen zijn.
Yes please.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch, voor een avondje of wat lol.
Hmmmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch, voor een avondje of wat lol.
Ja ik ken die meid al van kleinst af aan dus ze komt ook altijd mee naar feestje en verjaardagen enzo bij mijn familie, en sinds ik singel ben is dat meer geworden dus vandaar dat ze het dachtenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet had me wel nieuwe spierpijn beloofd. Beetje jammer dat ie die belofte niet is nagekomen.
Misschien morgen nog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Tinderslet had me wel nieuwe spierpijn beloofd. Beetje jammer dat ie die belofte niet is nagekomen.
Wel zijn bank bijna gesloopt.quote:
We shall see.quote:
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Niet? Vertelquote:
Ik werd over de armleuning gelegd en toen niet al te zachtjes genomen zeg maar en toen hoorde ik iets kraken/scheuren in de leuningquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd over de armleuning gelegd en toen niet al te zachtjes genomen zeg maar en toen hoorde ik iets kraken/scheuren in de leuning![]()
Maar ik vond dat zijn schuld en hij had zoiets van "boeien, heb nog 3 leuningen"
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd over de armleuning gelegd en toen niet al te zachtjes genomen zeg maar en toen hoorde ik iets kraken/scheuren in de leuning![]()
Maar ik vond dat zijn schuld en hij had zoiets van "boeien, heb nog 3 leuningen"
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, goed je partner nemen, kan best hard gaan.
Ja ik heb er al een mooi beeld bijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, goed je partner nemen, kan best hard gaan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb er al een mooi beeld bij
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan ook nog in verschillende standjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel..vertel.. dan kan ik mooi dromen vannachtquote:
Wat dan?quote:
Zoals huppel zei. Of de dame een beetje onderuitgezakt op de bank en dan de man op de knieen ervoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel..vertel.. dan kan ik mooi dromen vannacht
Had ergens op gereageerd en nu bij elke keer dat er iemand reageert krijg ik een melding via e-mail en een bliepje op de laptop, en ik krijg het gewoon niet uitgezet, al de hele tijd door al die mongolen-menu's aan het zoekenquote:
Maar daar heb ik nog nooit een bank mee kapot gekregenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals huppel zei. Of de dame een beetje onderuitgezakt op de bank en dan de man op de knieen ervoor.
Vrouw op de knienen op de bank en dan man er staand achter...
Morgen eens aan tinderslet vragen of hij ergens een cam heeft hangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals huppel zei. Of de dame een beetje onderuitgezakt op de bank en dan de man op de knieen ervoor.
Vrouw op de knienen op de bank en dan man er staand achter...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen eens aan tinderslet vragen of hij ergens een cam heeft hangen.
In het bericht zelf klikken op "meldingen stopzetten"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Had ergens op gereageerd en nu bij elke keer dat er iemand reageert krijg ik een melding via e-mail en een bliepje op de laptop, en ik krijg het gewoon niet uitgezet, al de hele tijd door al die mongolen-menu's aan het zoeken
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon bij account settings en dan notificaties toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Had ergens op gereageerd en nu bij elke keer dat er iemand reageert krijg ik een melding via e-mail en een bliepje op de laptop, en ik krijg het gewoon niet uitgezet, al de hele tijd door al die mongolen-menu's aan het zoeken
Niet per ongeluk doorlinken naar je moeder dan he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al gedaan, en er staat ook mooi boven "ontvangt geen meldingen meer van dit bericht" maar hij blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het bericht zelf klikken op "meldingen stopzetten"?
Of juist wel. Al denk ik niet dat ze het zal overleven om haar dochter zo te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk doorlinken naar je moeder dan he.
Ja die staan ook uit, krijg nu alleen van dat bericht meldingen via de mailquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon bij account settings en dan notificaties toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of juist wel. Al denk ik niet dat ze het zal overleven om haar dochter zo te zien.
Is het een groep? Dan kan je nog meldingen per groep uitzetten geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die staan ook uit, krijg nu alleen van dat bericht meldingen via de mail
Andersom zou ik ook duizend doden sterven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of juist wel. Al denk ik niet dat ze het zal overleven om haar dochter zo te zien.
Nee iemand had een foto geplaatst waar ik in getagd was dus daar had ik op gereageerd en normaal krijg ik dit nooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het een groep? Dan kan je nog meldingen per groep uitzetten geloof ik.
Ik zou vooral verbaasd zijn als blijkt dat mijn moeder nog zo lenig isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Andersom zou ik ook duizend doden sterven.
Misschien omdat je getagd bent?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee iemand had een foto geplaatst waar ik in getagd was dus daar had ik op gereageerd en normaal krijg ik dit nooit
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Andersom zou ik ook duizend doden sterven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou vooral verbaasd zijn als blijkt dat mijn moeder nog zo lenig is
Dan tag verwijderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee iemand had een foto geplaatst waar ik in getagd was dus daar had ik op gereageerd en normaal krijg ik dit nooit
Ja dat ben ik wel meer, dus snap het niet.quote:
Ja eens kijken of dat wel werktquote:
Awww...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel meer, dus snap het niet.
Facebook zit me gewoon te fucken
Whehequote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou vooral verbaasd zijn als blijkt dat mijn moeder nog zo lenig is
Ja, die heeft al moeite met haar been over de picknick bank te "zwaaien" dus ik denk niet dat die dr knieën naast dr oren gevouwen krijgt.quote:
Zelfs Facebook weet dat ik zin hebquote:
Ik wil niet eens weten of mijn moeder dat nog kanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die heeft al moeite met haar been over de picknick bank te "zwaaien" dus ik denk niet dat die dr knieën naast dr oren gevouwen krijgt.
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten of mijn moeder dat nog kan
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfs Facebook weet dat ik zin heb
Ik wil er niet over nadenken hoever mijn moeder komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die heeft al moeite met haar been over de picknick bank te "zwaaien" dus ik denk niet dat die dr knieën naast dr oren gevouwen krijgt.
En toch deed je het even hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil er niet over nadenken hoever mijn moeder komt.
Ik heb mijzelf aangepraat dat mijn moeder 3x seks heeft gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten of mijn moeder dat nog kan
Dat probeer ik ook wel eens maar dat lukt me nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf aangepraat dat mijn moeder 3x seks heeft gehad.
Gevolg: ik, mn zusje en mn broertje.
Ik krijg ook teveel info over mijn moeders seksleven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook wel eens maar dat lukt me niet![]()
Mijn moeder begon er laatst ook over dat de intimiteit in de slaapkamer een stuk minder was sinds mijn pa 's nachts een kapje moet dragen ( hij weet sinds een week of 2 dat hij slaap apneu heeft ) I don't wanna know![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En toch deed je het even he
Ik ook![]()
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg ook teveel info over mijn moeders seksleven.
En als ik dan de rollen omdraai zegt ze: tal, dat wil ik toch allemaal niet weten!
NOU IK DAT VAN JOU OOK NIET HOOR!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ga mijn bedje opzoeken, ben stiekem best wel moe nu.![]()
Doei doei schatjes.
Truste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei doei schatjes.
Idem. Ik wil het echt niet weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:31 schreef JJH het volgende:
Wij hebben het er gewoon nooit over gehad. Geen woord.
Slaap lekker Hupsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei doei schatjes.
ik wil wel maar dat mag nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moet ook naar bed eigenlijkmaar daar heb ik nog helemaal geen zin in
Mag het niet?quote:
Voor mij zou het ook wel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik moet ook naar bed eigenlijkmaar daar heb ik nog helemaal geen zin in
Nee, ben aan het werk,quote:
quote:
Tot hoe laat moet je dan?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]voor mij ook, maar ik heb geen zin in verstandig vandaag
Tot 0730 uur.quote:
quote:
Wat?quote:
Als er geen storingen komen, helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en wat moet je dan doen de hele nacht?
Respect hoor, ik zou dat echt niet kunnen, ik zou gillend gek wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er geen storingen komen, helemaal niks.
Dat is toch ook juist de bedoelingquote:
Beetje fokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er geen storingen komen, helemaal niks.
Gelukkig is er internet. En anders duik ik wel in een goed boek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Respect hoor, ik zou dat echt niet kunnen, ik zou gillend gek worden
Zal ik n de auto stappen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist de bedoeling
Zit je wel thuis dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig is er internet. En anders duik ik wel in een goed boek.
Gezelligquote:
Nee. Op het werk zelf.quote:
Toch niet in je uppie?quote:
quote:
Vind je dat niet engquote:
Nee, niet echt.quote:
Nee dan mag het nietquote:
Ja dat lijkt mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Al zou wat gezelschap wel leuker zijn natuurlijk.
Bezoek voor mij of voor het werk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook inderdaadKan dat wel dat er mensen langskomen? geen hele groepen ofzo hoor
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:46 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar ligt de grens.
En om nou een taxi te pakken is ook weer zo wat.
Nee voor jou voor de gezelligheidquote:
Dat zou wel kunnen.quote:
o, dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]de taxichauffeur die een taxi moet bellen
Mijn ex deed ook veel 's nachts werken en dan kwam ik altijd eten brengen en ff gezellig filmpje kijken ofzoquote:
Ja dat zal bestquote:
Tof. Mag je hier ook wel komen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn ex deed ook veel 's nachts werken en dan kwam ik altijd eten brengen en ff gezellig filmpje kijken ofzo
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat zal bestvond het gewoon grappig klinken
Ligt eraan waar "hier" isquote:
Bussum.quote:
Ow dat is niet eens zo verquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dat is niet eens zo verIk wil je best een keer iets lekkers komen brengen hoor
Buiten kantooruren ben je welkom hoor.quote:
Moet je maar xtje zeggen als je ergens zin in hebt, want geen idee wat je lekker vind op perenijsjes na danquote:
Ik lust heel veel lekkers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moet je maar xtje zeggen als je ergens zin in hebt, want geen idee wat je lekker vind op perenijsjes na dan
Echt wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:56 schreef JJH het volgende:
Liefde van de man gaat nog steeds dooor de maag.
Ow ik kan best wel veel lekkers maken dus dan komt het wel goedquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ik kan best wel veel lekkers maken dus dan komt het wel goed
Ik ben ook heel blij dat ik wel een beetje kan kokenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:56 schreef JJH het volgende:
Liefde van de man gaat nog steeds dooor de maag.
quote:
klinkt veelbelovend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat ik wel een beetje kan koken![]()
Truste!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu wel in bed liggen.
Trusten voor als jullie er straks aan toe zijn.![]()
En jouw vrouwtje kan echt heerlijk kokenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:59 schreef JJH het volgende:
Ik ga nu wel in bed liggen.
Trusten voor als jullie er straks aan toe zijn.![]()
Eerst maar proevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb andere kwaliteiten.![]()
Niet kunnen slapen is er 1 van.
quote:
Abby houdt me wakker.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb andere kwaliteiten.![]()
Niet kunnen slapen is er 1 van.
Dan heb ik geen medelijden met je.quote:
Abby?quote:
Groot gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk.![]()
Maar ik zal jouw hosselpoging verder niet storen dus![]()
Aahquote:
NCIS. Goed voor heel wat uurtjes vermaak.quote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NCIS. Goed voor heel wat uurtjes vermaak.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben pas begonnen met The game of Thrones, maar wat een seks komt daar in voor zeg
Dus daarom kijken al die mannen datquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus daarom kijken al die mannen dat
ghehequote:
Zouden ze in meer series moeten doen.quote:
Ja ik ben helemaal voorquote:
Voor ieder wat heerlijks.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal voorMaar dan wel met wat mooiere mannen
De enigste lekkere vent die ik heb gezien is alweer dood
Khal Drogoquote:
Ah, hij die zich uit mocht leven op die lekkere blonde.quote:
Ja die blonde is echt een lekker wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, hij die zich uit mocht leven op die lekkere blonde.
Echt wel, die zou het bed niet uitschoppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die blonde is echt een lekker wijf
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel, die zou het bed niet uitschoppen.
Oeh.quote:
quote:
Dat is die uit de sneeuw toch?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is die uit de sneeuw toch?
Ik ben pas begonnen met seizoen 3 en daar komt zij net in voor
Niet? ik hoorde dat in de volgende seizoenen net zoveel seks en tieten zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan seizoen 2.
Klinkt goed dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet? ik hoorde dat in de volgende seizoenen net zoveel seks en tieten zittendus ik kijk nog even door
Daaromquote:
Dank je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik ga lekker mijn bedje een bezoekje brengen![]()
Succes vannacht![]()
Kwart voor vijf zal die er wel zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:00 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Nu wachten op de cv-onderhoudsmonteur
Tussen 8 en 10 zou die er moeten zijn.quote:
Komt ie wel vandaag dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen 8 en 10 zou die er moeten zijn.
Ik kan alleen nergens een mailtje vinden van de bevestiging
Mogguh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:12 schreef Tamashii het volgende:
Pas half drie gaan slapen was niet zo handig.
Goedemorgen
Ai.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:12 schreef Tamashii het volgende:
Pas half drie gaan slapen was niet zo handig.
Goedemorgen
Hallo mevrouw met dat lekkers.quote:
Hoi ijsjes meneerquote:
Nee, eerst nog even wat tv kijken oid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi ijsjes meneer![]()
Is het geen tijd om naar bedje te gaan voor jou?
Okequote:
Rond een uur of 12 slapen denk ik.quote:
Ik zou best nog wel even terug willenquote:
Lekker warm onder de wol.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel even terug willen
Uhuquote:
Da's snel.quote:
Nice.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Kan die ook snel weer opbokken
Ow echt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
A serbian film afgekeken. Bij het eind had ik zoiets van "was dit het?"
Hallo.quote:
Goeiemorgenquote:
Hmm ook maar eens downloaden dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow echt?Ik kreeg al kippenvel bij de trailer
Vond het niet super schokkend of zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die hard heurquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef Vinniiee het volgende:
A serbian film afgekeken. Bij het eind had ik zoiets van "was dit het?"
De schuld van Abby.quote:
Morguh JJHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |