Oké, maar het blijft een voordeel voor Nadal als het zonnig en warm is. En vergeet niet dat Nadal twee van zijn laatste drie partijen met Ferrer heeft verloren.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig jaar ging het ook regenen en nadal mepte ferrer de baan af
waarvan 1 op indoorsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar het blijft een voordeel voor Nadal als het zonnig en warm is. En vergeet niet dat Nadal twee van zijn laatste drie partijen met Ferrer heeft verloren.
Niet mee eens! Een vochtige baan is trager en Nadal komt het best tot zijn recht op een zo traag mogelijke ondergrond.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar het blijft een voordeel voor Nadal als het zonnig en warm is. En vergeet niet dat Nadal twee van zijn laatste drie partijen met Ferrer heeft verloren.
Op een vochtige baan zijn de ballen van Ferrer veel dwingender. Op een droge baan en met een warme temperatuur is het haast onmogelijk voor hem om genoeg winners te maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet mee eens! Een vochtige baan is trager en Nadal komt het best tot zijn recht op een zo traag mogelijke ondergrond.
Tegen Ferrer maakt het op zich niet uit of een baan snel of traag is, die speelt min of meer hetzelfde spelletje.
Andersom lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op een vochtige baan zijn de ballen van Ferrer veel dwingender. Op een droge baan en met een warme temperatuur is het haast onmogelijk voor hem om genoeg winners te maken.
Oeps typoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Andersom lijkt me.
Warmer weer betekent dat de baan sneller is. Nadal zijn topspin is op een warme baan ook wel effectiever, maar tegen een Djoko of Ferrer heeft dat toch minder invloed. Die kunnen, met name op de backhand kant, wel met de topspin omgaan.
Maar Ferrer heeft de warmte en de snelheid van de baan juist nodig voor de snelheid van zijn spreiding.
Als het warm en droog is, pakt de baan Nadals spin veel beter en stuiteren ze voor tegenstanders op schouderhoogte of erboven. Vergeet ook niet zijn 'Save the balls' in de SF van RG 2013 tegen Djokovic. Als de ballen nat worden, gaat die spin van hem ook verloren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet mee eens! Een vochtige baan is trager en Nadal komt het best tot zijn recht op een zo traag mogelijke ondergrond.
[...]
in 2012 waren de ballen nat en nadal wonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het warm en droog is, pakt de baan Nadals spin veel beter en stuiteren ze voor tegenstanders op schouderhoogte of erboven. Vergeet ook niet zijn 'Save the balls' in de SF van RG 2013 tegen Djokovic. Als de ballen nat worden, gaat die spin van hem ook verloren.
Ja nou, dan zeg ik toch niks meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in 2012 waren de ballen nat en nadal won
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja nou, dan zeg ik toch niks meer.maar het is waar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ja.quote:
djokovic heeft altijd moeite met servebots en ik verwacht dat raonic max. 1 tei break gaat winnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef Norrage het volgende:
Wel leuke potten vandaag. Ben benieuwd wat Raonic kan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja nou, dan zeg ik toch niks meer.In 2012 waren de ballen nat, precies tijdens het moment dat Djokovic Rafa volledig van de baan mepte met 8 games op rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
seriously?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met Nadals 28e verjaardag.
Hopelijk geeft hij zichzelf zondag een mooi verjaardagscadeau.
Si señooooor.quote:
Muchus gracias. Feliz cumpleaños.quote:
Seksist. Haten op dunne tietjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |