Nee, dat kan ik absoluut niet zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.quote:
Oh ja die, is dat niet een enorme kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.
Daarom ook die 3 opties. De aantrekkelijkheidsgraad bij optie 1 en optie 3 lijken me duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt er aan hoe aantrekkelijk de ander jou vindt
Verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Ik was er vorige week nog. Helaas niet voor een date maar voor een klus in een TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
Een wel gerespecteerde user in de pua-kringen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja die, is dat niet een enorme kneus? In dat dating-topic?
Het is dat ik weiger Danny een cent te geven, anders had ik m'n naam al lang veranderd.
Wie wil dat nu niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ja, hoiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Lijkt me niets eigenlijkquote:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingersquote:
Ik moet ook maar weer eens inloggen. Kijken of er nog matches bij gekomen zijn sinds gisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Doe je dat morgen tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Hoef je niet meer in de rij te staan aan de barquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef habitue het volgende:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingers![]()
Ik heb er al weken geen zin inquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb er al weken geen zin inDM en WA vind ik wel even voldoende
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
En dan die zelfde dag weer terug brengen en dat keer op keer? Heb dat ook wel met anderen meegemaakt btw..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.
Ik heb dat ook met een iemand gehadquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met een iemand gehadwelgeteld 16 keer tegengekomen op hot or not en tinder
dus ik sprak hem bij iedere match weer aan van 'duuuuude, dafuq'
Laatste keer dat ik een match was met hem zei hij sorry, dus ik blokkeerde hem ( ik blokkeer iedereen waarvan het gesprek dood is gevallen of waarvan ik t nummer heb) en ging verder, kom ik hem gister WEEER tegen
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?
Sletjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
nog geen match, de motherfuckerquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ok, Interesting! Nu weer op de blok?
Giggity.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nog geen match, de motherfucker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |