Idem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabenniknie.
Ik wil erin met enkel sauzen en een nieuw vloerbedekkkinkje
Ik snap je!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende: [..] Scharrels zijn ingewikkeld, dus dat laat ik nu maar ff
![]()
quote:
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoequote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!
Ach ik zie wel hoe of wat met mn tinderslet.
Voorlopig geniet ik er wel gewoon van.
Mijn zus is wel uitgebreid bezig op het moment, maar die heeft iets meer ruimte qua hypotheek ook enzo.quote:
Van te voren hard en duidelijk zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoe
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!
Ach ik zie wel hoe of wat met mn tinderslet.
Voorlopig geniet ik er wel gewoon van.
Daar heb ik ook last van gehad. Zo vervelend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen maar mannen die willen blijven plakken, zo geen zin in dat moeilijke gedoe
Ja het zijn juist diegene die het hardst roepen niks te willen en alleen seks willenquote:
Ja en dan zijn ze nog beledigd en pissig ook dat je het dan afkaptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van gehad. Zo vervelend.
Dat is helemaall nice.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
@jjh: hier hoefde ik niets te verven en vloer lag er ook net in. Nzm
Mannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het zijn juist diegene die het hardst roepen niks te willen en alleen seks willen
En zelfs dat werkt soms niet.quote:
Dit dus!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelfs dat werkt soms niet.![]()
Mannen zijn soms nog erger dan vrouwen.
quote:Handige klussers opgelet! Wie niet bang is voor een uitdaging kan van dit gedateerde woonhuis in het populaire Assendorp iets heel leuks maken!
Echt he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en dan zijn ze nog beledigd en pissig ook dat je het dan afkapt
En altijd maar klagen over vrouwen, want wij zijn altijd onduidelijk en weten nooit wat we willen en blablaquote:
Dat moet wel een krot zijn.quote:
Altijd.quote:
Altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |